• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Мультимедійний комплект (Проектор-1шт. , Кріплення – 1 шт. , Екран – 1 шт.)

Завершена

405 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 025.00 UAH
Період оскарження: 29.07.2019 14:32 - 16.08.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо внесення змін до Тендерної документації

Номер: 4cbebee2c63c4f47ae1b03c21b871c78
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-29-000286-a.a1
Назва: Щодо внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до вимог Додатку 6 до Тендерної документації, для забезпечення гарантійних зобов’язань Учасник повинен мати ВЛАСНИЙ сервісний центр у смт Нова Водолага Харківської області або м. Харкові. Зазначена Вами вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначені Законом України "Про публічні закупівлі", а саме - недискримінація Учасників. Виконати встановлену Вами вимогу зможуть лише ті Учасники, що мають ВЛАСНИЙ сервісний центр у смт Нова Водолага Харківської області або м. Харкові. Це вказує на навмисне обмеження кола Учасників за територіальною ознакою. До того ж, наявність лише ВЛАСНОГО сервісного центру у зазначених Вами населених пунктах ніяким чином не вплине на якість сервісного обслуговування предмету закупівлі, оскільки більшість Постачальників укладають договори із сервісними центрами на здійснення обслуговування запропонованого ними обладнання. Враховуючи вищезазначене та з метою дотримання законодавства України, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, усунути дискримінаційну вимогу та викласти її в наступній редакції - "Для забезпечення гарантійних зобов’язань Учасник повинен мати сервісний центр у смт Нова Водолага Харківської області, або м. Харкові (власний або на договірних засадах). З метою підтвердження цієї інформації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати окрему довідку, складену в довільній формі, яка підтверджує наявність такого сервісного центру із зазначенням його адреси, номеру (номерів) контактного телефону, графіку роботи."
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, вимога про наявність сервісного центру в смт Нова Водолага Харківської області, або м. Харкові базується на необхідності своєчасного оперативного реагування на потреби в технічному осблуговуванні і ремонті обладнання для забезпечення безперервного учбового процесу. Внесемо зміни до тендерної документації. Учасник повинен мати в наявності сервісний центр (сервісні центри), розташований (ні) у смт Нова Водолага Харківської області, або м. Харкові, який (які) забезпечить (забезпечать) гарантійну підтримку Товару та його складових, що є предметом закупівлі, протягом визначеного гарантійного терміну. В якості сервісного центру можуть бути: сервісний (сервісні) центр (центри) учасника, або структурний (структурні) / відокремлений (відокремлені) підрозділ (підрозділи) учасника (у такому разі необхідно надати документальне підтвердження про це), або сервісний (сервісні) центри (центри) виробника товару чи авторизований (авторизовані) сервісний (сервісні) центри виробника (виробників) товарів, розташовані у смт Нова Водолага Харківської області, або м. Харкові. Для підтвердження наявності сервісного центру Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі, яка підтверджує наявність сервісного центру Учасника у смт Нова Водолага Харківської області, або м. Харкові із зазначенням адреси, телефону (телефонів) такого сервісного центру та графіку роботи. У разі відсутності сервісного центру Учасника у смт Нова Водолага Харківської області, або м. Харкові Учасник повинен надати: - інформаційний лист від виробника (виробників) складових Товару про наявність сервісного центру (сервісних центрів) виробника (виробників) у смт Нова Водолага Харківської області, або м. Харкові, або - інформаційний лист від авторизованого (авторизованих) сервісного (сервісних) центру (центрів) виробника (виробників) складових товару, який пропонується до постачання, розташованого у смт Нова Водолага Харківської області, або м. Харкові, щодо здійснення гарантійних зобов’язань кваліфікованими фахівцями, з обов’язковим зазначенням замовника та номеру закупівлі, до якої такий лист наданий, а також адреси, телефону (телефонів) такого сервісного центру та графіку роботи.
Статус вимоги: Задоволено