-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Паспортизація водних об'єктів Запорізької області
Паспортизація водних об'єктів Запорізької області
Завершена
80 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 400.00 UAH
Період оскарження:
01.08.2019 11:12 - 05.08.2019 13:00
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
d2abdf6e1ec54073abf33346e2ea86b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-01-000210-a.a3
Назва:
вимога
Вимога:
1. Запитання було щодо посилання на нормативний документ, натомість ви посилаєтесь на наказ ДП «Прозорро», який є документом підприємства а не нормативним документом та не має юридичної сили. Згідно з аб3. 4 п.1. ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом». Ці принципами визначено в ст. 3 цього ж закону, ними є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовником може бути зазначена інша інформація, яку замовник вважає за потрібне зазначити, але Замовник не має права вимагати від учасників документів, які не вимагаються законодавством, штучно зменшуючи потенційне коло учасників закупівлі та порушуючи принципи здійснення публічних закупівель та п.3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
2. Ви дуже багато розписали про International Accreditation Forum (IAF), але ця міжнародна організація не є законодавчим органом в Україні та може створювати документи, які мають лише рекомендаційний характер, але аж ніяк не обов`язковий і стосуються вони лише органів сертифікації, документи яких також не мають нормативної сили, виступаючи лише в статусі рекомендацій. Проходження сертифікації є справою добровільної і є правом а не обов’язком підприємства.
3. Інформація про завданням законодавства про охорону навколишнього природного середовища дуже інформативна, але до чого вона, якщо предметом закупівлі є Інженерні послуги?
Розглянувши ваші відповіді, стає зрозумілим що нормативних підстав для вимагання наявності сертифікатів ISO 9001 та ISO 14001 в Учасника закупівлі ви так і не навели, отже вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України та виключити дискримінаційні вимоги. У разі ігнорування наших Вимог, будемо змушені звертатися до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.08.2019 17:15
Вирішення:
Встановлені замовником кваліфікаційні критерії, зокрема відповідність стандартам ISO 9001 (система управління якістю) та ISO 14001 (система управління навколишнім середовищем), визначають технічний рівень та якість послуг, для досягнення високих економічних результатів, що є принципом здійснення закупівель «максимальна економія та ефективність» відповідно до ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Замовник набуває впевненості у послугах, які мають знак відповідності або супроводжуються сертифікатом відповідності.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
06aedbb0be4546c0b56d6374952a3e07
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-01-000210-a.b2
Назва:
вимога
Вимога:
а можете у відповідь на вимогу не вставляти заздалегідь заготовлені скопійовані фрази, а чітко відповісти по пунктам?
1. Який нормативний документ вимагає від юридичної/фізичної особи ОБОВ'ЯЗКОВІСТЬ наявність сертифікатів ISO 9001 та ISO 14001 ?
2. що таке IAF який щось там встановлює для ОС (до речі, розшифруйте що таке ОС - законодавчий орган якийсь?) ? що таке СТП яке застосовується по відношенню до всіх видів діяльності підприємств, які виконують роботи в екологічному напряму? до речі, до чого тут роботи в екологічному напрямку, якщо відповідно до тендерної документації, предметом закупівлі є "71330000-0 – Інженерні послуги різні".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.08.2019 17:26
Вирішення:
1) Відповідно до пункту 2 розділу ІІ наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час оголошення в електронній системі закупівель розміщується інформація про кваліфікаційні критерії, визначені замовником. Замовником також може бути зазначена інша інформація, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
2) International Accreditation Forum (IAF) є всесвітньою мережею органів з акредитації та інших організацій, залучених до діяльності з оцінки відповідності.
IAF існує для досягнення наступних глобальних цілей:
підтримка та розширення Багатосторонньої угоди про визнання (IAF MLA), між органами з акредитації – членами IAF з метою зменшення ризиків для підприємств та їх клієнтів і забезпечення впевненості щодо сертифікатів, виданих акредитованими органами з оцінки відповідності в будь-якій частині світу;
розробка та гармонізація вимог щодо акредитації у всьому світі;
просування акредитації як ефективного механізму для забезпечення довіри до товарів та послуг, що є істотною умовою для усунення обмежень для світової торгівлі.
Основним аспектом діяльності IAF є забезпечення того, що органи з акредитації – члени IAF акредитують лише ті органи з оцінки відповідності, що мають необхідну компетентність щодо своєї діяльності.
Для виробників продукції та постачальників послуг є можливість відмежувати себе від конкурентів, що виробляють неякісну продукцію та надають неякісні послуги.
Споживачі набувають впевненості в товарах та послугах, які мають знак відповідності або супроводжуються сертифікатом відповідності.
IAF забезпечує, що такі товари та послуги відповідають вимогам стандартів щодо якості та безпечності, незалежно від того, де вони були вироблені або надані.
ОС – орган сертифікації.
СТП – стандарт підприємства.
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Таким чином предметом закупівлі визначено 71330000-0 Інженерні послуги різні (Паспортизація водних об’єктів Запорізької області).
Завданням законодавства про охорону навколишнього природного середовища є регулювання відносин у галузі охорони, використання і відтворення природних ресурсів, забезпечення екологічної безпеки, запобігання і ліквідації негативного впливу господарської та іншої діяльності на навколишнє природне середовище, збереження природних ресурсів, генетичного фонду живої природи, ландшафтів та інших природних комплексів, унікальних територій та природних об'єктів, пов'язаних з історико-культурною спадщиною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
23b30dcde1934ed6964557dc0328db83
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-01-000210-a.c1
Назва:
вимога
Вимога:
в Додатку 1 до тендерної документації, а саме в п.6 Замовник прописав вимогу, що "Учасник у складі своєї пропозиції надає інформацію стосовно наявності сертифікатів ISO 9001 (система управління якістю) та ISO 14001 (система управління навколишнім середовищем)".
Необов’язковість сертифікації вказана у самому стандарті. Зокрема, прописана можливість застосування ISO 14001, а не обов’язковість. «Цей стандарт можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити і виконувати екологічну політику та завдання, ураховуючи правові й інші вимоги». Обов’язковість сертифікації не зазначається в законодавстві України. Виходячи з цього, вимога Замовника щодо наявності сертифікатів ISO 9001 та ISO 14001 в Учасника - є не обумовленою вимогами законодавства, та є такою що безпідставно звужує потенційно коло учасників закупівлі, що бажають прийняти участь в закупівлі. Це в свою чергу суперечить принципам здійснення закупівель (ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"), а саме : Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо виключити з тендерної документації антиконкрентні вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.08.2019 16:51
Вирішення:
В Україні вимоги стандартів ISO поширюються з періоду коли Україна увійшла до ISO – Міжнародної організації зі стандартизації - та прийняла стандарт ДСТУ ISO - національний аналог міжнародного стандарту. IAF встановив 3-річний перехідний період (з моменту публікації стандарту) для ОС для переводу своїх клієнтів до версій стандарту 2015 року. УкрНДНЦ встановив такий самий перехідний період для національних версій стандартів 2015 року Наказом від 4 грудня 2015 року № 172. Цей перехідний період закінчується 15 вересня 2018 року і починаючи з 15 вересня 2018 року, вступає в дію обмеження сфер акредитації в частині сертифікації систем менеджменту якості та систем менеджменту навколишнього середовища для тих ОС, які не підтвердили свою компетентність відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015). Підприємства на яких впроваджено системи ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) відповідають критеріям європейського законодавства і критеріям стандартів підприємств, у яких встановлюється порядок ідентифікації екологічних аспектів, оцінки їх значимості і ведення Реєстру з метою визначення екологічних аспектів, які мають або можуть мати істотний вплив на навколишнє середовище. СТП застосовується по відношенню до всіх видів діяльності підприємства, які виконують робити в екологічному напрямку.
Статус вимоги:
Не задоволено