• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс (цифрова лабораторія) для кабінетів фізики, хімії, біології навчальних закладів Криворізького району

Поставка товару згідно місця дислокації, додаток № 6

Завершена

2 019 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 192.00 UAH
Період оскарження: 31.07.2019 16:09 - 16.08.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо дискримінаційних вимог

Номер: 2277a45440384ceaa6d9158552b2582e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-31-001787-b.b1
Назва: Щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до Тендерної документації предметом Вашої закупівлі є Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплект Еinstein™. Більше того, на Запитання Учасників щодо пропозиції вимірювального комп’ютерного комплекту іншого виробника, окрім Еinstein™, Ви відповідаєте, що запропонований товар повинен бути виробництва Еinstein™. Зазначена Вами вимога порушує законодавство України, в тому числі, Закон України "Про публічні закупівлі", в якому встановлено, що закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників та добросовісної конкуренції серед учасників. Звертаємо Вашу увагу, що визначення як предмет закупівлі товарі ЛИШЕ ОДНІЄЇ торгової марки/виробника є ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ ЗАКОНОДАВСТВА України, оскільки відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Технічна специфікація НЕ ПОВИННА містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Таким чином, вимагаємо усунути допущені Вами порушення, внести зміни до Тендерної документації та вказати у специфікації вираз "або еквівалент".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний користувачу! Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону. Таким чином, враховуючи Ваше звернення та вимоги чинного законодавства, Замовником було прийняте рішення про внесення змін до тендерної документації, а саме: прибрати посилання на конкретну марку товару та додано положення про допустимість аналогів/еквівалентів.
Статус вимоги: Задоволено