-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сантехнічні матеріали
Сантехнічні матеріали
Завершена
96 235.30
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 481.18 UAH
мін. крок: 0.5% або 481.18 UAH
Період оскарження:
01.08.2019 10:05 - 15.08.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога скасувати рішення про визначення переможця
Номер:
965fbeb115064dcb9d19ae827ac6d41d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-01-000421-b.a1
Назва:
Вимога скасувати рішення про визначення переможця
Вимога:
ТОВ «ІНЕРЛАЙН», як учасник процедури закупівлі: код ДК 021:2015 – 44410000-7 «Вироби для ванної кімнати та кухні» (сантехнічні матеріали), згідно ідентифікатора в ЦБД за № UA-2019-08-01-000421-b, не погоджується з рішенням тендерного комітету, про визначення переможцем процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «Транс Енерго» (код ЄДРПОУ 38750092), та вважає рішення Замовника безпідставним, та таким, що порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі» та вимоги тендерної документації Замовника.
Пропозиція ТОВ «Транс Енерго» має численні порушення, та не відповідає вимогам Замовника с наступних підстав:
1. Згідно вимог п.2 «Технічні вимоги» Додатку № 2 до тендерної документації, Замовником встановлено вимоги до технічних характеристик предмету закупівлі, а саме:
«6) Гофра шланг до мийки за своїми характеристиками і показниками повинні відповідати нормативно-технічній документації, згідно якої вони виробляються.
- довжина – в розтягнутому стані до 80 см,
- тип приєднання – до сифону умивальника без гайки під зажим,
- вхідний отвір – Ду 32 мм,
- вихідний отвір – Ду 40 мм,
- матеріал виготовлення - поліпропілен.»
Учасник ТОВ «Транс Енерго» у складі документів тендерної пропозиції надав документи: «Дані про товар (у вигляді окремої довідки)»; «Декларація постачальника про відповідність № 18 від 17.07.2019 р. з додатком № 1»; «Цінова пропозиція на участь у електронному аукціоні» та «Цінова пропозиція за результатом електронного аукціону», я яких запропонував по поз. № 6 товар, «Гофра шланг до мийки 80 мм», що не відповідає вимогам Замовника за технічною характеристикою «довжина – в розтягнутому стані».
Слід зазначити, що дана невідповідність не може бути розцінена як «формальна (несуттєва)» помилка, оскільки вона прямо впливає на зміст наданої учасником тендерної пропозиції, визначає чітку технічну характеристику запропонованої продукції, та згідно умов п.4 Розділу ІV, тендерної документації на закупівлю визначено, що «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатом аукціону», тобто має бути внесена Замовником в договір про закупівлю за результатом відкритих торгів.
2. Також, стосовно поз. № 6 «Гофра шланг до мийки 80 мм» слід зазначити, що Учасник ТОВ «Транс Енерго» у документі «Декларація постачальника про відповідність № 18 від 17.07.2019 р. з додатком № 1» зазначив, що ця позиція товару відповідає вимогам: ДСТУ Б В.2.5-14-99 (ГОСТ 19681-94) та ГОСТ 21345-78, що є повним «абсурдом!!!!», оскільки зазначені ДСТУ та ГОСТ не розповсюджуються та не визначають вимоги, щодо типів та технічних характеристик водозливної арматури, до якої відноситься запропонована продукція.
Стосовно ДСТУ Б В.2.5-14-99 (ГОСТ 19681-94) «Інженерне обладнання будинків і споруд. Арматура санітарно-технічна водорозбірна. Загальні технічні умови» – в ньому зазначено:
«1. Сфера застосування.
Цей стандарт поширюється на водорозбірну арматуру: змішувачі, крани і лабораторну арматуру: ніпелі, панелі та ін. (Далі - арматуру) для холодної і гарячої води з робочим тиском від 0,05 до 1,0 МПа і температурі до 75 ° С, призначену для санітарно-технічних приладів та водопідігрівачів відкритого типу, що встановлюються в будівлях різного призначення.»
Стосовно ГОСТ 21345-78 «Краны конусные, шаровые и цилиндрические на условное давление Ру ≤ 25 МПа (250 кгс/см2). Общие технические условия» – в ньому зазначено:
«Цей стандарт поширюється на конусні, кульові й циліндричні крани загальнопромислового призначення на Ру до 16 МПа (160 кгс/см2).
Стандарт не розповсюджується на крани, що працюють в режимі регулювання, крани із неметалевих матеріалів, футеровані та сантехнічні»
Більш того, з 01.01.2019 р. чинність цього ГОСТу в Україні скасовано повністю без заміни згідно Наказу № 187 від 14.12.2015 р. «Про скасування міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року».
Запропонована продукція за своїм типом на призначенням повинна відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.5-9-97. (ГОСТ 23289-94) «Інженерне обладнання будинків і споруд. Арматура санітарно-технічна водозливна. Технічні умови.», якому зазначено:
«1. Область применения
Настоящий стандарт распространяется на арматуру санитарно-техническую водосливную: сифоны, выпуски, переливы и т.д. (далее - арматуру), предназначенную для отведения в канализационную сеть сточных вод из санитарно-технических приборов (ванн, душевых поддонов, умывальников, моек, раковин, бидэ), устанавливаемых в зданиях различного назначения.»
Таким чином, враховуючі вищезазначені факти, пропозиція Учасника ТОВ «Транс Енерго» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, внаслідок чого пропозиція такого учасника має бути відхилена Замовником у відповідності до п.4, ч.1, ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», як така що не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, Замовник торгів – Регіональна філія «Одеська залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» порушує право Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЕРЛАЙН», бути допущеним до розгляду поданої тендерної пропозиції у зв’язку з відхиленням попереднього учасника, а також порушує права на недискримінацію учасників, об’єктивність та неупередженість оцінки тендерних пропозицій.
В результаті дій Замовника, можна зробити висновок про безвідповідальне та халатне ставлення до проведення процедури закупівлі, та свідомого порушення вимог чинного законодавства.
З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, приймаючи до уваги, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси ТОВ «ІНЕРЛАЙН!, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України, а також пункту 3 статті 8 та статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючі що вищенаведені у даній вимозі твердження є достатніми для її задоволення, вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі учасника - ТОВ «Транс Енерго».
При невиконанні вищезазначеної Вимоги, повідомляємо, що ТОВ «ІНЕРЛАЙН» - як Учасник процедури закупівлі, змушений буде звернутися до органу оскарження (АМКУ) з оскарженням результатів даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до Замовника 10.09.2019 11:42
- 7 Відповідь на вимогу сантех. матеріали.pdf 11.09.2019 14:38
Дата подачі:
10.09.2019 11:42
Вирішення:
Доброго дня Шановний учаснику.
На Вашу вимогу повідомляю, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Транс Енерго» Замовник досконально вивчив надану Учасником довідку «дані в табличній формі про товар (у формі окремої довідки) (Додаток № 1)» та встановив, що у колонці 1 (Найменування товару) зазначена назва товару «Гофра шланг до мийки 80 мм (еквівалент «Гофра шланг до мийки»)», натомість у колонці 8 (Технічні характеристики) зазначено: «Довжина – в розтягнутому стані до 80 см, тип приєднання – до сифону умивальника без гайки під зажим, вхідний отвір – Ду 32 мм, вихідний отвір – Ду 40 мм, матеріал виготовлення – поліпропілен», що повністю відповідає вимогам Додатку № 2 тендерної документації. Керуючись п.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.1 Розділу ІІІ тендерної документації вважаємо, що помилка, допущена ТОВ «Транс Енерго» у даних в табличній формі про товар (у формі окремої довідки) (Додаток № 1) є формальною (несуттєвою), що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції, а саме - технічна помилка, описка.
Що стосується декларації постачальника про відповідність № 18 від 17.07.2019 р. з додатком № 1 вважаємо, що назва «Гофра шланг до мийки 80 мм» була перенесена в декларацію методом копіювання із Додатку №1. Тому, також, вважаємо, що помилка є формальною (несуттєвою), що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції, а саме - технічна помилка, описка.
«Цінова пропозиція на участь у електронному аукціоні» - документ, який, згідно вимог тендерної документації, надається за результатами аукціону, а не до його початку, тому Замовником він не розглядався. Що стосується «Цінової пропозиції за результатом електронного аукціону» від 10.09.2019, то в цьому документі, при його вивченні, будь-яких помилок не виявлено.
Щодо відповідності товару нормативно-технічній документації повідомляю, що згідно вимог Додатку № 2 тендерної документації гофра шланг до мийки за своїми характеристиками і показниками повинна відповідати нормативно-технічній документації, згідно якої вони виробляються. Учасник торгів ТОВ «Транс Енерго» вказав, що означений товар виробляється згідно ДСТУ Б В.2.5-14-99 (ГОСТ 19681-94) «Інженерне обладнання будинків і споруд. Арматура санітарно-технічна водорозбірна. Загальні технічні умови». Ви стверджуєте, що гофра шланг до мийки має вироблятися згідно ДСТУ Б В.2.5-9-97 (ГОСТ 23289-94) «Інженерне обладнання будинків і споруд. Арматура санітарно-технічна водозливна. Технічні умови.» Уважно вивчивши вказаний Вами стандарт повідомляю, що в ньому немає прямого посилання на продукцію «гофра шланг до мийки». Крім того, Замовник при формуванні тендерної документації передбачив, що товар, запропонований на торгах, може бути іноземного виробництва та виготовлятися за нормативно-технічними документами таким, як: СТБ, DIN, EN, ISO та ін. Тому Ваше ствердження, що товар має відповідати виключно ДСТУ Б В.2.5-9-97 (ГОСТ 23289-94) вважаємо безпідставним.
Що стосується заключного розділу Вашої вимоги, де Ви посилаєтесь на статтю 40 Конституції України, то таке посилання не є коректним. Регіональна філія «Одеська Залізниця» АТ «Укрзалізниця» не являється органом державної влади або органом місцевого самоврядування.
Дякуємо за звернення
Статус вимоги:
Задоволено