• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт з утепленням фасаду ДНЗ в с.Оброшино Пустомитівського району Львівської області»

Завершена

1 226 988.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 9 202.41 UAH
Період оскарження: 29.07.2019 15:21 - 01.08.2019 15:25
Вимога
Залишено без розгляду

Скасування незаконного рішення тендерного комітету

Номер: 928678bf0ae84d1ba810a3301b3d809c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-29-000361-a.a2
Назва: Скасування незаконного рішення тендерного комітету
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Грейнпласт-Фасад» повідомляє про причини відсутності п. 10 – лак вогнетривкий у підсумковій відомості ресурсів, яка є невід’ємною частиною кошторисної документації. Лак вогнетривкий відсутній у зв’язку з тим, що ТзОВ «Грейнпласт-Фасад» закупляє деревину (пиломатеріали) уже обробленою вогнетривким лаком, оскільки дана діяльність підпадає під ліцензування. До відома Замовника: Послуги з вогнезахисної обробки надаються на підставі пожежної ліцензії (ліцензія МНС). Під вогнезахисною обробкою будівельних конструкцій мають на увазі їх захист у вигляді нанесення на них спеціальних складів (антипіренів). Вогнезахисна обробка є ліцензійним видом діяльності і відповідно до Ліцензійних умов поділяється на: – вогнезахист дерев’яних конструкцій (поверхневу, глибоку) і тканин; – вогнезахист металевих, залізобетонних та інших конструкцій; – вогнезахист кабельної продукції. Виконання робіт регламентується НАПБ Б.01.012-2007 «Правила вогнезахисту», установок з застосування вогнезахисних складів і інших нормативно-правових актів у зазначеній галузі. У зв’язку із вищевказаним відхилення нашої тендерної пропозиції через відсутність п. 10 – лак вогнетривкий є протизаконним, оскільки при виконанні будівельних робіт нами було б надано документи на оброблену деревину (пиломатеріали). Шановний Замовнику не забувайте також, що метою застосування cистеми електронних закупівель Prozorro є економія бюджетних коштів, а різниця між нашою та наступною ціновою пропозицією складає 109 056,01 грн. Товариство з обмеженою відповідальністю «Грейнпласт-Фасад» ВИМАГАЄ: Скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій «Капітальний ремонт з утепленням фасаду ДНЗ в с. Оброшино Пустомитівського району Львівської області» від 12.0.2019 року про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Грейнпласт-Фасад» через невідповідність додатку 2 (технічне завдання) тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відділ освіти Пустомитівської районної державної адміністрації на Ваше звернення повідомляє, що ТзОВ „Грейнпласт-фасад” в своїй пропозиції не вказав, що „пиломатеріали” оброблені антипіренами та антисептиками. Учасник допорогової закупівлі в своїй пропозиції застосував норму РН8-24-1-И-8 „Улаштування крокв з дощок”, яка передбачає установлення крокв з кріпленням та антисептуванням. Нормою передбачено застосування для кріплення крокв з дощок цвяхів, поковок та оброблення вже готової змонтованої конструкції пастою антисептичною для запобігання руйнування деревини під дією атмосферних чинників, тим більше що це дашки входів в дошкільний навчальний заклад. Для покращення зовнішнього вигляду дашків проектно-кошторисною документацією передбачено замість пасти антисептичної застосування лаку вогнетривкого (з метою захисту дерев’яних елементів дашків). Для атнисептичної обробки деревини не потрібно додаткових дозволів та ліцензій пожежних служб. Окрім того в процесі установлення крокв з кріпленням за допомогою цвяхів та поковок, деревина зазнає пошкоджень, сколів, тому її (навіть якщо пиломатеріали на будівельний майданчик постачалися обробленими антипіренами) додатково необхідно покрити антисептиком (в даному випадку лаком вогнетривким). В цінову пропозицію ТзОВ „Грейнпласт-фасад” не включив вартість лаку вогнетривкого (як і пасти антисептичної), хоча це було передбачено пунктом 10 технічного завдання. Окрім того в ціновій пропозиції ТзОВ „Грейнпласт-фасад” (пункт 10 локального кошторису) застосовано норму ЕН15-158-3-И1 „Полівінілацетатне фарбування фасадів з риштувань по підготовленій поверхні”, хоча в технічному завдання (пункт 3) передбачалось „Силікатне фарбування нових фасадів з риштувань з підготовленням поверхні”. Замовник не може погодитися з такою заміною, адже це вимагатиме внесення змін в проектно-кошторисну документацію, яка отримала позитивний експертиний висновок і погоджена в установленому порядку. Окрім того, учасник допорогової закупівлі ТзОВ „Грейнпласт-фасад” застосував „Полівінілацетатне фарбування фасадів з риштувань по підготовленій поверхні”, яке вдвічі дешевше за „Силікатне фарбування нових фасадів з риштувань з підготовленням поверхні”. Трудовитрати виконання 100м2 полівінілацетатного фарбування становить 10,61 людино-годин, а заробітна плата 686,86грн, тоді як виконання силікатного фарбування з підготовкою поверхні згідно норми становить 20,84 людино-години, а заробітна плата становить 1271,95грн. Тому замовник впевнений, що пропозиція ТзОВ „Грейнпласт-фасад” відхилена правильно як така, що не відповідає технічному завданню.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Скасування незаконного рішення тендерного комітету

Номер: ba0a10194a1946b69090f55d880857c1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-29-000361-a.a3
Назва: Скасування незаконного рішення тендерного комітету
Вимога:
ВИМОГА Цінова (тендерна) пропозиція ТОВ «АріяБуд-ЛТД» (код ЄДРПОУ 42648461), як учасника закупівлі - «Капітальний ремонт з утепленням фасаду ДНЗ в с. Оброшино Пустомитівського району Львівської області», № UA-2019-07-29-000361-a повинна була бути відхилена через наявні наступні порушення чинного законодавства та Оголошення про проведення закупівлі, в тому числі невідповідність кваліфікаційним критеріям, а саме : 1) ТОВ «АріяБуд-ЛТД» у складі цінової пропозиції надало Відомості про наявність матеріально-технічної бази, яка не відповідає таблиці «а» згідно запропонованої форми Оголошення (4 стовпець не відповідає встановленій формі), що являється порушенням ч. 1 п. 11 Оголошення. 2) Відповідно до ч. 3 п. 11 Оголошення ТОВ «АріяБуд-ЛТД» повинно було підтвердити досвід виконання аналогічних договорів. Аналогічний договір - це договір, який відповідає запропонованому за видом та змістом (за роботами), які виконувались відповідно до дефектного акту. Відповідно до наданих документів (їх копій) щодо укладеного договору № 17 від 04.06.2019 року між ТОВ «АріяБуд-ЛТД» та Відділом освіти Городоцької РДА Львівської області встановлено наступне, що відповідно до цього договору виконувались роботи з поточного ремонту, а не капітального та предметом договору виступає поточний ремонт водонапірної башти Березецької ЗОШ № 1-3 ступенів Городоцького р-ну Львівської обл. , що до утеплення фасаду немає жодного відношення та схожості дефектних актів. Відповідно до договору № 212 від 22.05.2019 року укладеного між ТОВ «АріяБуд-ЛТД» та Львівською митницею ДФС ТОВ «АріяБуд-ЛТД» виконувало роботи з влаштування кабельного живлення до приміщення комплексної скануючої системи стаціонарного типу в пункті пропуску «Краківець» - електромонтажні роботи, що в свою чергу до утеплення фасаду не мають жлдного відношення. Отже договори № 17 від 04.06.2019 року та договір № 212 від 22.05.2019 року надані ТОВ «АріяБуд-ЛТД» не можна вважати аналогічними договорами, що являється невідповідністю вимоги ч. 3 п. 11 Оголошення. 3) Відповідно до ч. 5.1.2 п. 11 Оголошення Учасники зобов’язані були «У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи. ТОВ «АріяБуд-ЛТД» надало опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи де відсутній підпис державного реєстратора, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи, що являється порушенням вищезазначеного пункту. 4) Відповідно до ч. 7 п. 11 Оголошення Учасники повинні були надати наступні документи:  Копія Балансу підприємства за останній звітний період (за 12 місяців 2018 року);  Копія Звіту про фінансові результати за останній звітний період (за 12 місяців 2018 року). ТОВ «АріяБуд-ЛТД» надало Копію Балансу підприємства за останній звітний період станом на 30.06.2019 року, тобто за I півріччя 2019 року, що являється порушенням умов Оголошення. ТОВ «АріяБуд-ЛТД» надало Копію Звіту про фінансові результати за I півріччя 2019 року, а не 12 місяців 2018 року, як вимагалося Оголошенням, що також являється порушенням. 5) У наданих ТОВ «АріяБуд-ЛТД» Ціновій пропозиції та Відомостях про учасника не збігається юридична та фактична адреса з адресою зазначеною у Витягу з ЄДР та Виписці з ЄДР. Нагадуємо, що відповідно до п. 1.5 Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб) неупередженості затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557 тендерний комітет повинен дія ти на засадах неупередженості; п. 2.7 надати роз’яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівель, щодо змісту тендерної документації у разі отримання відповідних запитів; п. 2.10 забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; дотримуватися норм законодавства у сфері публічних закупівель та цього Положення; здійснювати інші дії, передбачені Законом. Ваші дії у визнанні ТОВ «АріяБуд-ЛТД», як переможця закупівлі є протизаконними та не відповідають дійсності. Отже підсумовую вищевказане та керуючись Примірним положенням про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб) неупередженості затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557; Наказом ДП «Прозорро» № 10 від 19.03.2019 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»; Наказом ДП «Прозорро» № 11 від 20.03.2019 «Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», Товариство з обмеженою відповідальністю «Грейнпласт-Фасад» ВИМАГАЄ: 1. Скасувати незаконне рішення тендерного комітету про визнання переможцем закупівлі ТОВ «АріяБуд-ЛТД». А саме скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій «Капітальний ремонт з утепленням фасаду ДНЗ в с. Оброшино Пустомитівського району Львівської області» від 12.0.2019 року. 2. Відхилити цінову пропозицію ТОВ «АріяБуд-ЛТД» як таку, що не відповідає умовам (вимогам) Оголошення (закупівлі), а саме невідповідність кваліфікаційним критеріям. 3. У разі відмови у задоволенні перших двох вимог надати письмові роз’яснення з посиланням на норми чинного законодавства у вигляді протоколу тендерного комітету про причини відмови та причини ігнорування невідповідності цінової пропозиції ТОВ «АріяБуд-ЛТД» кваліфікаційним критеріям Оголошення.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вашу Вимогу повідомляємо наступне: 1. ТзОВ «АріяБуд – ЛТД» надало у складі цінової пропозиції Відомості про наявність матеріально – технічної бази, яка у повній мірі відповідає формі та змісту таблиці «а», яка наведена як зразок ч.1 п. 11 на сторінці 6 у «Документації допорогової закупівлі на закупівлю робіт «Капітальний ремонт з утепленням фасаду ДНЗ в с. Оброшино Пустомитівського району Львівської області» (45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи- СPV) – надалі Оголошення. 2. Відповідно до вимог ч. 3 п. 11 Кваліфікаційних критеріїв Оголошення, Учасник повинен подати інформацію щодо досвіду виконання аналогічних робіт. Аналогічним договором є договір, подібний за змістом та правовою природою. На підтвердження Учасники повинні надати копії аналогічних договорів, (на об’єкт, який повністю виконаний), інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. ТОВ «АріяБуд – ЛТД» надано копії аналогічних договорів, які подібні за змістом на правовою природою, а саме у наданих аналогічних договорах істотні умови договорів подібні (сторони, бюджетне фінансування, строк виконання, прийняття робіт, умови їх виконання). У аналогічних договорах наданих ТОВ «АріяБуд – ЛТД» прописані умови (пункти), погоджені на розсуд сторін та умови, які є обов’язковими відповідно до актів цивільного чи господарського законодавства. 3. Відповідно до вимог ч. 5.1.2 п. 11 Оголошення, Учасники повинні надати копії документів, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю. Виконання вимоги ч. 5.1.2 п. 11 Оголошення дає можливість Замовнику ознайомитись із установчими документами юридичної особи шляхом ознайомлення із Статутом та Описом документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до установчих документів юридичної особи. ТОВ «АріяБуд –ЛТД» у повній мірі виконала вимогу щодо надання Статуту та надано Опис з унікальним кодом по якому теж можна перевірити установчі документи, а саме той самий Статут, який як згадано вище був поданий. 4. Відповідно до вимог ч. 7 п. 11 Оголошення Учасником надано Фінансовий звіт (Баланс) ТОВ «АріяБуд- ЛТД» за останній звітний період, останнім звітним періодом ТОВ «АріяБуд- ЛТД» при подачі документів було останнє число місяця червня (30 червня 2019 року). 5. У поданих ТОВ «АріяБуд- ЛТД» Ціновій пропозиції, Відомостях про учасника, Виписці та Витягу зазначено, що місцезнаходження юридичної особи: 81500, Львівська область, Городоцький район, м. Городок, вул. Валова,26 «А», (у відомостях про учасника пропущена літеру «А» в адресі у зв’язку з опискою). У зв’язку з вищенаведеним усі документи подані ТОВ «АріяБуд – ЛТД» відповідають умовам (вимогам) «Документації допорогової закупівлі на закупівлю робіт «Капітальний ремонт з утепленням фасаду ДНЗ в с. Оброшино Пустомитівського району Львівської області» та вимога чинного законодавства України. Кваліфікаційні критерії ТОВ «АріяБуд – ЛТД» відповідають усім вимогам Оголошення (закупівлі).
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відхилено

Приведення Оголошення про проведення закупівлі у відповідність з чинним законодавством

Номер: a45eb148479740d29c20b17fe1f97964
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-29-000361-a.b1
Назва: Приведення Оголошення про проведення закупівлі у відповідність з чинним законодавством
Вимога:
1. Відповідно до ст. 21 Закону України «Про охорону праці» № 2694-XII від 14.10.1992 року, ч. 5 ст. 4 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» № 2806-IV від 06.09.2005 року та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» № 1107 від 26.10.2011 року (далі – Порядок) роботи по утепленню фасадів відносяться до видів робіт підвищеної небезпеки, які відповідно до Додатку 6 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48) виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, а саме це роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та роботи верхолазні та скелелазні. У ЗВ'ЯЗКУ ІЗ ВИЩЕНАВЕДЕНИМ ВИМАГАЄМО ДОПОВНИТИ ОГОЛОШЕННЯ ВИМОГОЮ ВІД УЧАСНИКА НАДАТИ НАЛЕЖНИМ ЧИНОМ ЗАРЕЄСТРОВАНУ ДЕКЛАРАЦІЮ ВІДПОВІДНОСТІ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ВИМОГАМ ЗАКОНОДАВСТВА З ОХОРОНИ ПРАЦІ, А САМЕ ЦЕ РОБОТИ, ЩО ВИКОНУЮТЬСЯ НА ВИСОТІ ПОНАД 1,3 МЕТРА ТА РОБОТИ ВЕРХОЛАЗНІ ТА СКЕЛЕЛАЗНІ. 2. Відповідно до ч. 4 ст. 18 Закону "Про охорону праці" посадові особи, діяльність яких пов’язана з організацією безпечного ведення робіт підвищеної небезпеки (особа, що відповідатиме за техніку безпеки праці, підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань по загальному курсу з охорони праці та по висотним роботам). Надати на підтвердження проходження навчання та перевірки знань із охорони праці інженерно-технічних працівників - витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення чинне на дату подання пропозиції, а саме загальний курс ОП та відповідальної особи: загальний курс та перевірку знань з безпечних методів виконання висотно-верхолазних робіт (роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та роботи верхолазні та скелелазні). У ЗВ'ЯЗКУ ІЗ ВИЩЕНАВЕДЕНИМ ВИМАГАЄМО ДОПОВНИТИ ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЛІ НАСТУПНОЮ ВИМОГОЮ: НАДАТИ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ПРОХОДЖЕННЯ НАВЧАННЯ ТА ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ ІЗ ОХОРОНИ ПРАЦІ ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ (ЗАГАЛЬНИЙ КУРС) ТА ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ОСОБИ: ЗАГАЛЬНИЙ КУРС ТА ПЕРЕВІРКУ ЗНАНЬ З БЕЗПЕЧНИХ МЕТОДІВ ВИКОНАННЯ ВИСОТНО-ВЕРХОЛАЗНИХ РОБІТ ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ ЗАСІДАННЯ КОМІСІЇ З ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА ПОСВІДЧЕННЯ ЧИННЕ НА ДАТУ ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ. Також на підтвердження кваліфікації інженерно-технічних працівників Учасника, надати звірені належним чином дипломи про здобути освіту, для переконання чи дійсно дана особа має право займати дану посаду відповідно до вимог чинного законодавства. 3. Відповідно НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 27.03.2007 № 62 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України «04» червня 2007 р. за № 573/13840 працівникам, які виконують верхолазні роботи, робиться відповідний запис у посвідчені про перевірку знань з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 про перевірку знань з безпечних методів виконання висотно-верхолазних робіт. У ЗВ'ЯЗКУ ІЗ ВИЩЕНАВЕДЕНИМ ВИМАГАЄМО ДОПОВНИТИ ОГОЛОШЕННЯ ТАКОЮ ВИМОГОЮ, ЯК: НА ПРАЦІВНИКІВ, ЯКІ ВИКОНУВАТИМУТЬ РОБОТИ ЗГІДНО ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ НАДАТИ ПОСВІДЧЕННЯ ПРО ПЕРЕВІРКУ ЗНАНЬ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ ВІДПОВІДНО ДО НПАОП 0.00-1.15-07 ПРО ПЕРЕВІРКУ ЗНАНЬ З БЕЗПЕЧНИХ МЕТОДІВ ВИКОНАННЯ ВИСОТНО-ВЕРХОЛАЗНИХ РОБІТ ЧИННІ НА ДАТУ ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ. 4. ДЛЯ ВИКОНАННЯ ВІДПОВІДНОГО ВИДУ РОБІТ НЕОБХІДНА НАЯВНІСТЬ ТАКИХ ПРАЦІВНИКІВ, ЯК МОНТАЖНИК СИСТЕМ УТЕПЛЕННЯ БУДІВЕЛЬ, ЗГІДНО НАЦІОНАЛЬНОГО КЛАСИФІКАТОРА ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010. Оскільки монтажник систем утеплення будівель повинен знати загальні відомості про основні види систем теплоізоляції будівель, клейових розчинів, кріпильних деталей; перелік матеріалів й виробів, а також їх характеристики, що забезпечують експлуатаційну надійність і довговічність систем теплоізоляції; допуски під час монтажу систем теплоізоляції; плавила, послідовність та умови виконання робіт із монтажу, підготовчих робіт; правила транспортування й складування матеріалів; правила та порядок приготування клейових сумішей і способи їх нанесення на поверхню плити утеплювача; технологічну послідовність наклеювання плит утеплювачів до основи; основні правила організації верхолазних робіт; основні вимоги якості матеріалів і виконання робіт; правила роботи на риштуванні, підмостках, драбинах, автомобільних підіймачах тощо та інше 5. ВІДПОВІДНО ДО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА РИШТУВАННЯ, ЯКЕ БУДЕ ВИКОРИСТОВУВАТИСЬ НА ОБ’ЄКТІ ПОВИННЕ БУТИ СЕРТИФІКОВАНЕ ВІДПОВІДНО ДО НОРМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА, ТОМУ УЧАСНИК ПОВИНЕН НАДАТИ ПАСПОРТ ТА СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ ТАКОГО РИШТУВАННЯ (ВЛАСНОГО, ОРЕНДОВАНОГО ЧИ ІНШОГО), ОСКІЛЬКИ РОБОТИ БУДУТЬ ПРОВОДИТИСЬ ІЗ БУДІВЕЛЬНОГО РИШТУВАННЯ НА ВИСОТІ. ВИМАГАЄМО ПРИВЕСТИ ОГОЛОШЕННЯ У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО НОРМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА. ЯКЩО НІ, ТО ПРОШУ АРГУМЕНТУВАТИ ВІДПОВІДЬ З ПОСИЛАННЯМ НА НОРМИ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА, ОСКІЛЬКИ ВИЩЕВКАЗАНІ ВИМОГИ ВІДПОВІДАЮТЬ ЧИННОМУ ЗАКОНОДАВСТВУ УКРАЇНИ І НЕ НОСИТЬ ПЕВНИХ ТАК ЗВАНИХ «ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ», ТОМУ ЩО ЦІ ВИМОГИ Є ЗАГАЛЬНООБОВ'ЯЗКОВИМИ ДЛЯ УСІХ УЧАСНИКІВ, ЯКІ ВИКОНУЮТЬ РОБОТИ ПО УТЕПЛЕННЮ ФАСАДІВ З ОБГРУНТОВАНИМИ ПОСИЛАННЯМИ НА НОРМИ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В п.12 документації допорогової закупівлі на закупівлю робіт «Капітальний ремонт з утепленням фасаду ДНЗ в с.Оброшино Пустомитівського району Львівської області» вказано, що учасник повинен надати: „6. Копію чинних ліцензій, дозволів на виконання робіт та експлуатацію механізмів, що становлять підвищену небезпеку (у разі необхідності).” Згідно даної вимоги учасник зобов’язаний надати копії всіх дозвільних документів, які згідно чинного законодавства України необхідні для виконання робіт, які передбачені в додатку 2.Технічне завдання. Тому замовник не вважає за потрібне вносити зміни до документації допорогової закупівлі та детально перераховувати дозвільні документи, які необхідно подати учаснику.
Статус вимоги: Відхилено