• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

вугілля

Завершена

2 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 500.00 UAH
Період оскарження: 29.07.2019 13:34 - 15.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Обставини для відхилення

Номер: 92b750a9cb6545cca827a8295e156f45
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-29-000931-b.b11
Назва: Обставини для відхилення
Вимога:
Шановний Замовнику! Нами було проведено розгляд тендерної пропозиції ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС", як учасника, що за результатами електронної оцінки запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію. За результатами такого розгляду, було встановлено наявність наступних порушень в складі тендерної пропозиції ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС": - у відповідності до пункту 1.1. додатку №1 до тендерної документації вимагається надання в складі тендерної пропозиції довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази по формі (Таблиця1 ). Проте, відповідна довідка, що надана в складі тендерної пропозиції ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" складена з порушенням форми, що визначена в тендерній документації, а саме таблицею 1додатку №1 до тендерної документації. - у відповідності до пункту 2.1. додатку №1 до тендерної документації вимагається надання в складі тендерної пропозиції учасника довідки по формі (Таблиця 2), що містить інформацію про персонал який має безпосереднє відношення до забезпечення товаром працівники з якими Замовник буде контактувати при оформлені документів та доставці товару їх посада, функціональні обов’язки стосовно предмету закупівлі. Разом з тим, в складі тендерної пропозиції ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" надано відповідну довідку з порушенням форми, що визначена в тендерній документації. Окрім того, в даній довідці не зазначено жодних відомостей про трьох охоронців, про яких даний зазначений учасник вказує в довідці про наявність цілодобової охорони складу. - у відповідності до пункту 5.9. додатку №2 тендерної документації вимагається копія витягу з реєстру платників податку, або лист-пояснення про причину відсутності ПДВ. ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" в складі тендерної пропозиції надає лист-пояснення про те, що складу цінової пропозиції не включено ПДВ, проте не причини, які пояснюють чому ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" не є платником ПДВ. Звертаємо увагу на те, що на офіційному сайті ДФС (посилання: http://sfs.gov.ua/businesspartner) містяться відомості, про те, що ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" є платником ПДВ. Проте, в складі тендерної пропозиції ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" не надано копію витягу з реєстру платників податку. - у відповідності до пункту 5.4. додатку №2 тендерної документації вимагається надання в складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля. В складі тендерної пропозиції ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" надано копію відповідного сертифікату на вугілля марки «А», що наданий ТОВ «ВУГЛЕПОСТАЧ ТРАНС», на якому містяться відмітки про завірення копії зі сторони ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС", датована 15.08.2019 року та ТОВ «ВУГЛЕПОСТАЧ ТРАНС», датована 28.08.2019 року, що вказує на те, що учасник процедури закупівлі завірив копію документа раніше, аніж власник такого документа. Зазначений факт прямо вказує на те, що ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" здійснив фальсифікацію такого документа, задля перемоги в даній процедурі закупівлі. Окрім того, маємо усі підстави вважати, що сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля марки «Г», власником якого є ТОВ «Збагачувальна фабрика №105», який міститься в складі тендерної пропозиції ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС", також є підробленим. Про зазначене порушення нами, як учасником процедури закупівлі, було здійснено повідомлення про вчинення ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» злочину до правоохоронних органів України. З огляду на все вищевикладене, наголошуємо на тому, що тендерна пропозиція ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" має бути відхилена на підставі статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Звертаємо увагу на те, що, за зазначених обставин, в рамках чинного законодавства України, замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозиції учасника. Разом з тим, у тому разі, якщо замовником буде прийнято рішення про визначення ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" переможцем даної процедури закупівлі, гарантуємо подання відповідної скарги до Антимонопольного комітету України, у порядку, що визначений статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вашу вимогу врахуємо в розгляді тендерної пропозиції. відповідно нами продовжено розгляд тендерної пропозиції на строк до 20 робочих днів про що ми оприлюднили повідомлення в електронній системі закупівель
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації Снігурівським РЦ ФГО закладів та установ освіти

Номер: ee1d4d2ed22045ccb06271dcc04e7601
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-29-000931-b.a10
Назва: Скарга щодо встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації Снігурівським РЦ ФГО закладів та установ освіти
Скарга:
Деталі та підстави подання скарги - наведено в файлі.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.09.2019 22:14
Дата виконання рішення Замовником: 12.09.2019 14:45
Коментар замовника щодо усунення порушень: замовник внес зміни в тендерну документацію
Автор: ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС", Дарья Викторовна Шуба +380504727222 polipromservice@gmail.com
Вимога
Відхилено

Вимога щодо ознак аналогічного договору

Номер: d367960c5db2463684df33a60f710075
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-29-000931-b.b9
Назва: Вимога щодо ознак аналогічного договору
Вимога:
Вимога щодо ознак аналогічного договору Вимагаємо змінити кваліфікаційну вимогу зазначену в Додатку 1 тендерної документації, щодо «Інформація про досвід виконання аналогічного** договору не раніше 2018 року … ** аналогічним договором є договір подібний за змістом, своєю правовою природою, кількістю, предметом закупівлі». Встановлення вимоги щодо ознак аналогічного договору саме в такій редакції вказує на те, що аналогічним договором Замовник вважає виключно договір, який було укладено будь-яким постачальником саме з Вами в 2018 або в 2019 році. Не однократно Рішеннями комісії по розгляду скарг Антимонопольного комітету України було зроблено висновок, що аналогічним договором є договір що відповідає коду CPV предмету закупівлі та найменуванню – в даному випадку законною вимогою є виключно надання аналогічного договору щодо постачання вугілля і особливо відсутність обмежень щодо за змісту, своєю правовою природою та кількістю. Така вимога Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушує принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В зазначеному кваліфікаційному критерії «виконання аналогічного договору» , вимоги визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі даємо роз’яснення : стосовно виразу «своєю правовою природою» замовник має на увазі договір складений в письмовому вигляді, підписаний обома сторонами учасником і контрагентом; стосовно «кількості» з урахуванням того, що замовник закуповує предмет закупівлі в короткий строк і у великій кількості , він хоче впевнитись в те що Учасник має практику поставки такої кількості.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо надання підтвердження випискою з банку проведення оплати отриманого товару за аналогічним договором

Номер: d0aa89178db14fad8e27a91bf8ac5ca9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-29-000931-b.b8
Назва: Вимога щодо надання підтвердження випискою з банку проведення оплати отриманого товару за аналогічним договором
Вимога:
Вимога щодо надання підтвердження випискою з банку проведення оплати отриманого товару за аналогічним договором Вимагаємо змінити або видалити кваліфікаційну вимогу зазначену в Додатку 1 тендерної документації, щодо «Інформація про досвід виконання аналогічного договору …, на підтвердження проведення оплати отриманого товару надати копію виписок/ски з банку.». Документ який вимагається замовником містить конфіденційну інформацію щодо інших платежів нашого підприємства та не може вимагатися замовником в тендерній документації. Крім того підтвердження оплати може бути надано в будь-який інший спосіб, наприклад на розсуд учасника (зазначено у відгуку, балансовою/бухгалтерською довідкою, актом звірки взаєморозрахунків та інше). Така вимога Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушує принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Для запобігання фактів змови між учасниками та підробки документів замовник передбачив цю вимогу
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо надання медичних довідок на право керування автотранспортом

Номер: 736e63df66a34774a18c9ec0b716153b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-29-000931-b.b7
Назва: Вимога щодо надання медичних довідок на право керування автотранспортом
Вимога:
Вимога щодо надання медичних довідок на право керування автотранспортом Вимагаємо змінити кваліфікаційну вимогу зазначену в Додатку 1 тендерної документації, щодо «На вказаних водіїв надати копії медичних довідок на право керування автотранспортом (дійсних на момент розкриття )», оскільки зазначений документ відсутній/не передбачено згідно законодавства. Передбачені такі медичні довідки мають назву «Медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: замовником в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо встановлення обмеження по відстані до вугільного складу

Номер: 420f74021e804fad860040ce6fcff6eb
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-29-000931-b.b6
Назва: Вимога щодо встановлення обмеження по відстані до вугільного складу
Вимога:
Вимога щодо встановлення обмеження по відстані до вугільного складу Вимагаємо змінити кваліфікаційну вимогу зазначену в Додатку 1 тендерної документації, щодо «…відстань від спеціалізованого складу до замовника повинна не перевищувати відстані яка б дозволила представнику замовника дістатися до складу та назад, протягом 1-го робочого дня (з 8.00 по 17.00 )». По обмеженню відстані від вугільного складу до Замовника вже є Рішення Антимонопольного комітету України від 10.05.2019 № 5736, яке стосується подібного обмеження відстані по минулому Вашому тендеру оголошеному 05.04.2019 року згідно ідентифікатора UA-2019-04-05-000191-a. Вимагаємо видалити з тендерної документації дискримінаційні вимоги, що обмежують відстань від вугільного складу до Замовника. Така вимога Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушує принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Весь робочий процес, в тому числі і прийом товару, його супровід , контроль за збереженням, повинен проводитись під час робочого дня ( кошти на відряджувальні які б передбачали добові, провижання, кошти на проїзд у замовника відсутні )
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо надання свідоцтв про реєстрацію вантажно-розвантажувальної техніки

Номер: 976df2eb4cfb48d2bebb2623d1373d6b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-29-000931-b.b5
Назва: Вимога щодо надання свідоцтв про реєстрацію вантажно-розвантажувальної техніки
Вимога:
Вимога щодо надання свідоцтв про реєстрацію вантажно-розвантажувальної техніки Вимагаємо змінити кваліфікаційну вимогу зазначену в Додатку 1 тендерної документації, щодо надання «свідоцтв про реєстрацію вантажно-розвантажувальної техніки», оскільки зазначений документ відсутній/не передбачено згідно законодавства. Передбачені такі свідоцтва для вантажно-розвантажувальної техніки мають назву «свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу» або «свідоцтво про реєстрацію машини» або «свідоцтво про реєстрацію великотоннажного транспортного засобу або іншого технологічного транспортного засобу». Така вимога Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушує принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно вашої вимоги в тендерну документацію будуть внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо надання підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених в цій довідці (згідно п. 2.1. Додатку 2 до цієї тендерної документації)

Номер: 856b59c52b7d4c918f44e3d94cf21bc0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-29-000931-b.b4
Назва: Вимога щодо надання підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених в цій довідці (згідно п. 2.1. Додатку 2 до цієї тендерної документації)
Вимога:
Вимога щодо надання підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених в цій довідці (згідно п. 2.1. Додатку 2 до цієї тендерної документації) Звертаємо увагу, що в тендерній документації відсутній п. 2.1. Додатку 2, а також не зрозуміло що мається на увазі під словами «зазначених в цій довідці», про яку саме довідку йде мова.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: в тендерну документацію буде внесено зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо надання свідоцтва про право власності та/або витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

Номер: fb48c916ec1043a8b8fcdaf742a8bfac
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-29-000931-b.b3
Назва: Вимога щодо надання свідоцтва про право власності та/або витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
Вимога:
Вимога щодо надання свідоцтва про право власності та/або витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно Вимагаємо змінити кваліфікаційну вимогу зазначену в Додатку 1 тендерної документації, щодо «…для документального підтвердження наявності вугільного складу … надати, … скан-копію свідоцтва про право власності та/або скан-копію витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно». У зв’язку з набранням чинності з 1 січня 2016 року нової редакції Закону «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі - Закон) та нового Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, Міністерство юстиції у листі від 16.01.2016 р. №308/8/32-16 роз'яснила, що на сьогодні не передбачено видачу свідоцтв про право власності на нерухоме майно. Крім того не передбачено можливість надання Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно яка формується станом на поточну дату та підтверджує більш достовірну інформацію станом на поточну дату відносно дати оголошення тендеру, а також не передбачено надання Витягу або Інформації з державного земельного кадастру про земельну ділянку, а також не передбачено надання «Витягу або Інформації про реєстрацію права власності на нерухоме майно» Така вимога Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушує принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником в тендерну документацію буде внесено зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо відповідності складу по зберіганню і відпуску вугілля з Державного Резерву

Номер: 2d1e5757d7954b63b26cd2de56ba9dda
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-29-000931-b.b2
Назва: Вимога щодо відповідності складу по зберіганню і відпуску вугілля з Державного Резерву
Вимога:
Вимога щодо відповідності складу по зберіганню і відпуску вугілля з Державного Резерву Вимагаємо видалити або змінити кваліфікаційну вимогу зазначену в Додатку 1 тендерної документації, щодо відповідності «Склад повинен відповідати п.4.27, п 4.30. «Інструкції про порядок та умови поставки, закладення, зберігання і відпуску вугілля державного резерву на пунктах відповідального зберігання» (надалі Інструкція) затвердженої наказом МІНІСТЕРСТВОМ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ (надалі МЕРТУ) від 19.10.2012 № 1157 , де вказано в п.4.27. «Зберігання вугілля здійснюється, як правило, на відповідно обладнаних відкритих складах. Зберігання вугілля на необладнаних майданчиках забороняється.» , так як замовнику необхідно зберігати одночасно починаючи з вересня 2019р. вугілля в кількості 445 тн. в тому числі вугілля різних марок це вугілля марки А(13-25) -410тн., марки Г(13-25)-15тн., марки ГЖ (13-100)- 20тн. та відповідно п 4.30. «Для зберігання вугілля різних марок на одному складі повинні передбачатися окремі ділянки складу.». Зазначений Наказ має відношення до умови поставки, закладення, зберігання і відпуску вугілля з Державного Резерву, а оскільки Замовник не входять до єдиної системи державного резерву України (згідно ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про державний матеріальний резерв») то зазначена вимога повинна бути видалена. Не зрозумілим також є вимога щодо «обладнаних відкритих складів», чим саме має бути обладнано склад і чому не можливо використовувати саме вугільний склад (складські Приміщення), як і вимагається в цьому ж Додатку 1 тендерної документації, а саме «для документального підтвердження наявності вугільного складу (або майданчика, або площадки)…». У пункті 1.2. розділу 1 Загальні положення цього Наказу № 1157 вказано: "Ця інструкція є обов’язковою для виконання підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, що здійснюють згідно з державними контрактами(договорами)(далі-договори) з Державним агентством резерву України (далі-Держрезерв) відповідальне зберігання матеріальних цінностей державного резерву". Тобто у цьому документі не йдеться щодо обов'язковості її виконання для всіх підприємств, що є постачальниками твердого палива. Наше підприємство не укладало договорів з Держрезервом, тому не зобов’язане дотримуватися у своїй діяльності даних вимог. Така вимога Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушує принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: вугілля закуповується на резерв опалювального періоду замовника для загальноосвітніх закладів що є державною установою також в інструкції не вказано обмеженнь її використання
Статус вимоги: Відхилено