-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Друковані книги (книги та брошури для поповнення бібліотечного фонду)
Друковані книги (книги та брошури для поповнення бібліотечного фонду)
Завершена
395 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 975.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 975.00 UAH
Період оскарження:
29.07.2019 16:01 - 10.08.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Стосовно умов тендерної документації
Номер:
be3db127ae97419cb1f4c95c13a38d37
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-29-001685-b.b5
Назва:
Стосовно умов тендерної документації
Вимога:
Розділ 3 п 1.1 ТД "Учасники під час аукціону не повинні штучно та невиправдано занижувати свої ціни. У зв’язку з цим замовник вимагає, щоб кожен учасник разом з усіма документами своєї тендерної пропозиції подав гарантійний лист від власного імені про те, що під час участі в аукціоні зобов’язується дотримуватись принципів добросовісної конкуренції та не будуть штучно та невиправдано занижувати (демпінгувати)."
Додаток1. "З метою необґрунтованого заниження (демпінгу) та/або завищення ціни тендерної пропозиції учасник надає лист в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, в якому інформує тендерний комітет щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньоринковими цінами."
Питання до замовника- Хто буде вірішувати до якої категорії відносятся запропоновані ціни- середньоринкові або ДЕМПІГОВИМ? Якщо Тендерний комітет, то у складі ТК повинен бути ЕКСПЕРТ- ФАХІВЕЦЬ з відповідним сертифікатом (якщо такий є в наявності - надайте копію Сертифікату). Якщо на власний розсуд то ваши дії протизаконні або упередженими. Відповідно Закону України "Про ціни і ціноутворення" Стаття 10. Види цін 1. Суб’єкти господарювання під час провадження господарської діяльності використовують:
вільні ціни;
державні регульовані ціни. Державного регулювання на книжкову продукцію на існує.
Виходячи з цього
Вимагаю вказані пункти ТД виключити.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.07.2019 15:10
Вирішення:
Дякуємо за цікавість до нашої закупівлі. Ми проаналізуємо Ваші зауваження.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Стосовно тендорної документації
Номер:
56e351513d614ff68799ac7fb229e380
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-29-001685-b.b4
Назва:
Стосовно тендорної документації
Вимога:
Додаток 1 п. 3
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань виданий не більше місячної давнини відносно кінцевої дати подання пропозицій. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань не має строку давнини і є дійсним до тієї дати поки в нього не внесені зміни. Також доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань є вільним і замовник може самостійно перевірити інформацію з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Тому вимогу "не більше місячної давнини відносно кінцевої дати подання пропозицій" слід стасувати.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.07.2019 14:09
Вирішення:
Дякуємо за цікавість до нашої закупівлі. Ми проаналізуємо Ваші зауваження.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Стосовно тендерної документації
Номер:
b64a464897944442affb02962118a09a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-29-001685-b.b3
Назва:
Стосовно тендерної документації
Вимога:
Додаток 1. Стосовно надання Переможцем довідок : -Оригінал документа (-ів), виданого відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що фізичну особу, яка є переможцем, до кримінальної відповідальності не було притягнуто, засуджено (за кримінальними справами), що вона не значиться та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документа. та - Оригінал довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа.
Доповнити словами "або нотаріально завіренною копією"
Кінцева редакція : Оригінал документа (-ів) або нотаріально завіренною копією, виданого відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що фізичну особу, яка є переможцем, до кримінальної відповідальності не було притягнуто, засуджено (за кримінальними справами), що вона не значиться та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документа. та - Оригінал довідки або нотаріально завіренною копією про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.07.2019 14:03
Вирішення:
Дякуємо за цікавість до нашої закупівлі. Ми проаналізуємо Ваші зауваження.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Стосовно тендерної документації
Номер:
6c95bed0e82e4dd598245c18058332a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-29-001685-b.b2
Назва:
Стосовно тендерної документації
Вимога:
Шановний, Замовник! Уважно вивчивши тендерну документації, просимо привести у відповідність до чинного законодовства вимоги Тендорної документації, а саме Додаток 1 П.1
Шановний, Замовник вважаю за необхідне нагадати Вам, що предметом закупівлі є 22110000-4 Друковані книги (Книги та брошури для поповнення бібліотечного фонду), а не ПОСЛУГИ з зберігання та транспортування книг, тому наявність або відсутності власних механізмів, та/або використання їх на договірних умовах, та підтвердження у довідці із наданням документів, що підтверджують право користування обладнанням, механізмами (договір (договори) на підставі яких учасник користується обладнанням та/або механізмами. Виникає питання ЯКИЙ ОБСЯГ ОБЛАДНЕННЯ ТА МЕХАНІЗМІВ є достатнім для виконання вашого договору? Учасник може застосовувати для виконання "дві власних руки та влсний компьтер" і власною фізичною силою здійснювати відвантаження на склад транспортної компанії. (НОВА ПОШТА, Делівері, Міст-експрес тощо), в такому разі, виходячи з логики вашого Додатку 1 п.1.1, він (Учасник) повинен надати договора з транстортною компанією (хоча він має право однарозово сплатити послуги компанію у їх офісі і чек про сплату послуг вже може розглядатися як договір оферти), свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (автомобілів , погрузчиків тощо). Які саме транспортні засоби будуть використовуватись для доставки книг у м.Львів Замовники він і гадки не має? Росповсюдження інформації про властність транспортної компанії може бутилише за згодою Юридичної особи (або фізичнох особи власника) і є його комерційною таємницєю, а не надання такої інформації призведе до дискваліфікації Учасника. Виходячи з цього, Учасники розташовані у Харкові, Дніпрі, Київі, Одесі та інших містах України та зарубіжні постачальники, які змушені будуть використовивати послуги транспортних компаній, позбавляються можливості участі у тендері тому що надати всі документи для підтвердження п. 1.1
- у разі відсутності власних механізмів, та/або використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці із наданням документів, що підтверджують право користування обладнанням, механізмами (договір (договори) на підставі яких учасник користується обладнанням та/або механізмами;
- у разі залучення – договори оренди, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, які орендуються;
- у разі залучення - договори про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, якими будуть надавати послуги;
- наявність свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені до виконання замовлення свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів.
ФІЗИЧНО НЕ МОЖЛИВО. Тільки учасник який знаходиться у м.Львові або в межах області на власному автомобілі (наприклад Opel- Omega 1988 року випуску), надав тільки свідоцтво ТЗ буде відповідати вимогам Замовника. Всі ці вимоги п. 1.1 направлені на обмеження участі у закупівлі та подальшу безпідставну дискваліфікацію Учасників на розсуд Замовника та маніпулюванням результатами аукциону (Степень достатності мат бази невідома!!!!!). Ступень ДОСТАТНОСТІ матеріально технічної бази та спосіб доставки ВИРІШУЄ Учасник та підтверджує досвідом виконання аналогічних Договорів та Довідкою (підкреслюю) у ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ. Замовник отримує неушкоджені книги періверяє їх наявність та перелік, а сам процесс транспортування сплачує Учасник і вирішує на власний розсуд.
Вимогаю: п 1.1 Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Всі інші вимоги та уточнення виключити.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.07.2019 13:34
Вирішення:
Дякуємо за цікавість до нашої закупівлі. Ми проаналізуємо Ваші зауваження.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Стосовно тендерної документації
Номер:
92c187569fd44994872cda06a276e4c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-29-001685-b.b1
Назва:
Стосовно тендерної документації
Вимога:
Шановний, Замовник! Уважно вивчивши тендерну документації, просимо привести у відповідність до чинного законодовства вимоги Тендорної документації, а саме Додаток 1 П.1.Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Ви вимагаєте надання довідки у довільній формі "Довідка в довільній формі про механізми і обладнання, необхідні для поставки товару та наявність приміщень для зберігання товару, що буде постачатись з підтверджуючими документами на право користування". Вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" вимагають "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази" , Ви застосовуєте терміни "про механізми і обладнення" , виникає питання, що відносити до механізмів, а що до обладнення. Не порозуміння Учасником у застосуванні понять, або інше трактування Замовником цих термінів мож призвести до дискваліфікації Учасника. Шановний, Замовник вважаю за необхідне нагадати Вам, що предметом закупівлі є 22110000-4 Друковані книги (Книги та брошури для поповнення бібліотечного фонду), а не ПОСЛУГИ з зберігання книг, тому наявність приміщень для зберігання товару та його необхідність ВИРІШУЄ виключно сам Учасник. Замовник ОТРИМУЄ ТОВАР, який повинен бути неушкодженним. Процес постачання та його фінансову оптимізації вирішує виключно Учасник тому, що він включає у вартість пропозиції і яку схему постачання обере Учасник ( з складування книг, або без ), це його вибір та економічна політика, яка повинна призвести до економії коштів та найбільш економічно вигідної ПРОПОЗИЦІЇ. Ефіктивність свого вибору Учасник підтверджує досвідом виконання аналогічного Договору. Тому вимога про наявність приміщень для зберігання товару є такою, що обмежує коло Учасників та
суперечить принципам ст 3 Закону України, а саме не призводить до
- максимальної економії та ефективності. Та призводить до дискримінація учасників.
ВИМАГАЮ назву довідки викласти в наступній редакції " Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для поставки товару" та виключити вимогу "наявність приміщень для зберігання товару що буде постачатись з підтверджуючими документами на право користування".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.07.2019 11:35
Вирішення:
Дякуємо за цікавість до нашої закупівлі. Ми проаналізуємо Ваші зауваження.
Статус вимоги:
Не задоволено