• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з утилізації небезпечних відходів (шини, лампи, нафтопродукти, ганчір’я і т.д.)

Торги не відбулися

24 919.52 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 124.60 UAH
Період оскарження: 01.08.2019 17:44 - 12.08.2019 00:00
Вимога
Вирішена

суперечливість вимог тендерної документації (субпідряд)

Номер: 8d56dfe8e260438895a1ab236c1f55f9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-01-000758-a.a2
Назва: суперечливість вимог тендерної документації (субпідряд)
Вимога:
шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу на суперечливість вимог тендерної документації. У Додатку 4 до ТД зазначено, що "У разі здійснення утилізації, зберігання та знешкодження відходів не на потужностях Виконавця, учасник надає копії договорів з контрагентами, які мають відповідні документи на виконання цих операцій. Якщо Учасник торгів не здійснює перевезення відходів власним спецтранспортом, він повинен надати копії договорів або документів із зазначенням інформації щодо використання спецтранспорту іншого власника." Тобто Замовник допускає можливість залучення третіх осіб до виконання послуги. Проте, у Додатку 5 (проект договору) зазначено, що "п.11.3. Жодна зі Сторін не має права передавати свої права та обов'язки по Договору третій Стороні." Просимо внести відповідні зміни в текст проекту договору з метою гармонізації умов тендерної документації і викласти п.11.3 проекту Договору в наступній редакції "Жодна із Сторін не має права передавати свої права та обов'язки за цим Договором третім особам без письмової згоди на те другої Сторони" або в іншій редакції, яка дозволяє залучення субпідрядника
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На думку Замовника на наведене в п.11.3. проекту договору тендерної документації та Додатку 4 до ТД не містять протиріч між собою, не порушують норми закону "Про публічні закупівлі", а отже підстави для внесення змін до ТД відсутні.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

щодо вимоги надання форми 1-ДФ субпідрядника

Номер: 3e4ef88cb81d4fef86cdd54269d9003b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-01-000758-a.b1
Назва: щодо вимоги надання форми 1-ДФ субпідрядника
Вимога:
Шановний Замовнику, У тендерній документації підпункт 6 пункту 1 Розділу 3. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" вимагається надання «інформації стосовно кількості працюючих згідно зі звітом форми № 1ДФ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ)» за останній звітний період на момент подачі тендерної пропозиції (У випадку залучення субпідрядників для виконання робіт, аналогічну інформацію надати від субпідрядника).» Вимагаємо вилучити таку вимогу у відношенні до субпідрядника. Обґрунтування: Відповідно до Закону «Про захист персональних даних», для обробки, використання, поширення та доступу до персональних даних (у т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), необхідно отримання листів-згоди на такі обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників. Учасник не має законних підстав та можливості на витребування отримання таких згод від працівників субпідрядника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник не вважає надання довідки у довільній формі без зазначення персональних даних працівників дискримінаційною.
Статус вимоги: Задоволено