-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Технічне переоснащення оперативно-диспетчерської служби (ОДС) центру екстренної медичної допомоги та медицини катастроф Житомирської області за адресою:вул.Покровська,98в, м.Житомир» (ДК 021:2015 - 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Джерело фінансування: кошти місцевих бюджетів
Завершена
11 810 649.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 60 000.00 UAH
Період оскарження:
30.07.2019 08:29 - 11.08.2019 00:00
Вимога
Вирішена
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Номер:
e6b5fcb0ea4b424aadd806a150ef8b7b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-30-000008-c.b9
Назва:
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Вимога:
Згідно з п.5 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в якому зазначено:
«наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (ів);» та «Критерій 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (ів): довідка відповідно Додатку 6 Форми 4 про виконання аналогічного договору (ів), яка повинна включати інформацію щодо замовника (ів) (із зазначенням найменування, адреси, та контактних телефонів) предмета закупівлі, обсяг (у кількісному або вартісному виразі) та строку виконання.», а в Довідці про досвід виконання аналогічних видів робіт зазначено: Обов’язково до опису додаються копії вказаних аналогічних договорів та копії актів КБ-2в, довідок КБ-3.
Просимо надати пояснення з урахуванням того, що Закон про державні закупівлі з Статтею 16, частина 2 вказує на наступне: Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, один з них це наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Тому вимога зазначена в довідці щодо додання копій вказаних аналогічних договорів є дискримінаційна.
Просимо Вас, внести зміни до тендерної документації, з урахуванням цієї невідповідності
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.08.2019 18:46
Вирішення:
В тендерній документації передбачено надання учасниками підтвердження відповідності всім кваліфікаційним критеріям визначеним в ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі". На підтвердження відповідності учасника критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (ів)" учасники надають довідку відповідно Додатку 6 Форми 4 про виконання аналогічного договору (ів), яка повинна включати інформацію щодо замовника (ів) (із зазначенням найменування, адреси, та контактних телефонів) предмета закупівлі, обсяг (у кількісному або вартісному виразі) та строку виконання, а також копії вказаних в довідці аналогічних договорів. Дана умова не є дискримінаційною і передбачена Законом України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Основні технічні вимоги до обладнання програмно-апаратного комплексу оперативно-диспетчерської служби
Номер:
82c09ca7567048f19dd5716e1f67ff04
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-30-000008-c.b8
Назва:
Основні технічні вимоги до обладнання програмно-апаратного комплексу оперативно-диспетчерської служби
Вимога:
Згідно з п.6 продовження Додатка «Основні технічні вимоги до обладнання програмно-апаратного комплексу оперативно-диспетчерської служби по предмету закупівлі:», в якому зазначено:
«Для виконання робіт визначених тендерною документацією Учасник повинен забезпечити встановлення ліцензованого програмного забезпечення. На підтвердження чого надає документ довільної форми від розробника програмного забезпечення, або прямого представника з правом поширення, з копіями відповідних документів (авторські сертифікати або свідоцтва, або сертифікати дилера/представника, або авторський договір (договори) тощо) в якому підтверджується можливість розроблення та встановлення ліцензованого програмного забезпечення необхідного для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі. Дані про розробника програмного забезпечення, необхідного для виконання робіт по даній закупівлі, повинні бути внесені до Реєстру виробників програмного забезпечення, що підтверджується копією свідоцтва.»
Яке ліцензоване програмне забезпечення мається на увазі? Спеціалізоване програмне забезпечення оперативно-диспетчерської служби визначене у п.16 Кошторису №2-2-1 на Придбання обладнання оперативно-диспетчерської служби, п.п.1-11 Кошторису №2-2-3 на Придбання обладнання АРМ та обладнання для бригад ШМД, п.1 Кошторису №2-3-1 на Придбання обладнання для віддаленого АРМ, п.1 Кошторису №2-4-1 на Придбання обладнання для віддаленого АРМ, п.1 Кошторису №2-5-1 на Придбання обладнання для віддаленого АРМ, п.1 Кошторису №2-6-1 на Придбання обладнання для віддалених АРМ з ліцензією від розробника програмного забезпечення, або прямого представника з правом поширення?
Просимо Вас, внести зміни до тендерної документації, з чітким формулюванням «спеціалізоване програмне забезпечення оперативно-диспетчерської служби».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.08.2019 18:42
Вирішення:
Дана вимога стосується всього програмного забезпечення, яке визначене в тендерній документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Гарантійний лист із зазначенням гарантійного строку експлуатації
Номер:
40c8cb73ad8a4ff29ae9424d627f7aaf
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-30-000008-c.b7
Назва:
Гарантійний лист із зазначенням гарантійного строку експлуатації
Вимога:
Згідно п.4 Інших вимог розділу V Тендерної пропозиції Учасник повинен надати: Гарантійний лист із зазначенням гарантійного строку експлуатації предмету закупівлі (не менше 10 років).
Також у п 11.3.6. Додатку №7 Основні умови Договору підряду зазначено: «Гарантувати якість виконаних робіт протягом 10 років після здачі виконаних робіт Замовнику, на матеріали – відповідно до гарантій підприємств – виробників.»
а у п 2. продовження Додатка «Основні технічні вимоги до обладнання програмно-апаратного комплексу оперативно-диспетчерської служби по предмету закупівлі:» в якому зазначено:
«Гарантійний строк якості закінчених робіт складає не менше 24 (двадцять чотири) місяців від дня прийняття цього об’єкта Замовником.»
Який гарантійний строк якості виконаних робіт?
Просимо Вас, внести зміни до тендерної документації, з урахуванням цієї невідповідності, а також в вимогі щодо гарантійного листа, змінити гарантійний строк експлуатації предмету на гарантійний строк якості виконаних робіт.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.08.2019 18:41
Вирішення:
Гарантійний строк експлуатації, відповідно до ст.884 Цивільного кодексу України, складає 10 років з дня підписання кінцевого акту здачі-приймання виконаних робіт. Гарантійний строк на якість виконаних робіт становить 10 років після здачі виконаних робіт Замовнику, на матеріали – відповідно до гарантій підприємств – виробників. Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації в частині вимог щодо інших гаратійних термінів.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Здійснення закупівлі за лотами не передбачається
Номер:
a2fe921c0a4c4317906e42453177dffe
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-30-000008-c.b6
Назва:
Здійснення закупівлі за лотами не передбачається
Вимога:
У п 4.2 розділу І Загальні положення зазначено «Здійснення закупівлі за лотами не передбачається.», а у розділі УІ Результати торгів та укладання договору про закупівлю визначається процедура відміни торгів за лотами.
Як розуміти цю невідповідність? Чи можливе здійснення закупівлі за лотами?
Просимо Вас, внести зміни до тендерної документації, з урахуванням цієї невідповідності.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.08.2019 18:39
Вирішення:
Здійснення закупівлі за лотами не передбачається. Замовником будуть внесені зміни в частині вилучення з тендерної документації підстав відміни закупівлі частково (за лотами) та визнання торгів такими що не відбулися частково (за лотами)
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
технічні вимоги до обладнання програмно-апаратного комплексу оперативно-диспетчерської служби
Номер:
2e8cea7be5c34f5294af32eb8550f1ba
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-30-000008-c.b5
Назва:
технічні вимоги до обладнання програмно-апаратного комплексу оперативно-диспетчерської служби
Вимога:
Згідно з п.7 продовження Додатка «Основні технічні вимоги до обладнання програмно-апаратного комплексу оперативно-диспетчерської служби по предмету закупівлі:», в якому зазначено:
«Учасник забезпечує гарантійне обслуговування програмно-апаратного комплексу оперативно-диспетчерської служби, та здійснює технічний моніторинг та технічне обслуговування системи протягом гарантійного терміну на підтвердження чого надає лист-гарантію про можливість гарантійного облслуговування із зазначенням досвіду післягарантійного обслуговування системи в тому числі контролю технічного стану апаратного комплексу та функціонування програмного забезпечення і його оновлення.»
Гарантійне та післягарантійне обслуговування програмно-апаратного комплексу оперативно-диспетчерської служби повинно забезпечуватись безпосередньо Учасником (будівельною організацією)? Чи можливе гарантійне та післягарантійне обслуговування програмно-апаратного комплексу оперативно-диспетчерської служби виробником програмного забезпечення, або його уповноваженим представником з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Просимо Вас, внести зміни до тендерної документації, з урахуванням цієї вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.08.2019 18:37
Вирішення:
Учасник забезпечує гарантійне обслуговування програмно-апаратного комплексу оперативно-диспетчерської служби, та здійснює технічний моніторинг та технічне обслуговування системи протягом гарантійного терміну на підтвердження чого надає лист-гарантію про можливість гарантійного облслуговування самостійно або із залученням відповідних організацій згідно з чинним законодавством із зазначенням досвіду післягарантійного обслуговування системи в тому числі контролю технічного стану апаратного комплексу та функціонування програмного забезпечення і його оновлення
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
забезпечення цілодобової службу технічної підтримки
Номер:
b770277fdaef478694bc012ce2699666
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-30-000008-c.b4
Назва:
забезпечення цілодобової службу технічної підтримки
Вимога:
Згідно з п.5 продовження Додатка «Основні технічні вимоги до обладнання програмно-апаратного комплексу оперативно-диспетчерської служби по предмету закупівлі:» в якому зазначено:
«Учасник повинен забезпечити організовану цілодобову службу технічної підтримки, безкоштовний номер для вхідних звінків в межах України та на підтвердження надати довідку про забезпечення (або наявність) зазначеної служби, засобів зв’язку та зазначити безкоштовний номер для вхідних дзвінків за яким будуть прийматись повідомлення.».
Ця вимога стосується винятково Учасника (будівельної організації), чи вищезазначена довідка може бути надана від виробника програмного забезпечення, або його уповноваженого представника, які будуть здійснювати цілодобову технічну підтримку?
Також зазначаємо, що учасник може гарантувати цілодобову службу технічної підтримки на етапі проведення процедури закупівлі, але надавати безкоштовний номер повинен переможець-виконавець яких вже виконав роботи та організовує забезпечення технічної підтримки згідно умов договору підряду, який укладено між замовником та підрядником.
Просимо Вас, вилучити з тендерної документації вищезазначений пункт, як такий що є дискримінаційним та порушує вимоги ст.3 та ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" та внести зміни до тендерної документації, з урахуванням цієї вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.08.2019 18:35
Вирішення:
Всі вимоги тендерної документації в тому числі і та, що зазначена Вами у запитанні, ставляться до учасників відкритих торгів. Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки від учасників вимагається забезпечення організованої цілодобової служби технічної підтримки, безкоштовний номер для вхідних звінків в межах України та надання довідки про можливість такого забезпечення. Забезпечити виконання даної вимоги тендерної документації може будь-який учасник, який бажає прийняти участь у даній закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
надання переліку обладнання в повному обсязі
Номер:
de8958d4590e41e6a0ab4817b423c624
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-30-000008-c.b3
Назва:
надання переліку обладнання в повному обсязі
Вимога:
3. Згідно з п.4 продовження Додатка «Основні технічні вимоги до обладнання програмно-апаратного комплексу оперативно-диспетчерської служби по предмету закупівлі:» в якому зазначено:
«На підтвердження можливості поставки обладнання необхідного для виконання робіт, Учасник подає копію документа, з датою не раніше, ніж дата оприлюднення оголошення про дану закупівлю, виданого виробником або його уповноваженим представником про те, що виробник або уповноважений представник підтверджує можливість поставки обладнання необхідного для виконання робіт згідно з тендерною документацією та цим додатком до тендерної документації. У документах повинна міститись відповідна інформація щодо процедури закупівлі, обсяги товару (обладання) і строки його поставки.»
На яке обладнання, що зазначене у Додатку 2 до тендерної документації Технічне завдання «Відомість обсягів робіт» та проектно-кошторисній документації, яка не надана, розповсюджується ця вимога?
Просимо Вас, у складі тендерної документації, надати перелік обладнання (товарів), на яке розповсюджується вищезгадана вимога.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.08.2019 18:33
Вирішення:
Учасники надають копію документа, виданого виробником або його уповноваженим представником про те, що виробник або уповноважений представник може поставити обладнання передбачене в Додатку 2 та продовженні Додатка 2 до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
відсутня форма таблиці відповідності
Номер:
2c98637a780549678194d618b355c4e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-30-000008-c.b2
Назва:
відсутня форма таблиці відповідності
Вимога:
У п.8 продовження Додатка «Основні технічні вимоги до обладнання програмно-апаратного комплексу оперативно-диспетчерської служби по предмету закупівлі:» не наведена форма таблиці відповідності, яку повинен заповнити Учасник.
Просимо Вас надати форму таблиці відповідності, яку повинен заповнювати Учасник у складі тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.08.2019 18:25
Вирішення:
Учасник заповнює наблицю, яка наведена в продовженні додатку 2 до тендерної документації "Основні технічні вимоги до обладнання" і складається з 17 пунктів (розділів). Форма таблиці може бути довільною в якій зазначається підтвердженням відповідності кожного пункту технічних вимог.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
проектно-кошторисна документація
Номер:
53613f834e054800a9cc37ea7c262e67
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-30-000008-c.b1
Назва:
проектно-кошторисна документація
Вимога:
У складі тендерної документації відсутня проектно-кошторисна документацію.
Просимо Вас надати проектно-кошторисну документацію в електронному вигляді для ознайомлення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.08.2019 18:22
Вирішення:
В зв"язку з великим обсягом проектно-кошторисної документації, кожен учасник може ознайомитись з нею у замовника за адресою: м.Житомир, майдан С.П.Корольова,12
Статус вимоги:
Задоволено