• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Витратні матеріали для кардіологічних хворих

Завершена

2 968 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 484.00 UAH
Період оскарження: 30.07.2019 16:49 - 11.08.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Приведення Документації відкритих тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України

Номер: d8ed88c1fba74f70b095e6327071a4e1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-30-002206-b.b2
Назва: Приведення Документації відкритих тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Вимога:
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2019-07-30-002206-b, нами були виявлені дискримінаційні вимоги, які не відповідють Закону України "Про публічні закупівлі" та іншим нормативним документам. При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. В свою чергу, Замовник не обґрунтував необхідність об’єднання всіх 8 найменувань в один ЛОТ. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Також звертаємо Вашу увагу на те, що наявні Медико-технічні вимоги передбачають закупівлю в одного виробника та унеможливлюють прийняття участі всіх виробників в торгах, що є зговором і порушенням Закону України про державні закупівлі. Єдиним виробом, який відповідає цим вимогам є виробник Terumo . Медико-технічні вимоги чітко прописані з каталогу або сайту виробника без можливості участі інших виробників. Також, звертаємо увагу на те, що перелічені позиції предмета закупівлі є різними між собою та мають різне застосування на практиці, тому вони повинні бути розбиті на окремі лоти, адже використовуються для різних типів операцій. 1. Діагностичні процедури на серці: - Комплект для коронарографії з радіальним доступом 2. Пристрої для забезпечення доступу до цільових судин: - Коронарні провідники - Направляючий катетер 3. Малоінвазивні пристрої для пост та предилятації: - Коронарний балон-катетер для постдилятації низького тиску - Коронарний балон-катетер для постдилятації високого тиску 4. Пристрої для стентування: - Стент-система для стентування коронарних судин з лікувальним покриттям 5. Медичні вироби для операцій підвищеного рівня складності: - Аспіраційний катетер (тромбоекстрактор) - Мікрокатетер Об'єднані в єдиний ЛОТ медичні вироби ні в якому разі не являються наборами. Тому таке об'єднання різних медичних виробів призводить до штучного звуження кола учасників процедури закупівлі та недобросовісної конкуренції серед учасників, а інколи є результатом змови між замовником та одним із учасників, який і буде переможцем. Медико-технічні вимоги ДКТ та розбиття по лотах, ймовірно, було узгодженими діями Замовника із одним із учасників, який в майбутньому буде потенційним переможцем. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів: - Розбити по лотах предмет закупівлі - Внести зміни у наявні Медико-технічні вимоги. Таблиця МТВ зі змінами додається. У випадку відмови та не приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до чинного законодавства України, що регулює ринок державних закупівель, тендерним комітетом було розроблено тендерну документацію код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" (Код за ДК 021:2015 (CPV) - 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини). Дана тендерна документація не містить вимог, що суперечили б законодавству України, що регулює ринок державних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» 1. Вашу вимогу вважаємо зловживанням своїм правом передбаченим ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме правом на оскарження дій замовників закупівель та безпідставним поданням зауважень Замовнику до тендерної документації, та розцінюємо, як тиск на комітет, щодо примушення вчинити правочин, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерний комітет має право самостійно визначати керуючись чинним законодавством предмет, кількість та якість предмету, щодо закупівлі. 2. При підготовці медико-технічних вимог до цієї закупівлі тендерним комітетом було проведено моніторинг ринку на наявність витратних матеріалів, з показниками, що максимально відповідають потребам Управління охорони здоров'я Чернігівської обласної державної адміністрації. За його результатами було встановлено наявність щонайменше двох виробників на ринку вказаної продукції, які виготовляють витратні матеріали з показниками, описаними у Додатку № 4 до тендерної документації. 3. Кожен майбутній учасник може реалізувати своє право, на участь у процедурі відкритих торгів подавши при цьому свою пропозицію через систему електронних майданчиків прозоро, долучившись до проведення процедури відкритих торгів. Зауваження щодо складання медико-технічних вимог під одного виробника є необґрунтованим та не правдивим. 4. Тендерну документацію Витратні матеріали для кардіологічних хворих ДК 021:2015 код 33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (Класифікатор НК 024:2019: 10598 Набір для катетеризації серця; 58115 Переферійний судинний провідник, керівництво; 34109 Катетер балонний для коронарної ангіопластики, з використанням теплової енергії; 34109 Катетер балонний для коронарної ангіопластики, з використанням теплової енергії;46535 Лікарсько-елюючий стеноз коронарної артерії; 31664 Катетер для направлення коронарної артерії; 10714 Катетер емболектомії/тромбектомії); 10691 Переферійний/коронарний судинний мікрокатетер», згідно оголошення UA-2019-07-30-002206-b- залишити без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України

Номер: 5c8aca6f85f54e0e8a27fcdb8a5edca3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-30-002206-b.b1
Назва: Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Вимога:
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-UA-2019-07-30-002206-b нами були виявлені дискримінаційні вимоги, які не відповідють Закону України "Про публічні закупівлі" та іншим нормативним документам, порушують принципи здорової та відкритої конкуренції і суттєво звужують коло учасників, а саме: розміщення предмету закупівлі в один лот штучно звужує коло потенційних учасників та встановлює обмеження для участі у торгах. Метою Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) є створення конкурентного середовища у сфері державних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Слід зазначити, що виходячи з рекомендацій Міністерства охорони здоровя, викладених в листі від 20.09.2013 №20.01/6/760/29035 (копія додається), закупівлю слід здійснювати за принципом "одне найменування – один лот". Практика об'єднання замовником різноманітних товарів в один лот, як правило, є ймовірна змова Замовника із визначеним колом учасників, серед яких наперед відомий переможець. Виходячи з цього, просимо розділити закупівлю на окремі лоти по позиціях. Також звертаємо Вашу увагу на те, що наявні Медико-технічні вимоги передбачають закупівлю в одного виробника та унеможливлюють прийняття участі всіх виробників в торгах, що є зговором і порушенням Закону України про державні закупівлі. Для прикладу наведемо одну окрему позицію МТВ (Додаток №4 до ТД): 2 Коронарні провідники Призначення Призначений для використання під час ЧТКА для проведення таких пристроїв, як стенти або балонні катетери Довжина 150 см (подовжувач) 180 см – всі інші провідники Діаметр 0,014’’ (0,36 мм) Форма кінчика пряма Довжина рентгенконтрастного маркеру 3 см Жорсткість кінчика 0,6 грам-сил (gf), 1 грам-сил (gf), 3,6 грам-сил (gf) Стрижень Дистально – Нітинол (сплав нікелю з титаном) Проксимально – сталь Покриття Дистальна частина: гідрофільне покриття Проксимальна частина: PTFE Єдиним виробом, який відповідає цим вимогам є Runthrough – виробник Terumo. Такі всесвітньо відомі виробники , як Balton, Boston Scientific та інші не можуть взяти участь у цих торгах (копії буклетів цих виробників додаються, дані взяті з відкритих джерел в мережі Internet.) Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємось до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів: - Розбити по лотах предмет закупівлі у відповідності до наказу Міністерства Економіки України від 26.07.2010 №921 «Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі» та рекомендацій МОЗ України (лист від 20.09.2013 №20.01.6.760.29035) - Внести зміни у наявні Медико-технічні вимоги (викласти позиції № 2,3,4,6 у новій редакції, Додаток №4 до ТД). Таблиця МТВ зі змінами додається.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та повідомляє наступне. 1. Щодо розділення закупівлі на окремі лоти по позиціях: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454 (далі – Порядок). Згідно з пунктом 1 Розділу II “Визначення предмета закупівлі товарів і послуг” Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку). Зважаючи на викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) є правом замовника, а не обов’язком. Таке ділення предмету закупівлі на частини (лоти) може здійснюватися у разі доцільності та оптимальності на розсуд замовника. 2 По другому питанню (медико-технічні вимоги до предмету закупівлі) будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено