• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Продукція для чищення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39830000-9

Завершена

360 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
Період оскарження: 31.07.2019 18:11 - 25.08.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення тендерного комітету про визнання переможцем ФОП Бабій

Номер: dc116900f44944f6b4f8aa8c5fe4a7ca
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-31-002335-b.b3
Назва: Оскарження рішення тендерного комітету про визнання переможцем ФОП Бабій
Вимога:
Оскарження рішення тендерного комітету щодо визнання переможцем ФОП Бабій, як такого що було прийняте з порушенням щодо вимог надання необхідних документів згідно тендерної документації замовника.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість переходу на стадію кваліфікації учасника після його дискваліфікації. З урахування вказаного, вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «ШТЕРН-ХЕМІКО», код ЄДРПОУ 34306849, задовільнити неможливо. Разом з тим, членами тендерного комітету розглянуто, що відповідно до частини третьої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Автор вимоги не надав аргументів та не довів, що оформлення ФОП «Бабій С. П.» сертифікатів у наведений вище спосіб впливає на зміст Пропозиції. Враховуючи наведене, а також визначення формальних помилок у Документації та Законі, відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. Вказана позиція віднаходить своє підтвердження у рішенні № 11486-р/пк-пз від 09.11.2018 р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Крім цього, на майданчику у складі тендерної пропозиції учасник ФОП «Бабій С.П.» завантажив необхідні скан-копії документів із засвідченням оригінальними кольоровими печатками. В п.3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) чітко встановлено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Застосування продукції хімічної промисловості що має поліпшені екологічні характеристики є заходом що має запобіжний характер щодо охорони навколишнього природного середовища згідно з статтею 3 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища України». Згідно з Методичними рекомендаціями щодо визначення необхідності та застосування заходів із захисту довкілля до предмета закупівлі (при здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади), які опубліковані на ProZorro* це можуть бути заходи, спрямовані на зниження та попередження впливу предмету закупівлі на стан довкілля протягом життєвого циклу. Встановлюючи вимоги до предмету закупівлі замовник згідно зі статтею 22 Закону може посилатися на нормативно-правові акти та міжнародні або національні стандарти, зокрема при визначенні вимог щодо заходів із захисту довкілля відносно предмету закупівлі. Основні принципи та процедури екологічної сертифікації встановлені стандартом. Поліпшені екологічні характеристики визначають поліпшені відносно загальнообов’язкових державних норм показники, які характеризують впливи продукції певної категорії на стан довкілля та здоров’я людини протягом життєвого циклу або доповнюють них. Cтандарт приймається за встановленою процедурою і є невід’ємною частиною сертифікаційної системи. На даний час українська система екологічної сертифікації має 54 діючих стандарти, що встановлюють екологічні критерії оцінювання життєвого циклу для різноманітних товарів і послуг. Крім того відповідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Щодо тверджень скаржника про порушення замовника в частині внесення змін до тендерної документації тендерний комітет повідомляє, що згідно частини 2 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Відтак тендерний комітет дотримався вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» при внесенні змін до тендерної документації. З урахуванням вказаного вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: 4d36ddbfa0914114a9a56c863b9a64c2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-31-002335-b.b2
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Шановний Замовник! Вивчивши уважно "Протокол засідання тендерного комітету " за 06/09/19р. і причину відхилення пропозиції ПП "КВІН-ТРЕЙД" повідомляємо наступне: ПП "КВІН-ТРЕЙД" в особі директора Козаченко Н.М. не погоджуємося із рішенням тендерного комітету. 1. У складі тендерної пропозиції одним із доданих документів є паспорт (ID-карта) та реєстраційна довідка. В ID-карті реєстраційний номер платника податків вказаний на самій карті (3175706288). 2. Також у складі тендерної пропозиції є 2 довідки з банку: одна про відкриття рахунку, друга - про відсутність заборгованості по кредитам. 3. Щодо надання "еко-сертифікатів". Звертаємо Вашу увагу, що згідно українського законодавства "еко-сертифікати" на території України є добровільними, тобто необов'язковими (!). Для даної групи товарів достатнім є Сертифікат якості чи висновок СЕС. Замовником декілька разів змінювалася тендерна документація, і в останній редакції, за 8 днів до закінчення терміну подання пропозиції, коли вже неможливо було поставити запитань або написати вимогу - Замовником добавлена нова вимога про надання еко-сертифікату щодо засобу для миття посуду типу Gala та засобу для чищення типу Сіф та нові технічні характеристики для даних засобів. Зауважимо, що техвимоги для засобу для чищення типу Сіф - це переписана контретикетка засобу "Tortilla", яку запропонував Учасник, поки що "переможець" ФОП Бабій. ПП "КВІН-ТРЕЙД" запропонований засіб для миття посуду Gala та засіб для чищення Cif (засоби на які орієнтується Замовник згідно тендерної документації). Термін виготовлення еко-сертифікатів на дану групу товарів становить від 30 днів (мінімум). Вимагання надання документів, довідок, які носять добровільний характер згідно Законодавства України, для запобігання дискримінації учасників, повинно передбачати термін виготовлення таких документів. Наголошуємо, засіб для чищення кремоподібний СІФ - є еталоном для усіх органів з оцінки відповідності, акредитованих НААУ, цьому підтвердженням є протокол випробувань на засіб для чищення Тортілла (типу Сіф), наданий ФОП Бабій . Враховуючи вище викладене - вимагаємо повернути закупівлю у стадію кваліфікації і повторно розглянути пропозицію ПП "КВІН-ТРЕЙД". При необхідності тендерному комітету будуть надані взірці пропонованих нами товарів. Пропозиція ПП "КВІН-ТРЕЙД" на 94008,98 грн. менша аніж ФОП Бабій. Також, мусимо зазначити, що згідно тендерної документації Замовника вимагалася кольорова копія еко-сертифікату, ФОП Бабій надав чорно-біла копія.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість переходу на стадію кваліфікації учасника після його дискваліфікації. З урахування вказаного, вимогу Приватного підприємства «КВІН-ТРЕЙД», код ЄДРПОУ 42080764, у повному обсязі, задовільнити неможливо. Однак, за результатами аналізу поданої інформації в частині наявності у складі тендерної пропозиції паспорту (ID-карта) де вказаний реєстраційний номер платника податків та 2 довідок з банку (про відкриття рахунку і про відсутність заборгованості по кредитам) члени тендерного комітету вирішили залишити підставою відхилення пропозиції учасника Приватного підприємства «КВІН-ТРЕЙД», код ЄДРПОУ 42080764 лише одну з трьох причин, а саме, у зв’язку із ненаданням у складі тендерної пропозиції на «Миючий засіб для посуду» та «Засіб універсальний типу Сіф», як на продукцію використання якої має опосередкований вплив на здоров’я людини, копії сертифікату відповідності запропонованого товару екологічним критеріям оцінювання життєвого циклу (еко-сертифікат) розробленим у відповідності до міжнародного стандарту ISO 14024:1999, IDT (ДСТУ ISO 14024:2002) виданого органом з оцінки відповідності акредитованим НААУ (Розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі). Стосовно інших зауважень висловлених у вимозі тендерний комітет повідомляє про наступне. В п.3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) чітко встановлено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Застосування продукції хімічної промисловості що має поліпшені екологічні характеристики є заходом що має запобіжний характер щодо охорони навколишнього природного середовища згідно з статтею 3 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища України». Згідно з Методичними рекомендаціями щодо визначення необхідності та застосування заходів із захисту довкілля до предмета закупівлі (при здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади), які опубліковані на ProZorro* це можуть бути заходи, спрямовані на зниження та попередження впливу предмету закупівлі на стан довкілля протягом життєвого циклу. Встановлюючи вимоги до предмету закупівлі замовник згідно зі статтею 22 Закону може посилатися на нормативно-правові акти та міжнародні або національні стандарти, зокрема при визначенні вимог щодо заходів із захисту довкілля відносно предмету закупівлі. Основні принципи та процедури екологічної сертифікації встановлені стандартом. Поліпшені екологічні характеристики визначають поліпшені відносно загальнообов’язкових державних норм показники, які характеризують впливи продукції певної категорії на стан довкілля та здоров’я людини протягом життєвого циклу або доповнюють них. Cтандарт приймається за встановленою процедурою і є невід’ємною частиною сертифікаційної системи. На даний час українська система екологічної сертифікації має 54 діючих стандарти що встановлюють екологічні критерії оцінювання життєвого циклу для різноманітних товарів і послуг. Крім того відповідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Учасник поданням тендерної пропозиції погодився з її умовами. Оскарження умов закупівлі відповідно ст. 18 Закону відбувається не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Вказана позиція віднаходить своє підтвердження у рішенні Амонопольного комітету України № 9263-р/пк-пз від 10.07.2019 Щодо тверджень скаржника про порушення замовника в частині внесення змін до тендерної документації тендерний комітет повідомляє, що згідно частини 2 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Відтак тендерний комітет дотримався вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» при внесенні змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Оскарження

Номер: 1bf14888ce724694b41153304b918854
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-31-002335-b.b1
Назва: Оскарження
Вимога:
Оскарження щодо невідповідності тендерної документації учасника вимогам замовника торгів у частині технічних та якісних характеристик товару та відсутності повного пакету документів.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно ч. 4 ст. 28 до ЗУ «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Станом на сьогодні, членами тендерного комітету проводиться перевірка тендерної документації учасника відкритих торгів ПП "КВІН-ТРЕЙД", що не виходить за межі встановленого законом строку розгляду тендерних пропозицій учасника. Відтак, рішення замовника щодо учасника відкритих торгів ПП "КВІН-ТРЕЙД" щодо закупівлі Продукція для чищення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39830000-9 буде оголошене після завершення перевірки на предмет відповідності документального підтвердження вимогам тендерної документації. Тендерний комітет при прийнятті рішенні керується нормами чинного законодавства, а свої повноваження реалізовує щодо розгляду тендерної пропозиції учасника в межах визначених законом та з урахуванням вимог тендерної документації. З урахуванням вказаного подана вимога підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено