-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Простирадло для операційного столу, разового застосування (код GMDN: 35549), Пов'язка марлева / бандаж для надання першої допомоги (код GMDN: 47011), Набір гігієнічного одягу для відвідувачів (код GMDN: 58388), Хірургічна шапочка (код GMDN: 32292), Хірургічна шапочка, нестерильна, разового застосування. (код GMDN: 32297))
Завершена
115 198.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 575.99 UAH
мін. крок: 0.5% або 575.99 UAH
Період оскарження:
29.07.2019 13:57 - 10.08.2019 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Згідно проведеного аналізу ринку медичних виробів, вважаємо, що у Додатку№1 «Технічне завдання» до Тендерної документації товари об’єднані по дискримінаційному принципу, а саме Позиції № 2, згідно додатку №1 «Технічне завдання», пакет перев´язувальний першої допомоги з двома подушечками медичний ,стерильний;складається з: ватно-марлева нерухома подушечка;ватно-марлева рухома подушечка; марлевий бинт;Розмір бинта: довжина 5,0±0,2 м; ширина 10,0±0,5 см.Розмір подушечки: довжина 13,0±1,0см; ширина 11,0±1,0 см , у кількості 10 шт. пропонуються на ринку України лише від одного виробника, в той час як інші позиції представлені багатьма виробниками. Таким чином, зважаючи на вимогу Замовника щодо надання гарантійного листа від виробника та документи , що підтверджують відповідність якості товару у того виробника, що виготовляє вищезазначений товар, складається привілейоване положення, що дає йому змогу впливати на всю закупівлю в цілому і маніпулювати свої правом на надання гарантійного листа та учасникам, в тому числі за попередньою змовою. Тому, дані вимоги Замовника, а саме, одночасне надання гарантійного листа від виробника та документи , що підтверджують відповідність якості товару і існування в межах однієї тендерної пропозиції ексклюзивного товару, та товарів представленими на ринку багатьма виробниками, обмежує наші можливості, як Учасника по тендерній пропозиції вцілому.
Номер:
3f04917981204c8ab77e74f3212f11e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-29-001013-b.a1
Назва:
Згідно проведеного аналізу ринку медичних виробів, вважаємо, що у Додатку№1 «Технічне завдання» до Тендерної документації товари об’єднані по дискримінаційному принципу, а саме
Позиції № 2, згідно додатку №1 «Технічне завдання», пакет перев´язувальний першої допомоги з двома подушечками медичний ,стерильний;складається з: ватно-марлева нерухома подушечка;ватно-марлева рухома подушечка; марлевий бинт;Розмір бинта: довжина 5,0±0,2 м; ширина 10,0±0,5 см.Розмір подушечки: довжина 13,0±1,0см; ширина 11,0±1,0 см , у кількості 10 шт.
пропонуються на ринку України лише від одного виробника, в той час як інші позиції представлені багатьма виробниками. Таким чином, зважаючи на вимогу Замовника щодо надання гарантійного листа від виробника та документи , що підтверджують відповідність якості товару у того виробника, що виготовляє вищезазначений товар, складається привілейоване положення, що дає йому змогу впливати на всю закупівлю в цілому і маніпулювати свої правом на надання гарантійного листа та учасникам, в тому числі за попередньою змовою. Тому, дані вимоги Замовника, а саме, одночасне надання гарантійного листа від виробника та документи , що підтверджують відповідність якості товару і існування в межах однієї тендерної пропозиції ексклюзивного товару, та товарів представленими на ринку багатьма виробниками, обмежує наші можливості, як Учасника по тендерній пропозиції вцілому.
Скарга:
Ознайомившись з оголошенням про проведення закупівлі за № UA-2019-07-29-001013-b,Код ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Простирадло для операційного столу, разового застосування (код GMDN: 35549), Пов'язка марлева / бандаж для надання першої допомоги (код GMDN: 47011), Набір гігієнічного одягу для відвідувачів (код GMDN: 58388), Хірургічна шапочка (код GMDN: 32292), Хірургічна шапочка, нестерильна, разового застосування. (код GMDN: 32297)), як потенційний учасник цієї закупівлі, що має намір прийняти в ній участь, вивчивши вимоги до кваліфікації учасників довідались про порушення своїх прав та змушені звернутись до Вас з наступного приводу. Розуміючи вимоги Закону “Про публічні закупівлі”, як вбачається із його преамбули, Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. (ч.3 ст. 5 “Про здійснення державних закупівель”) Відповідно до ст.22 ч.4 ЗУ “Про публічні закупівлі”, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст. 15 ч.2, ч.3 ЗУ “Про захист економічної конкуренції”, Антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються: надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; Вчинення антиконкурентних дій органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-негосподарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом.
Згідно проведеного аналізу ринку медичних виробів, вважаємо, що у Додатку№1 «Технічне завдання» до Тендерної документації товари об’єднані по дискримінаційному принципу, а саме
Позиції № 2, згідно додатку №1 «Технічне завдання», пакет перев´язувальний першої допомоги з двома подушечками медичний ,стерильний;складається з: ватно-марлева нерухома подушечка;ватно-марлева рухома подушечка; марлевий бинт;Розмір бинта: довжина 5,0±0,2 м; ширина 10,0±0,5 см.Розмір подушечки: довжина 13,0±1,0см; ширина 11,0±1,0 см , у кількості 10 шт.
пропонуються на ринку України лише від одного виробника, в той час як інші позиції представлені багатьма виробниками. Таким чином, зважаючи на вимогу Замовника щодо надання гарантійного листа від виробника та документи , що підтверджують відповідність якості товару у того виробника, що виготовляє вищезазначений товар, складається привілейоване положення, що дає йому змогу впливати на всю закупівлю в цілому і маніпулювати свої правом на надання гарантійного листа та учасникам, в тому числі за попередньою змовою. Тому, дані вимоги Замовника, а саме, одночасне надання гарантійного листа від виробника та документи , що підтверджують відповідність якості товару і існування в межах однієї тендерної пропозиції ексклюзивного товару, та товарів представленими на ринку багатьма виробниками, обмежує наші можливості, як Учасника по тендерній пропозиції вцілому.
Виходячи із вищевикладеного, керуючись ст. ст. 1, 5, 18, 23 ЗУ “Про публічні закупівлі”, ст. 15 ЗУ “Про захист економічної конкуренції”, звертаємось до вас з проханням самостійно усунути в тендерній документації дискримінаційні умови як такі, що призводять до обмеження конкуренції. А саме, пропонуємо привести Додаток 1 «Технічне завдання» до Тендерної документації у відповідність із вимогами закону:
1. Шляхом вилучення або розділення самої «пропозиції» Замовника, вивівши товарні позиції № 2, у окрему закупівлю.
В іншому випадку, ми вимушені будемо подати скаргу до органу оскарження з метою визнання торгів на закупівлю № UA-2019-07-29-001013-b.
Код ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Простирадло для операційного столу, разового застосування (код GMDN: 35549), Пов'язка марлева / бандаж для надання першої допомоги (код GMDN: 47011), Набір гігієнічного одягу для відвідувачів (код GMDN: 58388), Хірургічна шапочка (код GMDN: 32292), Хірургічна шапочка, нестерильна, разового застосування. (код GMDN: 32297)), недійсними та протизаконними, оскільки вони не відповідають законодавству України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга арк.1.PDF 09.08.2019 13:33
- Скарга арк.2.PDF 09.08.2019 13:33
- рішення від 13.08.2019 № 11083.pdf 14.08.2019 09:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.08.2019 13:33
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.08.2019 09:42