• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція (Антисептичні та дезінфекційні засоби)

Торги не відбулися

18 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 270.00 UAH
Період оскарження: 29.07.2019 09:49 - 31.07.2019 11:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 010eb333cde1402fae55dd05376983f0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-29-000190-b.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Всім відомий корупційний зв"язок цього Замовника з улюбленим постачальником, пропозиція якого впритул до очікуваної вартості. Ви б ще написали, що не тільки не розглядаєте еквівленти, але й забороняєте участь в торгах всім Учасникам, окрім "свого" улюбленого! На якій такій Законній підставі не розглядаєте еквіваленти? Так бажаєте отримати хабар? В Наказі №10 ДП Прозорро, який регулює допорогові закупівлі жодного слова не сказано, що Замовники можуть не розгялдати еквіваленти, адже це значно звужує коло Учасників і є дискримінаційним підходом до них. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров"я, Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу повідомляємо наступне. Всі закупівлі поділяють на дві частини – допорогові та надпорогові закупівлі. Порядок здійснення допорогових закупівель регламентується Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" вiд 19.03.2019 №10. Закон України від 25.12.2015 р. №922-VIII "Про публічні закупівлі" не регулює механізму здійснення допорогових закупівель та не містить поняття «допорогова закупівля». Статтею 2 пунктом 1 даного Закону визначено: «Цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;». Хочемо звернути вашу увагу на той факт, що очікувана вартість закупівлі 18000,00 грн. Замовник зазначив саме ті антисептичні та дезінфекційні засоби, які необхідно придбати виходячи з потреб установи, і зазначивши назву цих засобів не порушив жодну норму чинного законодавства. А що стосується економії бюджетних коштів, то наголошуємо, що саме з такою метою і проводиться ця закупівля.. Тож закиди щодо «корупційних домовленостей … хабарів …» є необгрунтовними, образливими та надуманими. Слід зазначити, що дане звинувачення є голослівним , та таким що невідповідає дійсності. Також повідомляємо Вам , що КК України передбачена кримінальна відповідальність за наклеп (ст.. 125 КК України), тому члени тендерного комітету Замовника залишають за собою право, після проведення закупівлі звернутися із відповідною заявою до правоохоронних органів України з метою порушення кримінальної справи стосовно осіб, які безпідставно звинуватили членів тендерного комітету в можливості отримання хабара від переможця торгів.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні