-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Підіймально-транспортувальне обладнання, код 42410000-3 за ДК 021:2015 (підйомник колінчатий самохідний)»
Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Торги відмінено
2 700 339.48
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 502.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 502.00 UAH
Період оскарження:
31.07.2019 10:06 - 29.09.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Номер:
e74c5cc114f340e791c8ccd5fbe90cb6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-31-000228-b.c1
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Скарга:
«31» липня 2019 року КП «Київський метрополітен» (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю UA-2019-07-31-000228-b. Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, а саме:
У Додатку 4 п. 5.3 до документації міститься вимога надати документ для підтвердження відповідності учасника умовам тендерної документації, а саме: «Дозвіл виданий на виконання робіт підвищеної небезпеки (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України або Державною службою України з питань праці): монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки: підйомники» (Далі — Дозвіл).
Звертаємо увагу на те, що Замовник здійснює закупівлю товару, а саме «підйомник колінчатий самохідний», а не закупівлю на виконання робіт підвищеної небезпеки. Тобто Дозвіл, який вимагається надати в складі тендерної пропозиції не є документом, який підтверджує якість або відповідність продукції вимогам замовника. Більш того, якщо потенційний учасник закупівлі вирішить зробити цей дозвіл для участі у закупівлі – це навіть теоретично не можливо, адже строк оформлення такого дозволу займає від одного до двох місяців, а на підготовку тендерних пропозицій відведено 2 тижні. Також зазначимо, що для проведення налагодження та обслуговування підйомників на території замовника, потенційний учасник може залучати підрядні організації, які мають Дозвіл та специфікою яких є саме надання послуг та робіт підвищеної небезпеки. Тому, якщо це необхідно, доцільніше додати вимогу щодо даного Дозволу на момент постачання та налагодження продукції.
Таким чином, вимога щодо надання Дозволу на етапі тендерних пропозицій є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Враховуючи вищезазначене, ця вимога має бути виключена з Документації.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку підйомників в Україні. ТОВ «ТЕХНОФОРС є дистриб'ютором продукції, що підтверджується сертифікатом відповідності та декларацією про відповідність, виданими на підставі доручення від виробника. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, ТОВ «ТЕХНОФОРС» не може прийняти участь у закупівлі.
Відповідно до Документації кінцевий строк для подання пропозицій встановлено «16» серпня 2019 року.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету;
2. Сертифікат відповідності;
3. Декларація про відповідність.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 (докази оплати за подання скарги)).pdf 09.08.2019 13:30
- Додаток 2 (сертифікат відповідності).PDF 09.08.2019 13:30
- Додаток 3 (декларація про відповідність).PDF 09.08.2019 13:30
- Скарга.PDF 09.08.2019 13:30
- sign.p7s 09.08.2019 13:31
- Рішення від 14.08.2019 № 11161 +лист Замовнику .pdf 14.08.2019 19:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.08.2019 № 12114.pdf 02.09.2019 19:09
- рішення від 30.08.2019 № 12114.pdf 04.09.2019 22:18
- Лист від 21.08.2019 №1841-ТК.pdf 21.08.2019 16:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.08.2019 13:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.09.2019 22:18
Дата виконання рішення Замовником:
24.09.2019 15:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання вимог Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.08.2019 №12114-р/пк-пз Замовником внесено зміни до тендерної документації.