-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«ДК 021:2015: Вироби домашнього текстилю (39510000- 0) (комплект постільної білизни, рушники, наматрацники, подушки, ковдри, жалюзі, ролети тканинні)»
Торги не відбулися
762 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 813.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 813.00 UAH
Період оскарження:
31.07.2019 16:06 - 11.08.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Висока корупційна складова
Номер:
6200e38741344372bc1bacca8fb3336b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-31-001763-b.c1
Назва:
Висока корупційна складова
Вимога:
Прошу Тендерний Комітет переробити тендерну документацію з огляду на вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" щодо запобіганню корупційним діям і зловживанням.
Коли змішуються товарні групи - жалюзі та постіль, це не є максимальна економія та ефективність, тому що в тендер зайдуть тільки посередники, а не виробники. До того ж, змішування товарів не сприяє конкуренції та дискримінує учасників - виробників постілі або ролет та жалюзі. Чому Замовник не може розбити закупівлю на лоти - взагалі не зрозуміло з погляду виробника.
Це вже не вперше ми бачимо таку "стратегію". Минулого разу ми звертались до Львіського Голови і тендер було знято.
Також просимо Держказначейство та Антимонопольний Комітет приділити цьому Замовнику максимальну увагу та моніторинг.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.08.2019 14:23
Вирішення:
Доброго дня! На Ваше
Звернення до Замовника за роз'ясненнями від 05.08.2019, 14:23. ID: UA-2019-07-31-001763-B.C1
(Вимога щодо необхідності переробити тендерну документацію з огляду на вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" щодо запобіганню корупційним діям і зловживанням, а саме: щодо виокремлення жалюзів від постілі) повідомляємо:
П. 18.ч. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" зазначає, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, згідно якого предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” за показником четвертої цифри ДК 021:2015: Вироби домашнього текстилю (39510000- 0)передбачено: ковдри та пледи, постільна білизна; столова білизна; туалетна та кухонна білизна; штори, портьєри, кухонні штори та тканинні жалюзі до яких входять жалюзі: внутрішні,тканинні, горизонтальні,вертикальні.
Отже, враховуючи наведене, при визначені предмета закупівлі замовник керувався - Законом України "Про публічні закупівлі", Порядком визначення предмета закупівлі, Єдиним закупівельним словником.
Статус вимоги:
Не задоволено