-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Кабельна продукція
Кабельна продукція згідно заявки ВП "Шахта"Степова", ДП "Львіввугілля"
Торги не відбулися
27 280 939.70
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 2 031.08 UAH
мін. крок: 0% або 2 031.08 UAH
Період оскарження:
31.07.2019 11:34 - 30.08.2019 00:00
Скарга
Відхилено
На незаконні умови тендерної документації
Номер:
e1e1e329715e45d48185f699f38d76ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-31-000587-b.c2
Назва:
На незаконні умови тендерної документації
Скарга:
СКАРГА
на незаконні умови тендерної документації
Державним підприємством «Львіввугілля», ЄДРПОУ 32323256 (надалі – ДП «Львіввугілля» або замовник) за допомогою електронної системи закупівель було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) з закупівлі кабельної продукції згідно заявки ВП «Шахта «Степова», ДП «Львіввугілля», ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-31-000587-b.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОСТРОЙГРУП» (надалі – скаржник або ТОВ «ЕНЕРГОСТРОЙГРУП») виявило бажання взяти участь у відповідному тендері, проте при ознайомленні із тендерною документацією було виявлено, що в пункті 2.5 Додатку 4 «Технічне завдання» тендерної документації замовником вказано, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник має надати в складі тендерної пропозиції: «учасник закупівлі у термін, що не перевищує п’яти днів з моменту подання тендерних пропозицій повинен надати Замовнику торгів зразки продукції для виконання обстеження у кількості не менше 2 м.п. з обов’язковим нанесенням маркування за наступним переліком:
ВЕВБбШВ-6 3*50+1*10 (або еквівалент)
КГЕШВ 3*50+1*10+3*4 (або еквівалент)
КТППВЭЗ 10*2*0,7 (або еквівалент)».
Вважаючи даний пункт 2.5 Додатку 4 тендерної документації таким, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», 21.08.2019, о 14:31 годині, ТОВ «ЕНЕРГОСТРОЙГРУП» було подано вимогу про усунення порушення Закону, в якій із посиланням на зміст ст.ст. 17, 25, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», вказало, що зразки продукції, які вимагаються після кінцевого строку подання Пропозицій, не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 30 Закону.
У зв’язку з чим, ТОВ «ЕНЕРГОСТРОЙГРУП» просило замовника видалити п. 2.5 Додатку 4 тендерної документації, як такий що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
22 серпня 2019 року, о 14:14 годині, замовником в електронній системі закупівель було розміщено рішення про відхилення вимоги, до якого додано роз’яснення згідно з яким, так як ДП «Львіввугілля» використовує кабельну продукцію для застосування в умовах шахт надкатегорійних за газом метаном, у технічних умовах на придбання кабельної продукції однією із вимог для виконання необхідних обстежень та недопущення фальсіфікацій продукції є надання учасниками торгів зразка продукції. Ця вимога не є безпідставною, оскільки від якості та відповідності заявленим характеристикам кабельної продукції залежить життя та здоров’я людей, що працюють у цих вибухонебезпечних зонах. Крім того, відповідно до частини VIII «Електротехнічне господарство» розділу 3 п. 1є «Правил безпеки у вугільних шахтах», затверджених наказом №62 від 22.03.2010 Державного комітету України з промислової безпеки охорони праці та гірничого нагляду, чітко зазначено: «кабелі, які призначені для застосування в шахтах, мають бути стійкими до впливу полум’я і не поширювати горіння».
Проте, з таким рішенням замовника та змістом пункту 2.5 Додатку 4 тендерної документації скаржник погодитись вважає за неможливе, вважає їх такими, що грубо порушують права та інтереси скаржника, є дискримінаційними та не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
За визначенням статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються з дотриманням принципу недискримінації учасників.
Частиною 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною 3 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законода
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга з Додатками та оплатою.pdf 29.08.2019 14:26
- рішення від 02.09.2019 № 12169 + лист Замовнику.pdf 03.09.2019 10:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.09.2019 №13110.pdf 18.09.2019 18:45
- рішення від 17.09.2019 № 13110.pdf 20.09.2019 21:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.08.2019 14:26
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.09.2019 21:11
Вимога
Залишено без розгляду
Порушення законодавства
Номер:
fec2866bbe2646e5953cff4d758d7671
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-31-000587-b.b1
Назва:
Порушення законодавства
Вимога:
Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом.
Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Згідно зі статтею 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи викладене, зразки продукції які вимагаються після кінцевого строку подання Пропозицій, не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 30 Закону.
Приклади: рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7710-р/пк-пз від 31.07.2018 та № 6711-р/пк-пз від 06.07.2018.
Вимагаємо видалити п. 2.5 Додатку 4 тендерної документації, як такий що не відповідає закону "Про публічні закупівлі", в інакшому нами буде подано скаргу до АМКУ.
Пов'язані документи:
Замовник
- Роз_яснення.pdf 22.08.2019 14:13
Дата подачі:
21.08.2019 14:31
Вирішення:
Вимогу учасника відхилено
Статус вимоги:
Не задоволено