-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕННЯ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ СПОРТИВНОЇ ШКОЛИ «АТЛАНТ» НА ПРОСП. ЛІСОВИЙ, 39 ЛІТЕР А У ДЕСНЯНСЬКОМУ РАЙОНІ
Торги не відбулися
2 860 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 300.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 300.50 UAH
Період оскарження:
29.07.2019 09:48 - 11.08.2019 00:00
Вимога
Без відповіді
СКАРГА/ВИМОГА
Номер:
8d0330ff5b0749e3b1287e9211f4ee0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-29-000187-b.c2
Назва:
СКАРГА/ВИМОГА
Вимога:
ТОВ "БІЛДІНГ СОЛЮШНЗ" категорично не погоджується з рішенням тендерного комітету стосовно відхилення нашої пропозиції з наступної підстави:
Вважаємо, що наша пропозиція відхилена не правомірно тому, що нами було дотримано всіх вимог отримання банківської гарантії, а формальна описка банківської установи (про що банк зазначив також у своєму листі) не являється поважною причиною для відхилення.
Лист банку додається.
Просимо переглянути своє рішення стосовно відмови нашої пропозиції. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету для роз'яснення.
Пов'язані документи:
Учасник
- лист підтвердження.pdf 04.09.2019 13:46
Дата подачі:
04.09.2019 13:47
Вимога
Без відповіді
Скарга\Вимога
Номер:
18875b7ba62446539cb57b3d48a20c8b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-29-000187-b.c1
Назва:
Скарга\Вимога
Вимога:
Скарга
на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
29.07.19 Централізованою бухгалтерією дитячо-юнацьких спортивних шкіл (для Дитячо- юнацької спортивної школи «Атлант») ( надалі – Замовник) було оголошено закупівлю КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕННЯ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ СПОРТИВНОЇ ШКОЛИ «АТЛАНТ» НА ПРОСП. ЛІСОВИЙ, 39 ЛІТЕР А У ДЕСНЯНСЬКОМУ РАЙОНІ (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-29-000187-b) ( надалі – Закупівля).
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "БУДКОНСТРУКЦІЯ" (надалі – Скаржник), прийняло участь у даній закупівлі та відповідно до умов тендерної документації надало пропозицію та пакет документів оформлених у відповідності до встановлених вимог у тендерній документації Замовника.
16.08.2019 був проведений аукціон, відповідно до реєстру пропозицій, Скаржник подав найбільш економічну вигідну пропозицію.
02.09.2019 Замовником було дискваліфіковано Скаржника та опубліковано протокол № 276 засідання тендерного комітету щодо розгляду та відхилення тендерної пропозиції переможця аукціону на закупівлю робіт ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "БУДКОНСТРУКЦІЯ". Замовник зазначив наступні підстави для відхилення Скаржника, а саме:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "БУДКОНСТРУКШЯ" в електронній банківській гарантії вказав юридичну адресу ДЮСШ «Атлант» бульвар Перова, 23-Б, м. Київ, 02218, що є порушенням вимог тендерної документації п. 9.2. щодо реквізитів для оформлення забезпечення тендерної пропозиції.
В п.39 заповненої ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "БУДКОНСТРУКШЯ" згідно Таблиці 1 тендерної документації вказано Орендоване виробниче приміщення, за адресою:м. Київ, вул. Златоустівська, буд. 53 а, загальною площею-214,5 метрів квадратних, що не відповідає п.2 в переліку документів для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника, а саме: Довідка (за підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі наявності) підприємства, викладена на фірмовому бланку підприємства учасника із зазначенням дати та вихідного номера) згідно Таблиці № 1, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, а також копії Договорів оренди виробничо-складських приміщень для виконання умов договору.
В наданому договорі оренди нежитлового приміщення № 201953 між ТОВ «КОБЗАР ПЛАЗА» та ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "БУДКОНСТРУКШЯ" не має підтвердження чи є нежитлові приміщення виробничо-складськими п. 2 Додатку 1 тендерної документації.
Згідно Додатку 3 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку відповідно до Додатку № 3 про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного договору про виконання капітального ремонту приміщень. ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "БУДКОНСТРУКШЯ" надала в складі тендерної пропозиції довідку про аналогічні договори де зазначені Договір підряду № 3005/19 - 1 від 30.05.2019 року та Договір підряду № 3005/19-2 від 30.05.2019 року де предметом договору є Капітальний ремонт міжбудинкових проходів. З копією договору підряду № 3005/19 - 1 від 30.05.2019 року надано дефектний акт виконаних робіт, які підтверджують що вказані договори не є за ознакою визначення предмету таким як аналогічний, що є порушенням вимог тендерної документації щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію.
Дані зазначені в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт зазначено орендованими чотирнадцять генераторів, але в Договорі оренди будівельного обладнання та знаряддя № 0105 від 01.05.2019 року немає документального підтвердження ще семи генераторів, що порушує п.2.1 Додатку З тендерної документації.
В Довідці про учасника не має даних про керівництво, відсутня податкова інформація, що порушує п.8 Додатку 3.
Інформація про субпідрядника надана с порушенням вимог Додатку 4 до тендерної документації.
По-перше, згідно п. 9.2. тендерної документації Учасники повинні надати Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Банківська гарантія не повинна містити умов, щодо додаткової відповідальності Банку. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена на фірмовому бланку Банку та відповідати вимогам постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (надалі – Постанова).
Згідно ст. 26 Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» гарантія повинна містити такі реквізити:
1) назву документа;
2) номер, місце складання, дату видачі;
3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності);
4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
5) назву валюти, у якій надається гарантія;
6) суму гарантії цифрами та словами;
7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія;
8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини;
9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності);
10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
11) найменування банку-гаранта;
12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим;
13) умови, за яких надається право вимагати платіж;
14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби);
15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта;
16) інші умови (за потреби).
На виконання п. 9.2 тендерної документації Закупівлі, Скаржник завантажив, у складі тендерної пропозиції, файл під назвою «9.ЕБГ БУДКОНСТРУКЦІЯ UA-2019-07-29-000187-b.zip» у складі якої наявна банківська гарантія № BG/UA/03-2-3505 від 12.08.2019 № 3702-БГ, яка повністю відповідає вимогам встановленим у Постанові. Тому Скаржник виконав вимоги тендерної документації, а саме надав забезпечення своєї тендерної пропозиції.
По-друге, згідно державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000 затвердженим та введеним в дію Наказом Держстандарту України від 17.08.2000 N 507 (надалі – Наказ), об'єктами класифікації є будівлі виробничого та невиробничого призначення. Відповідно до коду 1251 ч. 2 Класифікації будівель та споруд, будівлі виробничого призначення включають: криті будівлі промислового призначення, наприклад, фабрики, майстерні, бойні, пивоварні заводи, складальні підприємства, резервуари, силоси та склади та інші за їх функціональним призначенням.
На виконання п. 2 Додатка 3 до тендерної документації Закупівлі, Скаржник завантажив, у складі тендерної пропозиції, файл під назвою «2 - 2.1 Довідка МТБ» у складі якої наявна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт від 12.08.2019 № 12082/2-1. В п. 39 вищезазначеної довідки, Скаржником було зазначена інформація щодо наявності у нього орендованого виробничого приміщення, що розташоване за адресою: м. Київ, вул. Златоустівська, буд. 53а, загальною площею – 214, 5 м. кв., яке згідно Наказу може використовуватись як і складське приміщення. З огляду на вищезазначене, Скаржником виконано
п. 2 Додатка 3 до тендерної документації Закупівлі, а саме було надано інформацію щодо наявності у нього виробничо-складського приміщення для умов виконання договору.
По-третє, згідно п. 5 Додатка 3 до тендерної документації Закупівлі, Учасникам необхідно надати довідку (за підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі наявності) підприємства, викладена на фірмовому бланку підприємства учасника із зазначенням дати та вихідного номера) у вигляді Таблиці № 3, що містить інформацію про досвід учасника у виконанні договору з будівельних робіт, що виконувалися учасником у 2017-2019 роках та копії виконаного в повному обсязі договору з додатками, зазначеного в Довідці, а також Актів виконаних робіт, що підтверджують належне виконання договору, для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника.
Зазначаємо, що в цьому пункті Замовником не було визначено конкретні види будівельних робіт, досвід виконання яких повинні мати потенційні Учасники. Також не було зазначено, що досвід виконання будівельних робіт повинен бути подібним до предмету закупівлі.
Згідно з чинним законодавством, а саме згідно Постанові Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 466 «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт», будівельні роботи - роботи з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту.
Тому на виконання п. 5 Додатка 3 до тендерної документації Закупівлі, Скаржник прикріпив у складі тендерної пропозиції файл під назвою «5 - 5.1 Довідка про аналогічні договора.pdf» у складі якого наявна Довідка про досвід виконання аналогічного договору № 1208Д від 12.08.2019, з переліком договорів, предметом яких є виконання капітального ремонту міжбудинкових проходів. Додатки до цієї довідки містять також копії вищезазначених договорів, додатки до них та оригінал позитивного листа-відгуку щодо повного та належного їх виконання.
Тому, Скаржником було виконано п. 5 Додатка 3 до тендерної документації Закупівлі, а саме було надано довідку про виконання аналогічних робіт та необхідних додатків до неї.
По-четверте, відповідно до п. 2. та 2.1. Додатка 3 до тендерної документації Закупівлі, Учасники повинні надати Довідка (за підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі наявності) підприємства, викладена на фірмовому бланку підприємства учасника із зазначенням дати та вихідного номера) згідно Таблиці № 1, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, а також копії Договорів оренди виробничо-складських приміщень для виконання умов договору та копії документів (завірені підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі наявності) підприємства), які підтверджують право власності та/або право користування матеріально-технічною базою, обладнанням та механізмами, необхідними для виконання умов договору.
З урахуванням того, що Замовником не було зазначено вичерпний перелік наявності певних механізмів, обладнання, матеріально-технічної бази тощо. Тому на виконання вищенаведеної вимоги, Скаржник завантажив, у складі тендерної пропозиції, файл під назвою «2 - 2.1 Довідка МТБ» у складі якої наявна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт від 12.08.2019 № 12082/2-1, з переліком наявного у нього обладнання, механізмів та матеріально-технічної бази. Скаржником також було надано в додатках до довідки, копії договору оренди будівельного обладнання та знаряддя № 0105.
Слід зазначити, що наявна формальна (несуттєва) помилка, з дублювання позицій зазначених у пп. 1, 2 з позиціями зазначеними в пп. 37, 38. Проте, з урахуванням малозначності, таку технічну помилку можна вважати як формальну ( несуттєву) описку, що також підтверджується п. 9.1. п. 9 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні, помилки та описки (орфографічні та механічні помилки в словах та словосполученнях). Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх пропозицій.
По-п’яте, відповідно до п 8. Додатка 3 до тендерної документації Закупівлі, Учасники повинні надати довідку (за підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі наявності) підприємства, викладена на фірмовому бланку підприємства учасника із зазначенням дати та вихідного номера, форма довідки довільна), що містить інформацію про підприємство учасника, а саме:
- реквізити (місцезнаходження (фактичне та юридичне) телефон, банківські реквізити);
- керівництво (посада, ім'я по-батькові (повністю), телефон) ;
- короткий опис діяльності підприємства;
- податкова інформація.
На виконання даного пункту, Скаржник завантажив, у складі тендерної пропозиції, файл під назвою «8 Відомості про учасника» у складі якої наявна довідка про Учасника від 12.08.2019
№ 12088. Надана довідка містить пункт про податкову інформацію та інформацію про керівництво, про що свідчить підпис та П.І.Б. директора Учасника та печатка підприємства.
По-шосте, відповідно до п 25. Додатка 3 до тендерної документації Закупівлі, Учасники повинні надати лист про залучення або не залучення субпідрядників до виконання робіт, за підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі наявності) підприємства, викладена на фірмовому бланку підприємства учасника із зазначенням дати та вихідного номера) у довільній формі.
На виконання даного пункту, Скаржник завантажив, у складі тендерної пропозиції, файл під назвою «25 Довідка про субпідрядника» у складі якої наявна довідка про субпідрядника № 1208С від 12.08.2019 складена у довільній формі з зазначенням інформації, про те, що Скаржник не планує залучати субпідрядників до виконання робіт.
Враховуючи вищенаведене, Скаржник виконав всі вимоги встановлені в тендерній документації. Проте Замовник застосував дискримінаційний, упереджений та необ’єктивний підхід до оцінки тендерної пропозиції Скаржника, не забезпечив максимальної економії та ефективності здійснення закупівлі, що є порушенням принципів здійснення закупівель встановлених ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі». В результаті чого неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, а саме ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "БУДКОНСТРУКЦІЯ" (Код в ЄДРПОУ / ІПН: 42459221).
З метою усунення порушень та відновлення порушених законних прав та інтересів Скаржника, як учасника процедури закупівлі та керуючись ст. 7*1 та 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо Замовника:
Скасувати рішення тендерного комітету, затверджене протоколом № 276 засідання тендерного комітету щодо розгляду та відхилення тендерної пропозиції переможця аукціону на закупівлю робіт ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "БУДКОНСТРУКЦІЯ".
Провести повторний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "БУДКОНСТРУКЦІЯ".
З метою забезпечення відновлення порушених прав, Скаржник також надсилає копію скарги до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, а саме державну аудиторську службу України та Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 04.09.2019 10:44
Дата подачі:
04.09.2019 10:44