-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-92, бензин А-95, Дизельне паливо
Завершена
540 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
Період оскарження:
01.08.2019 16:42 - 13.08.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
не відповідність вимогам ТД
Номер:
df3f4ba738ce485e9717ee66962908e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-01-000744-c.a2
Назва:
не відповідність вимогам ТД
Скарга:
Скарга за вих. №30.08/1К від "30" серпня 2019 року (прекріплено)
Пов'язані документи:
Учасник
- платіжне доручення_6772.pdf 30.08.2019 12:33
- довіреність _Ачкасов.pdf 30.08.2019 12:33
- Скарга.pdf 30.08.2019 12:33
- рішення від 02.09.2019 № 12162 + лист Замовнику.pdf 02.09.2019 20:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.09.2019 № 13233.pdf 19.09.2019 15:57
- рішення від 18.09.2019 № 13233.pdf 23.09.2019 20:04
- Інформація на скаргу.pdf 10.09.2019 15:06
- Інформація на скаргу.doc 10.09.2019 15:06
- Копії видаткових накладних до договору КП Вічність (2) (1).pdf 10.09.2019 15:06
- Лист 1 (1).jpeg 10.09.2019 15:06
- Лист 2 (1).jpeg 10.09.2019 15:06
- Копія листа1 (1).jpeg 10.09.2019 15:06
- Копія листа2 (1).jpeg 10.09.2019 15:06
- Копія листа3 (2).jpeg 10.09.2019 15:06
- Лист згода (1).jpeg 10.09.2019 15:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.08.2019 12:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.09.2019 20:04
Дата виконання рішення Замовником:
24.09.2019 16:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Кременчуцький льотний коледж Харківського національного університету внутрішніх справ ( далі - КЛК ХНУВС) на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.09.2019 №13233-р/пк-пз стосовно розгляду скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» від 30.08.2019. №UA-2019-08-01-000744-c.a2 (далі Скарга) щодо порушення КЛК ХНУВС порядку проведення процедури закупівлі ДК 021-2015 -091300009- Нафта і дистиляти» (бензин А-92,бензин А-95,ДП), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-08-01-000744-c повідомляє:
Тендерним комітетом КЛК ХНУВС 24.09.2019 року було виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавст у сфері публічних закупівель від 18.09.2019 №13233-р/пк-пз та скасоване рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю “ЛІВАЙН ТОРГ” переможцем процедури закупівлі ДК 021-2015 -091300009- Нафта і дистиляти» (бензин А-92,бензин А-95,ДП), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-08-01-000744-c
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА
Номер:
6841a3390fb4410cbd4afb7c477e192e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-01-000744-c.b1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Вилучити дискримінаційну вимогу шляхом збільшення радіусу розташування АЗС Учасників до 4 кілометрів.
Пов'язані документи:
Учасник
- IMG_0003.pdf 05.08.2019 12:38
Дата подачі:
05.08.2019 12:38
Вирішення:
За результатом розгляду Вашого запитання, відповідно до п.п. 3,4,5,6 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити: 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; 4) кількість товару та місце його поставки; 5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тендерний комітет Кременчуцького льотного коледжу Харківського національного університету внутрішніх справ при підготовці тендерної документації дотримався усіх вимог зазначеної статті.
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018 Замовник може пов’язувати предмет закупівлі з обмеженими часовими ресурсами та необхідністю здійснення шоденної заправки спеціалізованого автомобільного парку.
Замовник може визначати, що відстань від бази підприємства для здійснення заправки є складовою ефективності його роботи та обумовлена витрачанням таких ресурсів, як час і кошти, які впливають в цілому на його поточну діяльність, яка пов“язана з заправкою спеціалізованої техніки - машин паливо-заправників (ПЗ) , що використовуються для перевезення, заправки (зливу) палива повітряних суден.
Найбільш економічно вигідною буде пропозиція постачальника палива за умови, що автопарк замовника не долатиме щодня значну відстань від бази підприємства (аеродрому) За умови ж, що відстань становитиме більше указаної межі, замовник щодня нестиме додаткові грошові та часові витрати на дорогу.
З огляду на викладене, запитання фізичної/юридичної особи не підлягає задоволенню, оскільки дії Замовника не порушують вимоги частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також не порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників та відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель.
Тендерним комітетом прийнято рішення не вносити змін до тендерної документації
Статус вимоги:
Не задоволено