• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки, персональні комп’ютери)

Завершена

1 018 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 090.00 UAH
Період оскарження: 01.08.2019 22:22 - 13.08.2019 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на дії Замовника

Номер: e2c4c23b99da4d41a2f1029ecb7fe8bd
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-01-003298-b.b2
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
СКАРГА На неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення пропозиції ТОВ "Лідер Че" без наявних на то причин.
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 26.09.2019 00:24
Автор: ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", Євген Погайчук +380509365650 pohaichuk@nimpha.com.ua http://nimpha.ua/
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 6e18b02fecd94a31bb15aca648db99d0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-01-003298-b.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановні Замовники. Вимагаємо відмінити Ваше рішення про нашу дискваліфікацію. Повний текст вимоги в прикріпленому документі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На вашу вимогу UA-2019-08-01-003298-b.a1 від 27.08.2019 року повідомляємо наступне: відповідно до п. 4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: … 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.». 1. Пунктом 1 Розділом ІІІ ТД зазначений перелік документів, які повинен надати учасник процедури, зокрема, і проект договору про закупівлю, який і був наданий учасником (документ 29. Проект договору.pdf). Учасником після після тексту проекту договору зазначено наступне «Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛІДЕР ЧЕ", в особі директора Лєбєдєвої Валентини Юріївни, що діє на підставі статуту, повідомляємо про свою згоду з проектом договору та істотними умовами договору.». Але п.4. Розділом VI вимагалось надання листа-згоди щодо змісту тендерної пропозиції, а не погодження з істотними умовами договору, а саме «Умови договору про закупівлю під час його укладання не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. За цим пунктом учасник повинен надати у складі пропозиції відповідний лист-згоду.». Тобто, цей лист не був наданий учасником. (порушення вимог п.4. Розділу VІ. ТД). 2. Пунктом 1 Розділом ІІІ ТД зазначена вимога щодо надання, оформлення та розміщення (завантаження) в електронній системі закупівель, в тому числі і вимога «Документи, що вимагаються цією тендерною документацією учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді у форматі розширення pdf, jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних, а не в “стиснутих” папках (zip, rar тощо) та містити розбірливі зображення.». Учасником, натомість, частково надані документи в “стиснутих” rar папках (документи 37.Технічні документи на ПК.rar, 38.Технінчні документи на ноутбук.rar, 39. Технічні документи на монітори.rar). Пунктом 2 Розділом V. ТД зазначено «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.».(порушення вимог п.1 пп.А. Розділу ІІІ. ТД). 3. Пунктом 5 Додатком 1 до ТД вимагалось «Учасник торгів у складі пропозиції повинен надати авторизований лист, виданий безпосередньо учаснику на цю закупівлю від компанії-виробника або офіційного представника виробника в Україні, із зазначенням підтвердження права здійснювати продаж та постачання обладнання та приладдя, яке є предметом закупівлі». Учасником надані авторизаційний лист від Підприємства з іноземною інвестицією «ЛГ ЕЛЕКТРОНІКС УКРАЇНА» (документ 36. Авторизаційний лист на монітори.pdf) та довідка від Іноземного підприємства «І-АР-СІ» (документ 35. Лист на ноутбуки Делл.pdf) з порушенням, оскільки не зазначено ані Замовника, ані ідентифікатор закупівлі. Учасником запропоновано для постачання Комплект клавіатура і миша HP Wired Combo C2500 та Hавушники Crown CMGH-101T Blue, але авторизаційні листи від виробника відсутні (документ 22. Технічні характеристики. Порівняльна таблиця.pdf). Хочемо зазначити, що ваше твердження, що «ідентифікувати видачу листа для цієї закупівлі можливо по даті документу.» є хибним, оскільки кожний день на веб-порталі оприлюднюється десятки закупівель. При оголошені закупівлі їй присвоюється унікальний номер - ідентифікатор закупівлі, що дає змогу ідентифікувати закупівлю. До речі, ваша вимога теж має номер, прив’язаний до номеру закупівлі. Щодо вашого твердження що «Предметом закупівлі є ПК, а не окремо клавіатури, миші та навушники.». Це спростовується наступним. В Додатку 1 до ТД (таблиця) зазначено: найменування товару, що закуповується - Персональний комп’ютер (в комплекті). На підтвердження вами була надана тендерна пропозиція в якій ви зазначили: Персональний комп’ютер Leader-Pro (AMD A10-9700 (3,5 ГГц)/RAM4Гб/SSD 240 Гб / HDD 1000 Гб / без ОД / LAN / 500W / клавіатура+миша / навушники / Moнітoр LG 19.5" 20MK400A-B / Win 10 Pro. (порушення вимог п.5 Додатку 1 до ТД). Тож закиди що рішення про відхилення вашої пропозиції «суперечить Принципам здійснення закупівель» і відсутні «реальні причини зазначені в Ст.30» є необгрунтовними та надуманими.
Статус вимоги: Відхилено