• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Склянки,підсклянники (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Склянка для чаю 250 мм - 147 500 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.

Торги не відбулися

1 169 970.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 650.00 UAH
Період оскарження: 31.07.2019 14:40 - 24.08.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога замовнику

Номер: 9e3b5ca2ba514a429a399b3e1b6f8edf
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-31-000376-c.a1
Назва: Вимога замовнику
Вимога:
Оскільки продукція, що вимагається до закупівлі, виготовляється зігдно ГОСТ 30407-96, просимо внести зміни до тендерної документації та доповнити Розділ 2 «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» наступним: «…Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановану завірену учасником копію такого документу…».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши уважно Ваше питання повідомляємо, в ТД будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено