• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних горищ дошкільних навчальних закладів (ясла – садків) Деснянського району міста Києва

Завершена

1 516 320.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 581.60 UAH
Період оскарження: 30.07.2019 20:27 - 12.08.2019 00:00
Вимога
Вирішена

усунення дискримінаційних вимог

Номер: 8c61533290644abbbbd7f32b5d8238be
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-30-000611-a.a3
Назва: усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Просимо привести у відповідність до вимог законодавства положення додатка 4 до тендерної документації. Якісні і технічні характеристики, що у ньому зазначені суперечать не лише законавству, а й законам фізики та формальної логіки. До прикладу, температура проведення робіт: від -17 ⁰С та відносній вологості повітря до 90%, при цьому складова процесу проведення робіт «Нанесення робочих розчинів (умови обробляння): розчини наносяться методом розпилення або малярськими пензлями, валиками. При механізованому способі засіб наноситься за 1-2 рази, при ручному 2-3 рази (до досягнення необхідного поглинання його робочого розчину) з просушкою деревини в інтервалах між нанесеннями 1-2 години при температурі від 15 до -25⁰С». Показники температур суперечать одна одній, не кажучи вже про неможливість проведення робіт виходячи з фізичних і хімічних характеристик вогнезахисних засобів. До того ж, проведення робіт (згідно умов ТД) заплановано до 15.11.2019 року, цілком ймовірно, що у вказаний період температури повітря сягатимуть вище 15⁰С, як в такому випадку буде проводитись просушка деревини? Знову ж таки, слід проанаізувати умову про вологість повітря – до 90%, та вологість деревини – до 60%. Варто розуміти, що при такому величезному показникові вологості повітря контролювати вологість деревини буде потрібно надзвичайно часто, що буде створювати перешкоди у здійсненні якісної обробки цієї деревини. Ми, як і Замовник, зацікавлені у наданні перш за все якісних послуг та здійсненні якісної вогнезахисної обробки, і надзвичайно занепокоєні показником: «Середня витрата робочого розчину (або сухої речовини з рідиною) на 1 м2: не більше 295 г/м2 (в перерахунку на суху речовину не більше 74 г/м2). Така невелика витрата речовини можлива у єдиному випадку – у разі забезпечення вогнезахисної ефективності на невеликий строк, а однозначно не на 3 роки, як того бажає Замовник. Для забезпечення ефективності на вказаний період потрібна витрата засобу не менше 300-350 г/м2». Тут варто зауважити, що для більшоо виду витрат діючі стандарти допускають і товщину осаду до 5% товщини шару рідини. Беззперечно зазначення такого показника витрати засобу мотивоване економією вогнезахисного засобу та бюджетних грошових коштів, проте у разі використання такого засобу обробка не буде якісною, що зумовить повторне проведення закупівлі та додаткові витрати, чи не так? Власне, зазначення таких на диво унікальних показників вогнезахисного засобу, очевидно має єдину причину-обмеження кола потенційних учасників закупівлі. Саме наведення таких показників суперечить і стандартам, що встановлені для даного виду продукції, в тому числі: ГОСТ 16363-98, ГОСТ30219-95, ДСТУ 4479:2005, 28815-96. Встановити факт прямої дискримінації складно(бо вказівки на торговельну марку чи нормативний документ немає), проте і вказівка на окремі якісні чи технічні характеристики товару визнається дискримінацією в практиці АМКУ та органів судової влади. Для прикладу, рекомендуємо ознайомитись з рішенням Окріжного адміністративного суду міста Києва від 25.10.2018 у справі № 826/10756/17 за посиланням: http://reyestr.court.gov.ua/Review/77433696 Зважаючи на викладене просимо внести зміни до ТД на виконання закону, діючих стандартів і норм та зазначити у додатку 4 до тендерної документації наступні показники: Зовнішній вигляд робочого розчину: ... допустима наявність осаду, товщина якого до 5% товщини шару рідини. Можливе зафарблення розчину у різні кольори. Нанесення робочих розчинів (умови обробляння) та умови проведення робіт:..... при температурі +5-+50⁰С та відносній вологості повітря до 75% Група вогнезахисної ефективності: І, ... з середнім значенням поглинання робочого розчину не більше ніж 300-350 г/м2 . Середня витрата робочого розчину (або сухої речовини з рідиною) на 1 м2: не більше 300-350 г/м2 Вологість деревини: дозволяється застосовувати при вологості деревини до 50% Можливе обробляння шляхом її занурення: температура робочого розчину згідно вимог технічних документів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Вашої вимоги про внесення змін до Додатку 4 тендерної документації повідомляємо, що відповідно Наказу Міністерства внутрішніх справ України № 1064 від 26.12.2018 року «Про затвердження Правил з вогнезахисту» п. IV. Регламент робіт з вогнезахисту: для кожного ВЗ розробляється окремий Регламент. Регламент установлює процедуру та порядок застосування ВЗ, строк придатності вогнезахисного покриву (просочування), вимоги до утримання і заміни ВЗ (повторного вогнезахисного обробляння), а також безпечні умови праці під час виконання робіт з вогнезахисту. Тому кожна з вогнезахисних речовин має відповідно свої технічні та якісні характеристики, з якими кожен може ознайомитись в Регламенті. У Додатку 4 до тендерної документації наведені показники якості речовини, які на нашу думку забезпечать, перш за все, якісне надання послуг з вогнезахисної обробки, посилання на конкретну вогнезахисну суміш також відсутні, тому кожен з Учасників може посилаючись на наведені якісні характеристики обрати вогнезахисну речовину для надання послуг, а тому не вважаємо, що наведена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики в додатку 4 до тендерної документації є дискримінаційною та потребує внесення змін. Дякуємо!
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

приведення ТД у віповідність до ЧИННОГО законодавства

Номер: 17a30d099e9944f4af31220d0429cb9a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-30-000611-a.a2
Назва: приведення ТД у віповідність до ЧИННОГО законодавства
Вимога:
Станом на даний час Указ Президента України від 16 вересня 2015 №549/2015, вимогу про дотримання якого вказано у п. 2 розділу V тендерної документації втратив чинність. На його заміну прийнято діючий Указ Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017. Тобто підтвердження відповідності недіючому указу не матиме юридичної сили. Приведіть ТД у віповідність до ЧИННОГО законодавства та замініть наведений недіючий нормативний документ на діючий Указ Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! У тендерній документації вказана технічна помилка, так як посилання на діючий Указ Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017 також міститься у документації. Тому, будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

усунення неточностей ТД

Номер: 7af88a418f72468c9e3f426b06422b75
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-30-000611-a.b1
Назва: усунення неточностей ТД
Вимога:
Просимо усунути описку, що викладена у п. 6 розділу ІІІ тендерної документації У даному пункті поставлено вимогу про те, що на підтвердження розрахунків ціни пропозиції слід подати, в тому числі "коштрорис на проектні (вишуКАЛЬНІ) роботи". повідомляємо, що згідно положень ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 такий кошторис іменується "кошторис на проектні (вишуКУВАЛЬНІ) роботи. Просимо вказати правильне найменування документа шляхом внесення змін до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Зрозуміло, що у тендерній документації вказана технічна помилка,тому будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено