-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Горошок консервований, томатна паста, ікра кабачкова, повидло яблучне, кукурудза консервована, джем абрикосовий, капуста квашена, огірки консервовані, томати консервовані, сухофрукти, родзинки
Завершена
100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження:
29.07.2019 16:04 - 10.08.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо зміни одиниць вимірювання та фасування
Номер:
7dcba1884f0346ad921245936ff80ab2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-29-001696-b.a2
Назва:
Вимога щодо зміни одиниць вимірювання та фасування
Вимога:
В Додатку 3 До тендерної документації Технічне завдання в Таблиці №1 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено що на Підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам Замовника Учасник повинен зазначити Вагау (об’єм) упаковки. Зазначаємо, що вага і об’єм не є однаковими одиницями вимірювання, тому правильним було б вимагати вказувати фасування продукту.
Крім того, зазначення точного фасування одиниці предмету закупівлі значно звужує коло потенційних Учасників закупівлі та може розглядатися як дискримінаційні вимоги до Учасників, що є грубим порушенням основних вимог Закону про закупівлі.
Виходячи з викладеного вище, пропонуємо Вам внести зміни в Додаток 3:
Варіант 1: визначити одиниці вимірювання та кількість предмету закупівлі виключно в КГ
Варіант 2: визначити кількість предмету закупівлі виключно в КГ, а фасування розширити : Горошок консервований – фасування 0,41-0,425 кг
Кукурудза консервована – фасування 0,340-0,425 кг
Томатна паста – 0,460-0,530 кг
Ікра кабачкова – 0,460-0,530 кг
Повидло яблучне 0,500-0,650 кг
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.08.2019 13:00
Вирішення:
У ст.22 п.2 ч.3 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Зазначені фасування у Додатку 3 до тендерної документації не є дискримінаційними вимогами. Вони не містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, виробника. Горошок консервований (0,425кг), кукурудза консервована (0,425кг), томатна паста (0,460кг), ікра кабачкова (0,520кг), повидло яблучне (0,550кг) виготовляється не одним виробником.
На підставі вищевикладеного вносити зміни у Додаток 3 до тендерної документації не потрібно.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
65e75d68113b4f80b409674846932d44
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-29-001696-b.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
приймаючи до уваги
введення в дію 21.09.2015р. Закону України «Про основні принципи та вимоги
до безпечності та якості харчових продуктів» № 1602-VII від 22.07.2014р. (Дали
ЗУ № 1602) скасовується значна кількість товаросупровідних документів
дозвільного характеру:
1. У відповідності до ст.32 Вимоги до харчових продуктів ЗУ № 1602 –
Сертифікація харчових продуктів необов`язкова.
Виходячи з вищенаведених даних, сертифікат відповідності на харчові
продукти імпортного та вітчизняного виробництва не вимагаються від
постачальника та може бути видано по запиту клієнта, тільки у випадку
проведення виробником процедури добровільної сертифікації своєї
продукції та добровільного надання виробником/постачальником
зазначеного документа.
2. Положення ЗУ № 1602 було виключено необхідність супроводження
харчових продуктів висновком державної санітарно-епідеміологічної
експертизи та внесено зміни у низку Законів , щодо іхньої сфери дії,
зокрема у Статті 1 ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного
благополуччя населення» - норма цього Закону не поширюється на харчові
продукти , крім харчових продуктів , щодо яких провадяться санітарно-
епідеміологічні розслідування захворювань.
Виходячи з вищенаведених даних, для реалізації та використання харчової
продукції закордонного та вітчизняного виробництва такий документ, як
висновок державної санітарної епідеміологічної експертизи не вимагається.
Просимо змінити вимоги в т/д згідно закону .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.08.2019 16:59
Вирішення:
Доброго дня!
1. На підставі наказу МОЗ та МОН "Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах" від 01.06.2005р. №242/329 статтею 15 зазначено "Продукти харчування та продовольча сировина повинні надходити до навчальних та оздоровчих закладів разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість (накладні, сертифікати відповідності, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи тощо).
Якість товарів має відповідати вимогам існуючих норм і стандартів якості та безпеки харчових продуктів, продовольчої сировини та супутніх матеріалів. Доказами такої відповідності є відповідні державані сертифікати якості (посвідчення якості), висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо. Право власності на Товар переходить до Замовника в момент передачі товару Постачальником Замовнику по якості - у відповідності з документами, що підтверджують якість товару.
2. Розділом ІІІ п.1 Тендерної документації Замовника зазначено, що "У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані в даній тендерній документації документи, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання документів". На момент розгляду тендерної пропозиції та від Учасника, зазначені документи будуть враховані Замовником.
На підставі вищезазначеної інформації вимоги тендерної документації вирішено залишити без змін.
Статус вимоги:
Не задоволено