-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Високоточні терези (Код НКМВ 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 35323 Ваги для пацієнтів (електронні).
Завершена
12 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 60.00 UAH
Період оскарження:
29.07.2019 15:21 - 01.08.2019 16:00
Вимога
Відхилено
невідповідність
Номер:
71c63a4b51c8496dac0bfa6151d4334f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-29-001410-b.b1
Назва:
невідповідність
Вимога:
Згідно оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель: UA-2019-07-29-001410-b, що проводить КЗ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ САНАТОРІЙ №7» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», Найменування предмета закупівлі: ДК 021-2015 (CPV): 38310000-1 Високоточні терези, повідомляємо, що ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " не надало повний перелік документів, який вимагався замовником торгів у тендерній документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь терези.docx 13.08.2019 16:37
Дата подачі:
09.08.2019 17:08
Вирішення:
Замовник КЗ «Дніпропетровський дитячий протитуберкульозний санаторій №7»ДОР» розглянув вимогу ФОП Тараненко І.М. від 09.08.19 р. учасника допорогової електронної закупівлі - ваги медичні для пацієнтів за кодом ДК 021:2015(CPV) : 38310000-1 «Високоточні терези» (повідомлення про закупівлю -UA-2019-07-29-001410-b), та надає наступну інформацію.
Тендерний комітет КЗ «ДДПТС№7»ДОР» при розгляданні пропозицій Учасників допорогової закупівлі дезінфікуючих засобів керувався положеннями Доручення голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації «Про підвищення ефективності проведення процедур закупівель через електронну систему закупівель» від 23.06.2017 № 07-48/0/35-17,(надалі Доручення).
Порядок закупівлі товарів, робіт та послуг у разі їх придбання на допорогових закупівлях наведено у додатку 1 до Доручення.
Відповідно пункту 3.2 розділу 3 додатка 1 Доручення, Замовник самостійно визначає технічні та /або кваліфікаційні вимоги до Учасника та спосіб їх підтвердження (склад документації про закупівлю).
Замовник КЗ «Дніпропетровський дитячий протитуберкульозний санаторій №7» ДОР» під час обрання переможця дотримувався таких принципів здійснення закупівель:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
Шановний Скаржнику, з огляду на наведене та діючи виключно у законодавчих рамках, Замовник торгів КЗ «Дніпропетровський дитячий протитуберкульозний санаторій №7» ДОР» має право прописувати у документації та вимагати від учасників ті документи, які на його погляд, дають можливість в повній мірі оцінити учасника, як потенційного постачальника продукції.
Пунктом 3.6 розділу 3 додатка 1 Доручення, передбачено, що Учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною , повинен протягом 1 наступного робочого дня після аукціону викласти у систему кваліфікаційні документи згідно з вимогами Замовника.
Замовник протягом 3-х робочих днів аналізує визначену системою пропозицію з найнижчою ціною на предмет відповідності документації Учасника, що її подав, кваліфікаційним вимогам, а запропонованого предмета закупівлі – зазначеним технічним вимогам в оголошенні про закупівлю.
ПВКП «ВАЛЛЕНТА» до цінової пропозиції за вимогами Замовника надані кваліфікаційні документи згідно переліку оприлюдненому у оголошенні про закупівлю а саме:
сканкопію ліцензії на здійснення відповідної діяльності, якщо це передбачено чинним законодавством України;
сканкопію виписки (Свідоцтва) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
документ, що підтверджує повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції учасника (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ тощо);
сканкопія Статуту або іншого установчого документу;
довідка із зазначенням банківських реквізитів контрагента;
сканкопію сертифікатів якості;
підтвердження виконання аналогічного договору
Договір відповідно додатка 4.
Кваліфікаційні документи відповідають вимогам Замовника.
Відповідно Додатку 2 до оголошення про закупівлю, Постачальник при поставці Товару надає наступні документи:
- видаткова накладна на Товар
- гарантійний лист від виробника на можливість поставки товару та якість товару
- гарантійний талон
- паспорт (сертифікат) якості
Звертаємо увагу Учасника на умови Додатку 2 про надання гарантійного листа від виробника
при поставці товару.
Враховуючи усе наведене, а також те, що одним із головних принципів публічних закупівель є максимальна економія бюджетних коштів, розпорядником нижчого рівня яких є Замовник, згідно з вимогами пункту 3.14 розділу 3 додатка 1 Доручення, та вимогами Наказу ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частині першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі»», тендерним комітетом публікується відповідь на вимогу ФОП Тараненко І.М. від 09.08.19 р та приймається рішення відносно неї - «Не задоволено».
Ваша вимога безпідставна, забирає час медичних працівників на переписку, відволікає від прямих обов’язків. Ваша вимога, та кількість дзвінків які Ви зробили до Замовника, носять характер тиску на Замовника за ради власних інтересів.
Статус вимоги:
Відхилено