-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Національний класифікатор «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (моноблоки)
моноблоки
Торги відмінено
1 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
Період оскарження:
30.07.2019 15:53 - 07.09.2019 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Дискримінаційні вимоги Тендерної документації/ Невиконання рішення АМКУ від 28.08.2019 № 11919 Замовником
Номер:
6cb5348b4a3a4f7aba766b533e1fed05
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-30-000504-c.c3
Назва:
Дискримінаційні вимоги Тендерної документації/ Невиконання рішення АМКУ від 28.08.2019 № 11919 Замовником
Скарга:
Більш детально у вкладенні.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА №3 на одну й ту саму закупівлю (UA-2019-07-30-000504-c) - (UA-2019-04-26-000139-c.a1).pdf 05.09.2019 12:01
- Платіжне доручення.pdf 05.09.2019 12:01
- Рішення від 09.09.2019 № 12518 + лист замовнику.pdf 09.09.2019 21:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.09.2019 № 13583.pdf 25.09.2019 17:55
- рішення від 24.09.2019 № 13583.pdf 27.09.2019 21:14
- Пояснення.pdf 13.09.2019 17:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.09.2019 12:01
Дата прийняття рішення по скарзі:
27.09.2019 21:14
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
e7e86e6e35124361bbd8a41bd4df034f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-30-000504-c.a2
Назва:
СКАРГА щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Скарга:
Більш детально у вкладенні.
Пов'язані документи:
Учасник
Орган оскарження
- рішення від 12.08.2019 № 10996 + лист Замовнику.pdf 13.08.2019 14:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.08.2019 № 11919.pdf 29.08.2019 17:27
- рішення від 28.08.2019 № 11919.pdf 02.09.2019 21:48
- Пояснення.pdf 20.08.2019 12:18
- Інформація та матеріали UA-2019-07-30-000504-c.pdf 20.08.2019 12:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.08.2019 16:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.09.2019 21:48
Дата виконання рішення Замовником:
04.09.2019 12:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Вжиття заходів з визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі з урахуванням вимог резолютивної частини рішеня постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.08.2019р. № 11919-р/пк-пз
Вимога
Є відповідь
Дискримінаційні технічні вимоги
Номер:
38e74a6b89554344901d1404d1ffc62f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-30-000504-c.a1
Назва:
Дискримінаційні технічні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику!Ви оголосили закувілю вдруге, попердня була відмінена у зв`язку з неможливістю усунення порушень,що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (UA-2019-04-26-000139-c), в тендерній документації зазначались технічні характеристики, які задовольняли моноблоки торгових марок HP та ACER, було подано 2 пропозиції від ТОВ "СКАЙЛАЙН ЕЛЕКТРОНІКС ЛТД" та ТОВ "ВС Технолоджі" з мінімальною економією та однаковими моноблоками HP EliteOne 800 G3 AiO. В даній тендерній документації Ви внесли зміни, які ще більш звужують коло учасників, а саме - ширина - 50-54 см ; глибина - 16-20 см ; висота - 36-48 см , тобто в даній закупівлі не може бути аналогів окрім HP EliteOne 800 G3 AiO, а також дискримінаційні вимоги, щодо кольору запропонованого товару. Вимагаємо привести приклад, яка модель буде повністю задовольняти совкупність технічних вимог, окрім HP EliteOne 800 G3 AiO!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.07.2019 17:23
Вирішення:
На Вашу вимогу, опубліковану на веб-порталі Уповноваженого органу 30.07.2019 р. о 17 год. 23 хв. до закупівлі № UA-2019-07-30-000504-c, повідомляємо наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує замовника щодо формування потреб та вимог до того чи іншого предмету закупівлі.
Враховуючи вимоги п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі”, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч. 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Таким чином, інформуємо, що у додатку 4 до тендерної документації викладено детальний опис товару, що закуповується, його технічні та якісні характеристики, з метою уникнення непорозуміння під час виконання умов договору та придбання якісних товарів за бюджетні кошти. Додаток 4 до тендерної документації також містить обґрунтування зазначених вимог до зовнішніх характеристик предмету закупівлі, які є істотними та важливими параметрами, оскільки моноблоки будуть розміщуватися у фронт-офісі Департаменту поряд з уже наявними моноблоками, дані вимоги встановлюються з метою гармонізації та уніфікації зовнішнього вигляду робочих місць адміністраторів прийому.
Всі зазначені характеристики є вагомими, істотними та важливими параметрами предмета закупівлі. Учасник може запропонувати товар, що відповідає характеристикам, наведеним у додатку 4 до тендерної документації.
Крім цього, відповідно до вимог ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, тендерною документацією замовника передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, замовником забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю та відсутні будь-які дискримінаційні вимоги до учасників.
Разом з цим, зазначаємо, що статтею 18 Закону визначено порядок оскарження процедур закупівель до органу оскарження.
Тож, при наявності скарг на рішення тендерного комітету Департаменту, Ви можете звернутись до Антимонопольного комітету України в порядку, визначеному статтею 18 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Статус вимоги:
Задоволено