• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

16П-097_Послуги патрулювання та контролю за об’єктами ПАТ «Укргазвидобування» 4 лоти

80.10.1 Послуги систем безпеки (Послуги патрулювання та контролю за об’єктами ПАТ «Укргазвидобування» 4 лоти)

Завершена

141 756 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 322 000.00 UAH
Період оскарження: 17.10.2016 09:56 - 21.10.2016 12:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 85471eb15d634f699253a98f28698a94
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-17-000129-b.a4
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Замовником вимагається від учасників надання копії документу про проходження навчання працівниками Учасника із зазначенням їх ПІБ з експлуатації приладів по визначенню місць пошкоджень та місць врізань до нафто/конденсато/газопроводів. Просимо надати пояснення якими документами чинного законодавства передбачено чи вимагається проходження працівниками суб’єктів господарської діяльності, що надають послуги в охоронній сфері, навчання експлуатації приладів по визначенню місць пошкоджень та місць врізань до нафто/конденсато/газопроводів? Яким чинним законодавством передбачено встановлення даної вимоги Замовником??? Прописуючи цю вимогу в своїй документації замовник свідомо звужує коло учасників порушуючи цим самим вимоги ст.3 та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п.15 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності( затверджених постановою КМ України № 960 від 18.11.2015р) охоронники, охоронці які входять до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, повинні відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників”. Рівень відповідності кваліфікаційним вимогам документально підтверджується згідно із законодавством. Відповідно до наказу Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 охоронникам, охоронцям, залежно від терміну перебування на посаді та класифікації об’єктів охорони присвоюються розряди (охороник 1, 2, 3, 4 розряду) з видачею учбовими закладами України відповідних свідоцтв. Проходження будь-якого іншого навчання, в тому числі з питань експлуатації приладів по визначенню місць пошкоджень та місць врізань до нафто/конденсато/газопроводів, законодавством для охоронників та керівного складу охорони не передбачено та не вимагається при надані охоронних послуг. Просимо видалити дану вимогу так як, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, вимога ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Предметом закупівлі шифр № 16П-097 визначено Послуги патрулювання та контролю за об’єктами ПАТ «Укргазвидобування», до яких входять послуги: контрольно-пропускного режиму, профілактики та виявленню несанкціонованих втручань, технічних пошкоджень, комплектності обладнання, контролю за цілісністю огорожі об’єктів. Ці послуги не відносяться до охоронних послуг, тому не підпадають під дію Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійні умови впровадження охоронної діяльності. Також повідомляємо, що закупівля послуг патрулювання та контролю за об’єктами ПАТ «Укргазвидобування» здійснюється відповідно до внутрішніх нормативних актів ПАТ «Укргазвидобування», наведених у Додатку 6 документації закупівлі. Окремо зазначаємо, що послуги з охорони об’єктів ПАТ «Укргазвидобування» буде здійснюватися за окремою процедурою.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вибір процедури закупівлі

Номер: ef1f360be57b4f86a1201961f28ccb70
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-17-000129-b.a3
Назва: Вибір процедури закупівлі
Вимога:
В частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) зазначено: «1. Цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону». Відповідно до інформації, яку зазначено в оголошенні про здійснення закупівлі: процедура закупівлі – допорогові закупівлі; очікувана вартість закупівлі становить 141`756`000 гривень. Враховуючи вищевикладене, Замовником неправильно вибрано процедуру закупівлі . Вимагаємо усунути порушення, а в разі неможливості відмінити процедуру закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Предметом закупівлі шифр № 16П-097 визначено Послуги патрулювання та контролю за об’єктами ПАТ «Укргазвидобування», до яких входять послуги: контрольно-пропускного режиму, профілактики та виявленню несанкціонованих втручань, технічних пошкоджень, комплектності обладнання, контролю за цілісністю огорожі об’єктів. Ці послуги не відносяться до охоронних послуг, тому не підпадають під дію Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійні умови впровадження охоронної діяльності. Також повідомляємо, що закупівля послуг патрулювання та контролю за об’єктами ПАТ «Укргазвидобування» здійснюється відповідно до внутрішніх нормативних актів ПАТ «Укргазвидобування», наведених у Додатку 6 документації закупівлі. Окремо зазначаємо, що послуги з охорони об’єктів ПАТ «Укргазвидобування» буде здійснюватися за окремою процедурою.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Видалення дискримінаційної вимоги з документації

Номер: 412728b4708e45dcaef8a1833a7c3a03
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-17-000129-b.c2
Назва: Видалення дискримінаційної вимоги з документації
Вимога:
Вимога замовника, щодо надання учасником копії документів про проходження його персоналом навчання з питань мір безпеки по експлуатації об’єктів нафтогазової галузі є дискримінаційною та повинна бути видалена з тендерної документації з наступних підстав. Суб’єкти охоронної діяльності надають послуги в сфері охорони виключно керуючись Законом України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійними умовами впровадження господарської діяльності. Відповідно до п.15 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності( затверджених постановою КМ України № 960 від 18.11.2015р) охоронники, охоронці які входять до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, повинні відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників”. Рівень відповідності кваліфікаційним вимогам документально підтверджується згідно із законодавством. Відповідно до наказу Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 охоронникам, охоронцям, залежно від терміну перебування на посаді та класифікації об’єктів охорони присвоюються розряди (охороник 1, 2, 3, 4 розряду) з видачею учбовими закладами України відповідних свідоцтв. Проходження будь-якого іншого навчання, в тому числі з питань мір безпеки по експлуатації об’єктів нафтогазової галузі, законодавством для охоронників та керівного складу охорони не передбачено та не вимагається при надані охоронних послуг. Прописуючи цю вимогу в своїй документації замовник свідомо звужує коло учасників порушуючи цим самим вимоги ст.3 та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Данні дії Замовника порушують створення конкурентного середовища у сфері державних закупівель, стимулюють прояви корупції у цій сфері, порушують розвиток добросовісної конкуренції, та унеможливлюють забезпечення раціонального і ефективного використання державних коштів Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, вимога ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Предметом закупівлі шифр № 16П-097 визначено Послуги патрулювання та контролю за об’єктами ПАТ «Укргазвидобування», до яких входять послуги: контрольно-пропускного режиму, профілактики та виявленню несанкціонованих втручань, технічних пошкоджень, комплектності обладнання, контролю за цілісністю огорожі об’єктів. Ці послуги не відносяться до охоронних послуг, тому не підпадають під дію Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійні умови впровадження охоронної діяльності. Також повідомляємо, що закупівля послуг патрулювання та контролю за об’єктами ПАТ «Укргазвидобування» здійснюється відповідно до внутрішніх нормативних актів ПАТ «Укргазвидобування», наведених у Додатку 6 документації закупівлі. Окремо зазначаємо, що послуги з охорони об’єктів ПАТ «Укргазвидобування» буде здійснюватися за окремою процедурою.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

видалення дискримінаційної вимоги

Номер: 02dbf6ad5bd0458daf98dff965df10a5
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-17-000129-b.a1
Назва: видалення дискримінаційної вимоги
Вимога:
Вимога замовника, щодо надання учасником копії документу про наявність підрозділу контролю об’єктів нафтогазової галузі виданого Державною службою статистики України є дискримінаційною та повинна бути видалена з тендерної документації з наступних підстав. Суб’єкти охоронної діяльності надають послуги в сфері охорони виключно керуючись Законом України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійними умовами впровадження господарської діяльності. Даними нормативними документами не передбачено вимог щодо наявності у охоронної структури підрозділу контролю об’єктів нафтогазової галузі. Контроль об’єктів не належить до функцій охоронної діяльності передбачених діючим законодавством в сфері охоронних послуг. Також хочемо зауважити, що дані підрозділи відносяться до структури відомчої воєнізованої охорони Міністерства енергетики та вугільної промисловості України (положення про відомчу охорону затверджено наказом Міністерства палива та енергетики України від 08.10.2007 N 480 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12 листопада 2007 р. за N 1262/14529) і тому прописуючи цю вимогу в документації замовник свідомо звужує коло учасників порушуючи цим самим вимоги ст.3 та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Данні дії Замовника порушують створення конкурентного середовища у сфері державних закупівель, стимулюють прояви корупції у цій сфері, порушують розвиток добросовісної конкуренції, та унеможливлюють забезпечення раціонального і ефективного використання державних коштів Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, вимога ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Предметом закупівлі шифр № 16П-097 визначено Послуги патрулювання та контролю за об’єктами ПАТ «Укргазвидобування», до яких входять послуги: контрольно-пропускного режиму, профілактики та виявленню несанкціонованих втручань, технічних пошкоджень, комплектності обладнання, контролю за цілісністю огорожі об’єктів. Ці послуги не відносяться до охоронних послуг, тому не підпадають під дію Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійні умови впровадження охоронної діяльності. Також повідомляємо, що закупівля послуг патрулювання та контролю за об’єктами ПАТ «Укргазвидобування» здійснюється відповідно до внутрішніх нормативних актів ПАТ «Укргазвидобування», наведених у Додатку 6 документації закупівлі. Окремо зазначаємо, що послуги з охорони об’єктів ПАТ «Укргазвидобування» буде здійснюватися за окремою процедурою.
Статус вимоги: Відхилено