-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт внутрішніх приміщень КИЇВСЬКОГО МІСЬКОГО ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНОГО ДИСПАНСЕРУ №3
Завершена
120 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.7% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 1.7% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
29.07.2019 12:36 - 02.08.2019 18:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога до Замовника
Номер:
a232d543976c4c03a61de2440e9d735d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-29-000185-a.a2
Назва:
Вимога до Замовника
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.08.2019 14:04
Вирішення:
Вимога не сформульована у відповідності до наказу ДП “ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ” №35 “Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель”
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
14.08.2019 13:26
Підтвердження вирішення:
Згідно наказу ДП “ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ” №35 “Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель”прописано і процедуру оскарження допорогових закупівель. Так, у разі виявлення порушення учасник може звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі (далі – Вимога) через відповідну електронну форму на електронному майданчику.
Як передбачено Порядком № 35, у Вимозі наводиться така інформація:
• найменування замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо яких ініціюється Вимога;
• номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога;
• підстави для подання Вимоги,
• посилання на порушення у процесі проведення закупівель,
• фактичні обставини, що можуть це підтверджувати; зміст вимог до замовника та їх обґрунтування;
• дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб – найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб – П. І. Б., ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи).
Вимога може містити також іншу інформацію.
Вимога
Залишено без розгляду
скарга
Номер:
9a52d254cc524d88b80054382bf51ba2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-29-000185-a.c1
Назва:
скарга
Вимога:
Скарга на неправомірні дії Замовника
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.08.2019 17:33
Вирішення:
Скарга повинна відповідати вимогам 18-ї статті Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
13.08.2019 12:19
Підтвердження вирішення:
Скарга повинна відповідати вимогам 18-ї статті Закону України «Про публічні закупівлі» й рекомендаціям АМКУ, що розміщені на їхньому сайті у розділі «Діяльність у сфері публічних закупівель».Подати скаргу можна незалежно від того, чи подавалася раніше вимога. Терміни подачі скарги – від 2 робочих днів до 10 календарних залежно від процедури. Докладна інформація про терміни є в законах України «Про публічні закупівлі» та «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони».Скарга у публічних закупівлях – це документ, який подається учасником тендера в Антимонопольний комітет України (АМКУ). Ця установа згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» є органом оскарження у галузі публічних закупівель. Подається скарга у тих випадках, коли учасника не влаштовують умови тендера чи рішення замовника стосовно пропозиції учасника чи пропозиції конкурента.У випадку задоволення скарги Антимонопольний комітет України може зобов’язати замовника:внести зміни в умови тендера;
відмінити неправомірне рішення;відмінити тендер.Різниця між вимогою і скаргою: 1) скарга направляється до розгляду АМКУ, вимога - замовнику; 2) подання вимоги - безкоштовне, щоб АМКУ взяла до розгляду скаргу, треба сплатити згідно тарифів; 3) вимога замовнику пишеться у довільній формі, формат скарги чітко регламентований; 4) вимога, як і запитання до замовника, може подаватися у процедурі будь-якого типу; скарги ж не подаються до допорогових закупівель.