• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт, заміна вікон в адміністративній будівлі (літ. А) ГСЦ МВС за адресою: м. Київ, вул. Лук’янівська, 62

Інформація про обсяги поточного ремонту наведена в Додатках 5, 5.1, 5.2, 5.3 до тендерної документації

Завершена

1 532 716.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 327.00 UAH
Період оскарження: 30.07.2019 16:33 - 10.08.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Скасувати протокол про визначення Переможця закупівлі

Номер: 457f3912f7104d3190d4e1108f7d9494
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-30-002114-b.c2
Назва: Скасувати протокол про визначення Переможця закупівлі
Вимога:
Вих № 55 від 23.08 .2019 р. Голові тендерного комітету Головного сервісного центру МВС Вимога № 1, що до скасування Витягу з Протоколу засідання тендерного комітету Головного сервісного центру МВС № 113 від 21 серпня 2019 р. в закупівлі Ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-30-002114-b, від 30.07.2019 р., «Поточний ремонт , заміна вікон в адміністративній будівлі (літ.А) ГСЦ МВС за адресою : м.Київ, вул. Лук’янівська, 62» 1.Керуючись Наказом ДП «Прозоро» № 10 від 19.03.2019 року з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" та п 14. Усунення порушення … «14.1. У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму»… Вимога повинна містити таку інформацію: Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ» ЄДРПОУ 21662878, ІПН 216628710071, р/р 26000010311310 в АТ «МІБ»,м. Київ, МФО 380582, юр. адреса : :08631, Київська область, Васильківський р-н, с.м.т. Глеваха, вул., Ботанічна, 15-А, . Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі Замовником. 1.Найменування Замовника , рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініциюється вимога : - Головний сервісний центр МВС, Код за ЄДРПОУ: 40109173. Місцезнаходження: м. Київ, вулиця Лук’янівська, 62, поштовий індекс 04071 . 2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога : дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: Ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-30-002114-b, від 30.07.2019 р 3. Найменування предмету закупівлі : «Поточний ремонт , заміна вікон в адміністративній будівлі (літ.А) ГСЦ МВС за адресою : м.Київ, вул. Лук’янівська, 62» ТОВ « АРКАДА-ПЛАСТ » надає скаргу на рішення про визначення Переможця процедури закупівлі, а саме ТОВ «ІНТЕР-НОРМ», згідно Протоколу, № 113 від 21 серпня 2019 року, засідання тендерного комітету Замовника мотивуючи це наступним: 1. Згідно п/п 3 Додатку 3, до тендерної документації : «3.1. Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору, а саме: виконання послуг з поточного ремонту, які згідно з ДК 021:2015 відноситься до класу за показником четвертої цифри за кодом – 45420000-7 – столярні та теслярні роботи (за формою згідно з Додатком 3.3 до тендерної документації). Інформаційна довідка має містити інформацію про виконання договору(-ів) протягом останніх трьох років (на загальну суму не менше 300 000,00 грн.).3.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 3.1.), Учасник має надати: - копії усіх вказаних договорів(-у); - копії актів виконаних робіт в повному обсязі.». ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» надало у складі Пропозиції , довідку та копії 3-х договорів, які не відповідають вимогам Замовника, а саме: - Договір № 85 від 28.03.19р. «Виконання робіт Код за ДК 021:2015-45450000-6 інші завершальні будівельні роботи» - Договір № 83 від27.03.19 р. «Виконання робіт Код за ДК 021:2015-45450000-6 інші завершальні будівельні роботи» - Договір № 75від 21.03.19 р. «Виконання робіт Код за ДК 021:2015-45450000-6 інші завершальні будівельні роботи» 2. Згідно п/п 4 та п/п 5 Додатку 5.3 «Скан-копія сертифікату походження Товару EUR.1 має бути завантажений у тендерній пропозиції», Замовник закупівлі вимагав надати сертифікати походження EUR.1 на профіль та фурнітуру. ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» не надало в складі Пропозиції сертифікат походження товару EUR.1 фурнітури «МАСО» , та не надало сертифікат походження EUR.1на профільну систему «DEKO», замість цього надано текст та переклад правил оформлення товару, та й то за 2011 рік. ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» , яке є виробником металопластикових конструкцій, придбає за кордоном комплектуючі до віконних конструкцій, та надає Додатком № 1 до Скарги зразок Сертифікату EUR.1 на фурнітуру «МАСО», в якому вказується обов’язково назва отримувача, його адреса, № сертифікату , в даному випадку 11.07.2017 року, вага та інше. 3. Згідно вимог Додатку 5 до тендерної документації Замовник закупівлі вимагав : «На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, Учасником у складі тендерної пропозиції надається: - Договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, календарний план робіт.» ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» надав документ «Підсумкова відомість ресурсів», який не завірений підписом та печаткою Учасника закупівлі, а весь Кошторис не завірено особистою печаткою інженера-проектувальника та його підписом. Згідно ст. 19 Закону України «Про архітектурну діяльність» , Листа Мінрегіонбуду України № 7/17 -10476,від 26.12.2012 року, та п/п 10.2 Постанови «Про проведення експертизи кошторисів» , кошторисна документація повинна бути завірена особистим підписом та особистою печаткою інженера –проектувальника в частині кошторисної документації , а саме : «..Разом з тим , у разі виконання проектної документації на капітальний чи поточний ремонти, що передбачається здійснити за рахунок державних коштів за спрощеною документацією , основними складовими , якої є дефектний акт чи кошторис, наявність у інженера кошторисника відповідного сертифікату та печатки є обов’язковою». 4. Згідно п/п 3 вимог Додатку 5.3 до тендерної документації , замовник закупівлі вимагає надати Сертифікат на товар на підтвердження його відповідності технічним вимогам, а саме п/п «опір теплозахисту – не менше 0,75 м2с/Вт, та звукоізоляція до – 0,47 дБ» виданий уповноваженим органом. ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» надало сертифікат на віконний блок UA D.YT.072909-19 без протоколу № Р072901/19 від 29.07.19 року в якому мають бути прописані технічні характеристики ,таким чином Замовник не має підтвердження даних характеристик віконного блоку. 5. Згідно вимог п/п 2 Додатку 3 необхідно надати у складі документів Довідку про «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у відповідності до Розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції». ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» наданою довідкою підтвердив відсутність в своєму штаті робітників, які виконають ремонт укосів, а саме малярів. Враховуючи що відсутня Довідка про залучення Субпідрядників не вказано хто виконує даний обсяг робіт. У складі документації відсутні посвідчення працівників, які підтверджують кваліфікацію, відсутні посвідчення з ОП та ТБ, посвідчення з електронебезпеки. 6. Згідно п/п 1 Розділу 3 , Замовник закупівлі вимагає надати документи, які підтверджують правомочність Учасника на підписання документів пропозиції. Згідно ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» для здійснення значного правочину, необхідно надати Протокол загальних зборів, який надає праву здійснення значного правочину. ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» не надало в складі документації Протокол загальних зборів, в даному випадку на – 1 532 716,00 грн., для дозволу на здійснення значного правочину та відсутня Довідка про Уповноважену особу у процедурі закупівлі. З огляду на вищенаведене вимагаємо наступне : - Прийняти Скаргу до розгляду - Зупинити процедуру Закупівлі - Відмінити рішення Протоколу засідання тендерного комітету Головного сервісного центру МВС № 113 від 21 серпня 2019року про визначення Переможця процедури закупівлі ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» у раз і негативного рішення Тендерного комітету Головного сервісного центру МВС, залишає за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України для захисту своїх інтересів. Дані ідентифікації підприємства що звернулося : Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ » ( ЄДРПОУ 21662878), юридична адреса : 08631, Київська область, Васильківський р-н, смт. Глеваха вул. Ботанічна, 15-А.(виробництво). офіс – 03022, Україна, м. Київ, вул. Козацька буд. 122, Тел. (044) 502-44-89, (044) 501-67-71 Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» Сахацька В.О.
Вирішення: 1. Відповідно до пункту 4.1 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації конкретною назвою предмета закупівлі є поточний ремонт, заміна вікон в адміністративній будівлі (літ. А) ГСЦ МВС за адресою: м. Київ, вул. Лук’янівська, 62. ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» у складі тендерної пропозиції надав копії договорів від 28 березня 2019 р. № 85, від 27 березня 2019 р. № 83, від 21 березня 2019 р. № 75, укладених з Виконавчим комітетом Української міської ради на загальну суму 344 874,17 грн. Відповідно до розділу 1 вищезазначених договорів конкретними предметами договору є поточні ремонти із заміною вікон та дверей в місцях загального користування в багатоквартирних будинках за адресами: м. Українка, проспект Дніпровський, 4, 8 та вул. Енергетична, 5. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» відповідає вимогам тендерної документації в частині відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». 2. Відповідно до пунктів 4-5 таблиці «Технічні вимоги до віконних блоків та профільної системи віконних блоків» Додатку 5.3 до тендерної документації Учасник повинен завантажити у тендерну пропозицію скановані копії сертифікатів походження профільної системи та фурнітури вікон EUR.1. Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 20 листопада 2017 р. № 950 «Про затвердження Порядку заповнення та видачі митницею сертифіката з перевезення (походження) товару EUR.1», сертифікат з перевезення (походження) товару EUR.1 – це документ, який підтверджує статус преференційного походження товару(-ів). Тендерна пропозиція ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» містить скановану копію дозволу на застосування спрощеного порядку документування походження профільної системи марки «DECCO» (Польща), виданого Мазовецькою Митно-Фіскальною Службою у Варшаві та скановану копію рішення щодо видачі пільгових/оригінальних посвідчень в спрощеному порядку компанії «Mayer & CoBeschlage Gmbh» (Австрія), яка є виробником фурнітури вікон марки «МАСО». Вищезазначені документи у цих країнах є еквівалентними документам, які підтверджує статус преференційного походження товару(-ів). 3. Відповідно до Додатку 5 до тендерної пропозиції на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, Учасником у складі тендерної пропозиції надається договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, календарний план робіт. Тендерна пропозиція ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» містить договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів (без підпису уповноваженої особи Учасника), календарний план робіт. При цьому, відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме відсутність підписів уповноваженої особи Учасника та/або печаток на копіях документів. Також, стаття 19 Закону України від 20 травня 1999 р. № 687-XIV «Про архітектурну діяльність» (зі змінами) та лист Мінрегіонбуду України від 26 червня 2012 р. № 7/17-10476 «Щодо сертифікації інженерів-кошторисників» не містить інформацію про обов’язковість наявності підпису та печатки інженера-проектувальника на кошторисній документації при виконанні проектної документації на поточний ремонт. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» відповідає вимогам тендерної документації. 4. Відповідно до пункту 3 таблиці «Технічні вимоги до віконних блоків та профільної системи віконних блоків» Додатку 5.3 до тендерної документації Учасник повинен завантажити у тендерну пропозицію скановану копію протоколу випробувань вікон на опір теплозахисту і звукоізоляцію, виданого уповноваженим органом. ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» у складі тендерної пропозиції надав скановану копію протоколу випробувань від 26 лютого 2016 р. № 2016.00.02.25.01 (виданого випробувальною лабораторією ТОВ «АКАДЕМТЕСТ»), в якому у розділі 8 міститься інформація про результати випробувань вікон з ПВХ профілію системи Decco на опір теплозахисту (фактичний показник – 0,775 м²х°С/Вт) та звукоізоляцію (фактичний показник – 35 дБ). Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» відповідає вимогам тендерної документації в частині відповідності Додатку 5.3 до тендерної документації, а саме: опір теплозахисту вікна повинен становити не менше 0,75 м²х°С/Вт та звукоізоляція – до 47 дБ. 5. У пункті 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до Учасників процедури закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації вказано, що Учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою згідно з Додатком 3.2 до тендерної документації). Тендерна пропозиція ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» містить вищезазначену інформаційну довідку від 08 серпня 2019 р. № 266. Тендерна документація не передбачала вимог щодо наявності в Учасника конкретних кваліфікованих працівників та надання посвідчень працівників, які підтверджують кваліфікацію, посвідчень з ОП та ТБ, посвідчень з електронебезпеки. Таким чином, ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» надано підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», у спосіб встановлений тендерною документацією. 6. Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція повинна містити документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю: копія виписки з протоколу засновників, наказ про призначення керівника, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на укладення договору про закупівлю Тендерну документацію ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» підписав його директор Лисенко Юрій Михайлович. Відповідно до розділу 10 Статуту ТОВ «ІНТЕР-НОРМ», затвердженого рішенням загальних зборів засновників від 5 квітня 2011 р. № 1 керівником товариства є директор, який без доручення діє від імені товариства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію товариства і вирішує питання діяльності товариства в межах та порядку, визначених статутом товариства. Також, тендерна документація ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» містить копії наказу про призначення директора Лисенко Юрія Михайловича (наказ від 05 квітня 2011 р. № 1) та рішення загальних зборів засновників (учасників) ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» від 05 вересня 2012 р. № 3, яким надані директору Лисенку Юрію Михайловичу повноваження укладати та підписувати комерційні, господарські та трудові договори без будь-яких обмежень по загальній сумі договору.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Скасувади протокол про дискваліфікацію ТОВ АРКАДА ПЛАСТ

Номер: 13757c450bcb45d6890c634fc6c9ddb6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-30-002114-b.c1
Назва: Скасувади протокол про дискваліфікацію ТОВ АРКАДА ПЛАСТ
Вимога:
Вих № 54 від 23.08 .2019 р. Голові тендерного комітету Головного сервісного центру МВС Вимога № 1/23, що до скасування Витягу з Протоколу засідання тендерного комітету Головного сервісного центру МВС № 113 від 21 серпня 2019 р.про дискваліфікацію ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» в закупівлі Ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-30-002114-b, від 30.07.2019 р., «Поточний ремонт , заміна вікон в адміністративній будівлі (літ.А) ГСЦ МВС за адресою : м.Київ, вул. Лук’янівська, 62» 1.Керуючись Наказом ДП «Прозоро» № 10 від 19.03.2019 року з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" та п 14. Усунення порушення … «14.1. У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму»… Вимога повинна містити таку інформацію: Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ» ЄДРПОУ 21662878, ІПН 216628710071, р/р 26000010311310 в АТ «МІБ»,м. Київ, МФО 380582, юр. адреса : :08631, Київська область, Васильківський р-н, с.м.т. Глеваха, вул., Ботанічна, 15-А, . Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі Замовником. 1.Найменування Замовника , рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініциюється вимога : - Головний сервісний центр МВС, Код за ЄДРПОУ: 40109173. Місцезнаходження: м. Київ, вулиця Лук’янівська, 62, поштовий індекс 04071 . 2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога : дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: Ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-30-002114-b, від 30.07.2019 р 3. Найменування предмету закупівлі : «Поточний ремонт , заміна вікон в адміністративній будівлі (літ.А) ГСЦ МВС за адресою : м.Київ, вул. Лук’янівська, 62» ТОВ « АРКАДА-ПЛАСТ » надає скаргу на рішення про дискваліфікацію ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» в процедурі закупівлі згідно Протоколу, № 113 від 21 серпня 2019 року, засідання тендерного комітету Замовника, на підставі відсутності Протоколу випробувань блоку віконного , мотивуючи це наступним: 1. Проектування, виготовлення та монтаж металопластикових вікон здійснюються при повному дотриманні наступних нормативних актів: - ДСТУ БВ.26-15:2011 «Блоки віконні та двері полівілхлоридні. Загальні технічні вимоги» включно із зміною № 1 від 01.07.2013 згідно наказу № 239 Міністерства регіонального розвитку, будівництва і житлово-комунального господарства від 12.06.2013. На підтвердження відповідності віконних блоків, запропонованих ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ», вимогам - ДСТУ БВ.26-15:2011 «Блоки віконні та двері полівілхлоридні. Загальні технічні вимоги» включно із зміною № 1 від 01.07.2013, надано в складі Цінової пропозиції Сертифікат відповідності UA.1O190.000477-19 в якому вказано наступне : -Продукція блоки віконні та дверні балконні полівінілхлоридні з профілю т.м. «WDS» cистем WDS 5S, WDS 6S , WDS 7S , WDS 8S,(Україна) з двокамерними склопакетами з двома енергозберігаючими листами скла та з двокамерними склопакетами з двома енергозберігаючими листами скла заповнені аргоном. -Відповідає вимогам ДСТУ Б.В.2.6-15:2011 «Конструкції будинків і споруд. Блоки віконні та дверні поліхлоридні . Загальні технічні умови п.п5.2.1-5.2.3;5.2.5;5.2.7;5.2.8;5.2.11-5.2.16;5.2.20-5.2.25; ДБН В.2.6-31:2006 «Конструкції будинків і споруд. Теплова ізоляціябудівель» п.6.2 табл. 3(поз. 6).п.6.10, ДСТУ-Н Б В.2.6-191:2013 за р.4 табл.1» -Виробник ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ». Таким чином Сертифікат відповідності на віконні , підтверджує відповідність товару вимогам державних стандартів України, розміщено в електронному реєстрі ДП «РІВНЕНСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ» разом з протоколом та переліком характеристик доступ до якого є вільним. Пропозиція ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» була відхилена та підприємство дискваліфіковано, на підставі відсутності в складі цінової Пропозиції Протоколу випробувань віконного блоку . З огляду на вищенаведене вимагаємо наступне : - Прийняти Скаргу до розгляду - Зупинити процедуру Закупівлі - Відмінити рішення Протоколу засідання тендерного комітету Головного сервісного центру МВС № 113 від 21 серпня 2019року про дискваліфікацію в процедурі закупівлі ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» у раз і негативного рішення Тендерного комітету Головного сервісного центру МВС, залишає за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України для захисту своїх інтересів. Дані ідентифікації підприємства що звернулося : Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ » ( ЄДРПОУ 21662878), юридична адреса : 08631, Київська область, Васильківський р-н, смт. Глеваха вул. Ботанічна, 15-А.(виробництво). офіс – 03022, Україна, м. Київ, вул. Козацька буд. 122, Тел. (044) 502-44-89, (044) 501-67-71 Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» Сахацька В.О.
Вирішення: Відповідно до пункту 3 таблиці «Технічні вимоги до віконних блоків та профільної системи віконних блоків» Додатку 5.3 до тендерної документації Учасник повинен завантажити у тендерну пропозицію скановану копію протоколу випробувань вікон на опір теплозахисту і звукоізоляцію, виданий уповноваженим органом. Тендерна пропозиція ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» містить скановану копію сертифікату відповідності № UA.1O190.000477-19, виданий ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», без протоколу сертифікаційних випробувань № 19ВС-071901, № 19ВС-071902 від 19 липня 2019 р. (зроблений ТзОВ «Регіональний випробувальний центр «БМ-ТЕСТ»), який містить інформацію про опір вікон на теплозахист і звукоізоляцію. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» не відповідає вимогам тендерної документації в частині відповідності Додатку 5.3 до тендерної документації. Також, електронний реєстр ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», який знаходиться за адресою в мережі Інтернет: http://csmc.rv.ua/webcert/webcert.cgi, не містить інформацію про вищезазначений протокол сертифікаційних випробувань.
Статус вимоги: Відхилено