-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Стіл для гіпсування -1шт; стіл хірургічний - 1шт
Завершена
420 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 200.00 UAH
Період оскарження:
01.08.2019 11:36 - 14.08.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії Замовника в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
956415b4fca248308712e40f64a4d8cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-01-000950-b.c1
Назва:
Скарга на дії Замовника в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Скарга
на дії Замовника в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
19.08.2018 року через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» було проведено аукціон та, відразу після його закінчення, розкриття тендерних пропозицій по відкритим торгам згідно предмету закупівлі «код за ДК 021:2015 – 33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення»: Стіл для гіпсування – 1шт.; стіл хірургічний – 1шт.», оголошення про проведення відкритих торгів №UA-2019-08-01-000950-b.
Згідно ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно ч.1 р.V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації по закупівлі вищевказаного, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. За результатом проведеного аукціону, найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ТОВ «Грінер» - 318860,00 грн. з ПДВ.
Більш детальніше в прикріпленних файлах
Пов'язані документи:
Учасник
- Додатки до скарги.pdf 29.08.2019 19:28
- Платіжне доручення.pdf 29.08.2019 19:28
- Скарга.pdf 29.08.2019 19:28
- рішення від 02.09.2019 № 12157 + лист Замовнику .pdf 02.09.2019 21:31
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 29.08.2019 № UA-2019-08-01-000950-b.c1.pdf 17.09.2019 20:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.09.2019 № 13212.pdf 19.09.2019 16:12
- рішення від 18.09.2019 № 13212 .pdf 24.09.2019 00:12
- Відповідь АМКУ 10.09.2019 09:34
- Документи щодо кваліфікації 10.09.2019 09:34
- Реєстр 10.09.2019 09:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.08.2019 19:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.09.2019 00:12
Дата виконання рішення Замовником:
26.09.2019 11:39
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Зобов’язуємось виконати Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ №13212-р/пк-пз від 18.09.2019