-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти
Завершена
2 082 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2.2% або 45 000.00 UAH
мін. крок: 2.2% або 45 000.00 UAH
Період оскарження:
30.07.2019 12:16 - 15.08.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Порушення вимог ТД
Номер:
1a02e533c013470fb9ca32a804d4ff91
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-30-000919-b.b6
Назва:
Порушення вимог ТД
Вимога:
Звертаю увагу що відповідно до пункту 2 Додатку 1 Учасник повинен підтвердити право використання бренду (торгової марки) на АЗС . Право використання партнером Учасник ТОВ "Вест Петрол Маркет" бренду WOG не підтверджено жодним документальним чином, відповідно Учасник у складі пропозиції не підтвердив право використання торгової марки на мережі АЗС через які планує здійснювати постачання товарів Замовнику ,чи порушив пряму вимогу Тендерної документації. Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію Учасника ,як таку яка не відповідає вимогам тендерної документації та порушує чинне законодавство.
Пов'язані документи:
Замовник
- Scan-191008-0001.pdf 08.10.2019 17:24
Дата подачі:
04.10.2019 18:15
Вирішення:
Пунктом 2 Додатком 1 до Тендерної документації передбачено надання у складі тендерної пропозиції Учасником документів, що підтверджують використання Учасником торгівельної марки на території України, що використовується або розміщена на бланках дозволах, талонах, АЗС. У свою чергу, Замовник не вимагає надавати у складі пропозиції документи, що підтверджують правомірність використання партнерами учасника торгової марки.
З огляду на підтвердження учасником законності використання торгової марки на території України та надання у складі тендерної пропозиції підтверджуючих документів, вимогу ПП “ОККО КОНТРАКТ” за ідентифікатором UA-2019-07-30-000919-b.b6 від 04.10.2019 необхідно відхилити, як безпідставну.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Порушення умов закупівлі
Номер:
508c7a0a44f84a67bee504672c3f199d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-30-000919-b.b5
Назва:
Порушення умов закупівлі
Вимога:
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен надати у складі пропозиції копії талонів/карт бланків дозволів які будуть обслуговуватись на мережі Учасника .Відповідно до пропозиції Учасника В,він планував здійснювати поставку палива через партнера ВЕСТ ПЕТРОЛ МАРКЕТ , проте відповідно до додатків до договору ,які визначають тип та вигляд платіжних документів які обслуговуються , такі платіжні документи мають ДВІ сторони , та відповідно , до сторінки 13 копії зарзка № 9 ( специфікації ) копією такого бланку є зображення ДВОХ сторін . Отже ,учасник у складі пропозиції надаючи копію лише частини документа , порушив пряму вимогу тендерної документації , не надавши у повномуобсязі копію пропонованих бланків дозволів . Відповідно ненадання повної копії свідчить про невиконання умов тендерної документації та вимагає відхилення пропозиції із Найдорожчою ціною та найменш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи:
Замовник
- Scan-191008-0001.pdf 08.10.2019 17:07
Дата подачі:
04.10.2019 18:08
Вирішення:
У складі тендерної пропозиції ТОВ “ВОГ КАРД” надав гарантійний лист ТОВ «Вест Петрол Маркет», як партнера ТОВ «ВОГ КАРД» про обслуговування паливних карток та/або карток на пальне (талонів) та/або смарт-карток, в якому визначено, що зовнішній вигляд талонів узгоджено в додатках до Догвору № 108 від 27.06.2019 року укладеному між ТОВ «ВОГ КАРД» та ТОВ «Вест Петрол Маркет».
Крім того, згідно вимог Тендерної документації (Додаток №1) ТОВ «ВОГ КАРД» в своїй тендерній пропозиції надав копію Договору № 108 від 27.06.2019, в якому міститься інформація з детальним описом зовнішнього вигляду та зображенням зразків паливних карток та/або карток на пальне (талонів) та/або смарт-карток з двох боків.
Пунктом 2 розділу 5 Тендерної документації передбачено, що допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок в тендерній пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, зокрема, відсутність (не зазначення) інформації в конкретному документі, якщо дана інформація міститься в іншому документі, який є частиною тендерної пропозиції.
Таким чином вимогу ПП “ОККО КОНТРАКТ” за ідентифікатором UA-2019-07-30-000919-b.b5 від 04.10.2019 необхідно відхилити, як безпідставну.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Порушення чинного законодавства
Номер:
1f7dbcb9db1945dd99a77ed1a2e81b6b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-30-000919-b.b4
Назва:
Порушення чинного законодавства
Вимога:
шановний замовнику звертаю увагу на те що ряд ознак пропозиції Учасника із найдорожчою ціною ,якого вибрали переможцем ,свідчить про порушення законодавства України ,втому числі : неправомірне використання бренду самим Учасникомо , що порушує законодавство щодо захисту прав інтелектуальної власності, також додатково звертаю увагу що згідно наданих Учасником копій договорів щодо права використання бренду на АЗС , яким володіє виключно Нафтотрейдресурс ,в той же час Учасник планує поставляти паливо на АЗС під брендом WOG від партнера ВЕСТ ПЕТРОЛ МАРКЕТ , права використання бренду якого не непідтверджені .
Пов'язані документи:
Замовник
- Scan-191008-0001.pdf 08.10.2019 17:04
Дата подачі:
04.10.2019 17:57
Вирішення:
Відповідно до умов Ліцензійного договору № 33 від 28 грудня 2015 року Ліцензіар Акціонерне Товариство “Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд “ВОГ ІНВЕСТ” володіє виключним правом щодо використання та розпорядження знаком товарів і послуг, що являє собою зображення (WOG жовтого кольору в зеленому прямокутику).
п. 3.1. Договору № 33 від 28 грудня 2015 року передбачено, що Ліцензіар надає Ліцензіату (ТОВ “НАФТОТРЕЙД РЕСУРС) право протягом терміну дії даного договору використовувати в підприємницькій діяльності останнього Товарний знак на правах невиключної ліцензії, а Ліцензіат зобов'язується прийняти у використання й добросовісно використовувати Товарний знак на умовах даного Договору.
п. 5.2.5. передбачається право ліцензіата укладати субліцензійні договори щодо використання Товарного знаку на правах невиключної ліцензії.
Відповідно до п. 2.1 Субліцензійного договору № 30/12/18 від 30 грудня 2018 року Ліцензіат ТОВ “Нафтотрейд ресурс” надає Субліцензіату ТОВ “ВОГ КАРД” право протягом строку дії даного Договору використовувати в підприємницькій діяльності останнього Товарні знаки на правах невиключної субліцензії, а Субліцензіат зобов'язується прийняти у використання і добросовісно використовувати Товарні знаки на умовах даного Договору.
Відповідно до п. 4.1.1. Договору Субліцензіат ТОВ “ВОГ КАРД” зобов'язується прийняти право використання Товарних знаків.
Відповідно до п. 1,2,4 статті 1108 Цивільного кодексу України Особа, яка має викоючне право дозволяти використання об'єкта права інтелектуальної власності (ліцензіар) (Акціонерне Товариство “Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд “ВОГ ІНВЕСТ”), може надати іншій особі (ліцензату) (ТОВ “НАФТОТРЕЙД РЕСУРС”) письмове повноваження, яке надає їй право на використання цього об'єкта в певній обмеженій сфері (ліцензія на використання об'єкта права інтелектуальної власності). Ліцензія на використання об'єкта права інтелектуальної власності може бути оформлена як окремий документ або бути складовою частиною ліцензійного договору (Ліцензійний договір № 33 від 28 грудня 2015 року). За згодою ліцензіара, наданою у письмовій формі (п. 5.2.5 Договору № 33), ліцензіат може видати письмове повноваження на використання об'єкта права інтелектуальної власності іншій особі (субліцензію) (субліцензійний договір № 30/12/18 від 30 грудня 2018 року).
Пунктом 2 Додатком 1 до Тендерної документації передбачено надання у складі тендерної пропозиції Учасником документів, що підтверджують використання Учасником торгівельної марки на території України, що використовується або розміщена на бланках дозволах, талонах, АЗС. У свою чергу, Замовник не вимагає надавати у складі пропозиції документи, що підтверджують правомірність використання партнерами учасника торгової марки.
Наведені вище обставини та положення чинного законодавства свідчать про правомірне використання торгової марки Товариством з обмеженою відповідальністю “ВОГ КАРД”, таким чином вимогу ПП “ОККО КОНТРАКТ” за ідентифікатором UA-2019-07-30-000919-b.b4 від 04.10.2019 необхідно відхилити, як безпідставну.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Порушення умов тендерної документації
Номер:
1389e2dbd397448b8331201705313a13
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-30-000919-b.b3
Назва:
Порушення умов тендерної документації
Вимога:
Звертаю увагу що найдорожча пропозиція Учасника не відповідає вимогам Тендерної документації замовника ,зокрема вимогам Додатку 1 п.2.1 , зокрема документально підтвердити право ВИКОРИСТАННЯ УЧАСНИКОМ торгівельної марки на території України ю. Учасником надано ряд договорів , зокрема копії договорів у файлі Копії договорів на використання торгівельної марки.pdf підставою використання торгівельної марки вказано договір Субліцензії із Нафтотрейд Ресурс , який не є власником ТМ що використовується Учасником. В той же час права використання марки підприємством Нафтотрейдресурс визначаються договоромЛіцензійним № 33 із АТ ЗНВКІФ "Вог ІНВЕСТ" , якого визначено власником прав. Проте за згаданим договором Нафтотрейдресурс вправі використовувати ЛИШЕ на заправках. Право передавати у користування торгову марку чи її елементи не передбачено даним договором. Тому ВИКОРИСТАННЯ УЧАСНИКОМ НЕ ПІДТВЕРДЖЕНО НАЛЕЖНИМИ ДОКУМЕНТАМИ ТА Є НЕЗАКОННИМ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ . Це у свою чергу свідчить про невідповідність пропозиції Учасника вимогам тендерної документації та пердбачає відхилення його пропозиції , особливо із врахуванням що його пропозиція - найдорожча та більш дешеві пропозиції були відхилені з менш значущих підства ,аніж НЕЗАКОННЕ ВИКОРИСТАННЯ ТОРГОВОЇ МАРКИ(ЗНАКУ) .
Пов'язані документи:
Замовник
- Scan-191007-0001.pdf 07.10.2019 17:36
Дата подачі:
03.10.2019 18:11
Вирішення:
Відповідно до умов Ліцензійного договору № 33 від 28 грудня 2015 року Ліцензіар Акціонерне Товариство “Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд “ВОГ ІНВЕСТ” володіє виключним правом щодо використання та розпорядження знаком товарів і послуг, що являє собою зображення (WOG жовтого кольору в зеленому прямокутику).
п. 3.1. Договору № 33 від 28 грудня 2015 року передбачено, що Ліцензіар надає Ліцензіату (ТОВ “НАФТОТРЕЙД РЕСУРС) право протягом терміну дії даного договору використовувати в підприємницькій діяльності останнього Товарний знак на правах невиключної ліцензії, а Ліцензіат зобов'язується прийняти у використання й добросовісно використовувати Товарний знак на умовах даного Договору.
п. 5.2.5. передбачається право ліцензіата укладати субліцензійні договори щодо використання Товарного знаку на правах невиключної ліцензії.
Відповідно до п. 2.1 Субліцензійного договору № 30/12/18 від 30 грудня 2018 року Ліцензіат ТОВ “Нафтотрейд ресурс” надає Субліцензіату ТОВ “ВОГ КАРД” право протягом строку дії даного Договору використовувати в підприємницькій діяльності останнього Товарні знаки на правах невиключної субліцензії, а Субліцензіат зобов'язується прийняти у використання і добросовісно використовувати Товарні знаки на умовах даного Договору.
Відповідно до п. 4.1.1. Договору Субліцензіат ТОВ “ВОГ КАРД” зобов'язується прийняти право використання Товарних знаків.
Відповідно до п. 1,2,4 статті 1108 Цивільного кодексу України Особа, яка має викоючне право дозволяти використання об'єкта права інтелектуальної власності (ліцензіар) (Акціонерне Товариство “Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд “ВОГ ІНВЕСТ”), може надати іншій особі (ліцензату) (ТОВ “НАФТОТРЕЙД РЕСУРС”) письмове повноваження, яке надає їй право на використання цього об'єкта в певній обмеженій сфері (ліцензія на використання об'єкта права інтелектуальної власності). Ліцензія на використання об'єкта права інтелектуальної власності може бути оформлена як окремий документ або бути складовою частиною ліцензійного договору (Ліцензійний договір № 33 від 28 грудня 2015 року). За згодою ліцензіара, наданою у письмовій формі (п. 5.2.5 Договору № 33), ліцензіат може видати письмове повноваження на використання об'єкта права інтелектуальної власності іншій особі (субліцензію) (субліцензійний договір № 30/12/18 від 30 грудня 2018 року).
Наведені вище обставини та положення чинного законодавства свідчать про правомірне використання торгової марки Товариством з обмеженою відповідальністю “ВОГ КАРД”, таким чином вимогу ПП “ОККО КОНТРАКТ” за ідентифікатором UA-2019-07-30-000919-b.b3 від 03.10.2019 необхідно відхилити, як безпідставну.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ стосовно рішення замовника
Номер:
9916149ed71e443187551e4543fd927c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-30-000919-b.b2
Назва:
Скарга до АМКУ стосовно рішення замовника
Скарга:
Скарга до АМКУ стосовно
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів UA-2019-07-30-000919-b
Повний зміст скарги прикріплено окремим файлом.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення.jpg 02.09.2019 12:45
- Скарга до АМКУ.pdf 02.09.2019 12:45
- Рішення від 04.09.2019 № 12327 + лист Замовнику .pdf 04.09.2019 20:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.09.2019 № 13360.pdf 23.09.2019 15:00
- рішення від 20.09.2019 № 13360.pdf 25.09.2019 22:18
- Протокол комітету.pdf 10.09.2019 12:46
- Пояснення.pdf 10.09.2019 12:46
- Лист ТОВ Берег.PDF 10.09.2019 12:47
- Додаткова угода №1.PDF 10.09.2019 12:47
- Scan-190927-0002.pdf 27.09.2019 12:45
- Scan-190927-0003.pdf 27.09.2019 12:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.09.2019 12:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.09.2019 22:18
Дата виконання рішення Замовником:
27.09.2019 12:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Про виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.09.2019 № 13360-р/пк-пз, а саме на підставі рішення Тендерного комітету від 27.09.2019 року № 84 скасовано рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальності “КАТРАН” переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015:09130000-9 — “Нафта і дистиляти”, оголошеної на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-07-30-000919-b та скинуто кваліфікацію.
Вимога
Відхилено
дискримінаційні вимоги
Номер:
413c3bd4ae3c4e1a80fda35fa8e33fb2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-30-000919-b.b1
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
При вивченні ТД Замовника були виявлені вимоги до учасників, які є дискримінаційними:
1) В п.3. додатку 3 ТД, Замовник вимагає талони скретч/карти номіналом 10л., 20л., 50 л., які мають термін дії не менше 3 років. Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки більшість мереж АЗС не мають талони, скретч/карти номіналом 50л., що може свідчити про встановлення вимог під конкретного учасника. Термін дії талонів АЗС встановлюється на 1 рік, вимога про термін дії не менше 3 років є дискримінаційною, може свідчити про встановлення вимог під конкретного учасника. Окрім того, такий термін може призвести до суттєвого здорожчання товару, учасник має закласти всі ризики коливання цін на пальне на 3 роки. Така вимога не відповідає предмету закупівлі, оскільки, замовник планує всі свої закупівлі в межах бюджетного року та має розрахувати потребу в пальному в межах бюджетного року, Замовник отримує кошти на закупівлю пального з бюджету кожного року, отже в 2020 році знову обов’язково буде оголошено закупівлю пального за талонами.
Таким чином, ці умови є дискримінаційними, порушують наше право прийняти участь в закупівлі. Вимагаємо внести зміни до ТД, викласти п. 3 додатку 3 ТД в новій редакції де передбачити що талони або скретч\карти мають бути номіналом 10л. та/або 20л та/або 50л. і мають термін дії 1 рік з дати видачі Замовнику, та внести відповідні зміни по тексту ТД та проекту договору.
2) В п.2. додатку 1 ТД, наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Замовник вимагає: «Документи, що підтверджують використання учасником торгівельної марки на території України , що використовується або розміщена на бланках-дозволах, талонах, АЗС», зазначена вимога не стосується предмету закупівлі, такі документи є лише у власників АЗС, партнери власників АЗС не використовують торгівельну марку. Вимагаємо внести відповідні зміни в цей пункт та виключити вимогу про надання «Документи, що підтверджують використання учасником торгівельної марки на території України , що використовується або розміщена на бланках-дозволах, талонах, АЗС.»
3) В п.3. додатку 1 до ТД Замовник вимагає: «довідку з інформацією про наявність працівників на АЗС….., їх чисельність……». Зазначений пункт є дискримінаційним по відношенню до партнерів АЗС, оскільки данні про чисельність працівників, підтвердження їх офіційного працевлаштування, кваліфікація, проходження навчання є конфіденційною інформацією власника мережі АЗС, яка не передається партнеру по партнерському договору. Така вимога штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі. Ця вимога є дискримінаційною, порушує наше право прийняти участь в цій закупівлі, вимагаємо викласти цей пункт в іншій редакції : «Довідка, в довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідні для виконання договору».
4) В п.1. розділу 3 ТД Замовник вимагає подання учасниками довідку або експертний висновок про середню вартість бензину та ДП станом на місяць оголошення закупівлі, що видана уповноваженим органом. Зазначена вимога, є такою що не відповідає дійсності, та порушує права учасників. Місяць оголошення закупівлі - липень, подання пропозиції та аукціон – середина серпня, договір з переможцем – кінець серпня. Враховуючи, постійні коливання цін на пальне на ринку, така вимога обмежує права учасників на визначення ціни пропозиції станом на дату проведення аукціону та може призвести до штучного звуження кола учасників закупівлі. Вимагаємо прибрати цю вимогу з ТД. Замовником встановлено забезпечення подання пропозиції, що і є гарантією, що учасники будуть надавати ціни без демпінгу, щоб уникнути втрати банківської гарантії, при проведенні аукціону учасники понижують ціну, тому замовник має бути зацікавлений в розширеному колі учасників, що надасть змогу закупити товар за найнижчими цінами.
5) Для полегшення підготовки тендерної пропозиції учасниками, просимо розмістити додатки до ТД у форматі Word.
На виконання Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виключити дискримінаційні вимоги з ТД.
Пов'язані документи:
Замовник
- Лист .pdf 09.08.2019 10:09
- Протокол розгляду вимоги.pdf 09.08.2019 10:09
Дата подачі:
06.08.2019 10:15
Вирішення:
З порушених у ній питань повідомляємо наступне:
1) Задля реалізації основної мети створення та діяльності органів та підрозділів ДСНС України, що полягає у захисті населення і територій від надзвичайних ситуацій та їх наслідків, необхідно забезпечити постійну боєздатність та готовність підрозділів до реагування на надзвичайні ситуації, що забезпечується, зокрема, через наявність резерву паливно-мастильних матеріалів. Відсутність резерву бензину та дизельного палива може призвести до настання неминучих та катастрофічних наслідків. З огляду на викладене вище, вимога Замовника щодо терміну дії талонів (3 роки) не є такою, що має на меті дискваліфікувати Учасника та порушує принцип добросовісної конкуренції, а є законною та обґрунтованою з точки зору створення резерву для забезпечення підрозділів паливно-мастильними матеріалами.
2) Потреба у наявності документів про право на використання торговельної марки Учасником полягає, зокрема, у забезпеченні торгових та інших чесних звичаїв ведення конкуренції при здійсненні господарської діяльності в умовах ринкових відносин.
Крім того, документи, що підтверджують право на використання торговельної марки дають підстави вважати, що паливо, яке відпускається є автентичним, якісним, виробленим за всіма стандартами торговельної марки під якою відпускається і відпускається особою, яка має повноваження на введення його у господарський облік.
3) Вимога Замовника відповідає приписам Закону України «Про публічні закупівлі».
Іінформаційна довідка, де Учасник в довільній формі вказує інформацію про наявність працівників АЗС, їх чисельність, а також підтверджує, що працівники мають досвід роботи та кваліфікацію, яка необхідна для виконання умов договору, та підтверджує їх офіційне працевлаштування, проходження навчання з правил техніки безпеки не є конфіденційною інформацією.
4) Тендерний комітет Головного управління ДСНС України в Одеській області прийшов до висновку, що п. 4 можливо частково задовольнити. У зв'язку з коливанням на ринку цін на пальне доречнішим буде запросити довідку або експертний висновок про середню вартість цін на бензин А-92 та дизельне паливо станом не на місяць оголошення закупівлі, а станом на місяць, у якому будуть надані пропозиції Учасниками. Відповідні зміни будуть внесені у тендерну документацію у встановленому законом порядку.
5) Усі файли, що прикріплені під час оголошення Закупівлі, а також до пропозицій Учасників повинні мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Забороняється додавати документи, що безпосередньо не стосуються Закупівлі. (Відповідно до інформації, що міститься на сайті “Прозорро Інфобокс” за посиланням http://infobox.prozorro.org/faq)/
Для отримання файлу у необхідному Вам форматі для полегшення процесу підготовки пропозиції, Ви можете звернутись за електронною адресою: Tend_mns_od@i.ua.
Статус вимоги:
Відхилено