• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Персональні комп'ютери

Завершена

1 145 810.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 729.05 UAH
Період оскарження: 29.07.2019 13:29 - 10.08.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Дискваліфікація

Номер: 0bcde0527db54045bba035090d083245
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-29-000900-b.c3
Назва: Дискваліфікація
Вимога:
Будь ласка, враховуючи попередню вимогу, просимо надати конкретну відповідь з рішенням тендерного комітету.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: В протоколі №3 зазначено
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Дискваліфікація

Номер: 3f889afc6e3b4adf940b33e8728b7973
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-29-000900-b.b2
Назва: Дискваліфікація
Вимога:
Шановний замовник, привертаємо вашу увагу, що відповідно до технічних вимог тендерної документації Вам потрібен накопичувач, який відповідає наступним характеристикам: - накопичувач - 120 GB SSD М.2 SATA-III або PCI-E з швидкістю читання/запис не менше 500/400 Mb/s; У свою чергу ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" пропонує накопичувач transcend ts120gmts820s який не відповідає цим вимогам, а саме має швидкість 500/350 МБ/с, про що можна дізнатись на офіційному сайті виробника за посиланням https://ru.transcend-info.com/Support/No-749 Крім того в тендерній документації чітко прописано "Специфікацію та порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам замовника на офіційному сайті виробника", але ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" надав корпус без чітко вказаної моделі, що не дає можливість перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам замовника на офіційному сайті виробника. Враховуючи це вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Врахуємо Вашу вимогу при винесенні рішення ТК.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Оплата послуг Консультанта торгів.

Номер: 2e3cef7a15464537b82919b6f41dff7e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-29-000900-b.a1
Назва: Оплата послуг Консультанта торгів.
Вимога:
Шановний Замовнику, вимагаємо прибрати з Тендерної документації дискримінаційну вимогу: "На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 4400,00 (чотири тисячі чотириста гривень) без ПДВ на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором. Дані витрати сплачуються в наступному порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів." Відповідно до п.5.2.4 та п.5.2.5. Тендерної документації, витрати Учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися). До розрахунку ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі. Разом з тим, оплата послуг консультанта не відноситься до предмету закупівлі. Тому відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації, оскільки закон не передбачає оплати переможцем витрат, пов’язаних з наданням послуг замовнику третьою особою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Просимо Вас уважно читати тендерну документацію Замовника. Вимоги щодо оплати послуг консультанта у нас немає.
Статус вимоги: Не задоволено