-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Колодка гальмівна чавунна гребенева тип "М"
Колодка гальмівна чавунна гребенева тип "М"
Завершена
3 097 065.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 485.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 485.33 UAH
Період оскарження:
02.08.2019 09:31 - 05.09.2019 00:00
Вимога
Вирішена
Внесення змін в Проект договору про закупівлю
Номер:
34b17df271834e81827f8c9f4749f829
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-02-000220-b.a4
Назва:
Внесення змін в Проект договору про закупівлю
Вимога:
П. 5. СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ
П.п. 5. 1., та п.п. 5. 3. видалити взагалі.
П. п. 5. 3. ЗАМОВНИК не несе відповідальності та обов’язку оплати за поставлений Товар за рознарядкою, що підписана іншими особами, ніж тими, що визначені у п.п. 5. 1. цього Договору.
Якщо викладене в цьому пункті узагальнити і конкретизувати, то виходить наступне: - ЗАМОВНИК відправивши зареєстровану заявку зі своєї адреси, знімає з себе відповідальність та зобов’язання по оплаті Товару, який був поставлений ПОСТАЧАЛЬНИКОМ і прийнятий ЗАМОВНИКОМ належним чином, відповідно до необхідного переліку документів і який він експлуатує, і з якого отримує прибуток з дати поставки.
Для ясності повідомляємо, що перевірка справжності підписів ЗАМОВНИКА чи компетенції підписантів заявки, не входить до повноважень ПОСТАЧАЛЬНИКА, це повноваження зовсім інших органів…!!!
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 09.08.2019 09:33
Дата подачі:
06.08.2019 12:17
Вирішення:
Вашу вимогу розглянуто, детальна відповідь у супровідній документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Внесення змін в Проект договору про закупівлю
Номер:
0aec97f1dc6f44b181f7d0709007a34c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-02-000220-b.c3
Назва:
Внесення змін в Проект договору про закупівлю
Вимога:
В П. 11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
П.п. 11.5. видалити взагалі, так як ПОСТАЧАЛЬНИК сам зацікавлений у тому, щоб вчасно зареєструвати податкову накладну і не попасти під штрафні санкції ДФС. ЗАМОВНИК при цьому нічого не втрачає. Не отримавши податковий кредит в поточному періоді він його отримає в наступному. Тому про які збитки може йти мова, коли ЗАМОВНИК отримує Товар (товарний кредит), не платить за нього вчасно, хоче провести П. 11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, п.п. 11.2. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ де йдеться про відповідальність ЗАМОВНИКА, в редакції 0,1 (нуль цілих одна десята) відсотка річних, чим підтверджує те, що вчасно не оплатить поставлений Товар!
Про викладене в даному п.п. потрібно вести мову тільки в тому випадку, коли ЗАМОВНИК повністю розрахувався за отриманий Товар, інакше це просто не логічно!.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 09.08.2019 09:33
Дата подачі:
06.08.2019 11:56
Вирішення:
Вашу вимогу розглянуто, детальна відповідь у супровідній документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Внесення змін в Проект договору про закупівлю
Номер:
092139dd97a9470f93878e8892b1dc08
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-02-000220-b.b2
Назва:
Внесення змін в Проект договору про закупівлю
Вимога:
П. 7. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ викласти в наступній редакції: -
7.2. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки Товару, за наявності підписаної видаткової накладної.
В розрахунках не повинно бути прив’язки до реєстрації податкової накладної.
Не потрібно коригувати Податковий кодекс України, в якому все чітко і ясно прописано. Податкова накладна повинна бути зареєстрована Постачальником в обумовлені Податковим кодексом України строки. Зазначена норма передбачена п. 201.1, п. 201.10 ст. 201 ПКУ та п. 3 «Порядку ведення єдиного реєстру податкових накладних», затвердженого постановою КМУ 29.12.2010 року №1246. Ви отримуєте Товар без передоплати, з відстрочкою платежу, Товар, яким Ви одразу починаєте користуватись і який з першого дня його використання починає приносити прибуток Вашому підприємству, тому і розрахуйтесь за нього.
Для ознайомлення прикріплюємо файл з офіційного порталу ДФС, де йдеться про строки реєстрації податкових накладних відповідно до ПКУ, який затверджений відповідною постановою КМУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Строки реєстрацїї ПН згідно ПКУ 08.02.2019.pdf 06.08.2019 11:29
- Відповідь на вимогу.pdf 09.08.2019 09:32
Дата подачі:
06.08.2019 11:29
Вирішення:
Вашу вимогу розглянуто, детальна відповідь у супровідній документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Внесення змін в ТД
Номер:
83a5aeb60adf41278f66821eb2852821
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-02-000220-b.a1
Назва:
Внесення змін в ТД
Вимога:
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши тендерну документацію на закупівлю вищевказаної продукції та проект Договору Поставки, просить Вас внести зміни в проект Договору поставки, а саме:
П. 2. ЯКІСТЬ ТОВАРУ:
- доповнити п.п. 2.2. Підтвердженням якості з боку ПОСТАЧАЛЬНИКА є сертифікат якості (етикетка) та сертифікат відповідності;
- доповнити п.п. 2.5. Вхідний контроль товару проводиться кінцевим одержувачем-виробничим підрозділом залізниці наступним: - згідно із вимогами ГОСТ 24297-87.
П. 11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН , п.п. 11.2. викласти в новій редакції, так як викладена редакція ставить ПОСТАЧАЛЬНИКА у нерівне становище з ПОКУПЦЕМ та порушує баланс прав та обов’язків Сторін за Договором, а саме:
- у разі порушення строків оплати ПОКУПЕЦЬ сплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент прострочення грошового зобов’язання, за кожен день прострочення.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 09.08.2019 09:31
Дата подачі:
06.08.2019 10:59
Вирішення:
Вашу вимогу розглянуто, детальна відповідь у супровідній документації.
Статус вимоги:
Задоволено