• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Навчальні комп'ютерні місця для незрячих і слабозорих

Термін поставки – протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання договору. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету.

Торги відмінено

558 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 27.07.2019 13:49 - 10.08.2019 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скарга

Номер: 90bd7e1252954852ab23450a02bc352f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-27-000054-b.a4
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення по скарзі: 29.10.2019 21:56
Автор: ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР", Кінберг Олександр Михайлович +380443604412 info@tiflocenter.com.ua
Вимога
Є відповідь

Скарга щодо незаконної дискваліфікації переможця торгів

Номер: fcca1f887901453eb30a3e19fbac8652
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-27-000054-b.b3
Назва: Скарга щодо незаконної дискваліфікації переможця торгів
Вимога:
Комунальна реабілітаційна установа «Київський центр незрячих» проспект Комарова,7, м. Київ, 03165 С К А Р Г А щодо незаконної дискваліфікації переможця торгів 15.08.2019р. Комунальною реабілітаційною установою «Київський центр незрячих» (далі за текстом Замовник) за процедурою «Відкриті торги» проведено закупівлю «Навчальні комп'ютерні місця для незрячих і слабозорих (Класифікація за ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання)», ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-27-000054-b ID 59bde4601016414ab4682a35f5aa2fd6. 22.08.2019 о 21:16 Замовником опубліковано Протокол № 21/08 від 21.08.2019 р. засідання тендерного комітету Комунальної реабілітаційної установи "Київський центр незрячих" щодо розгляду тендерних пропозицій, відповідно до якого переможцем процедури закупівлі визначено ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР". 12.09.19р. о 16:29 Замовником опубліковано Протокол № 12/09 від 12.09.2019 р. щодо рішення тендерного комітету Комунальної реабілітаційної установи "Київський центр незрячих" про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР" на підставі ч. 3 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч. 3 ст. 32 Закону: «У разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.» У Протоколі № 12/09 від 12.09.2019 р. засідання тендерного комітету Замовника зазначено: «Однак ТОВ «ТИФЛОЦЕНТР» ухиляється від укладення договору, про що свідчать наступні факти: 1) ТОВ «ТИФЛОЦЕНТР» після оголошення його переможцем процедури закупівлі, тобто з 22.08.2019жодного разу не виходив на зв'язок із Замовником з метою укладення договору ні в телефонному режимі, ні засобами електронного зв’язку, ні в будь-який інший спосіб. Водночас 27.08.2019 ТОВ «ТИФЛОЦЕНТР» було подано безпідставну вимогу, в якій він, зокрема просив Замовника прийняти рішення про відміну закупівлі.» Під час терміну для укладання договору, визначеного ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», представники Замовника та Переможця декілька разів спілкувалися по телефону, про що достовірно відомо Замовнику. Зокрема, у п. 5. Протоколу Замовником зазначено: «Членами тендерного комітету було повідомлено у телефонному режимі ТОВ «ТИФЛОЦЕНТР»». Проте, будь яке спілкування чи не спілкування в телефонному режимі, засобами електронного зв’язку, або в будь-який інший спосіб не може розглядатися як факт ухилення від укладання Договору, при тому, що належним чином підписаний ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР" Договір про закупівлю було отримано Замовником 10.09.19р., тобто у строк встановлений ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» та листом Замовника №125 від 03.09.19р. ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР" не подавало безпідставної вимоги щодо прийняття рішення про відміну Закупівлі. 27.08.19р. ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР" у встановленому Законом порядку була подана скарга щодо організації та проведення публічної закупівлі за попередньою змовою пов’язаними особами. У тексті скарги зокрема зазначено: «…пропонуємо службовим особам Замовника визнати, що вчинені ними дії під час підготовки та проведення закупівлі «Навчальні комп'ютерні місця для незрячих і слабозорих (Класифікація за ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання)», ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-27-000054-b ID 59bde4601016414ab4682a35f5aa2fd6 були спрямовані на обмеження конкуренції та фальсифікацію результатів торгів за попередньою змовою групою пов’язаних осіб, відмінити дану закупівлю відповідно до вимог чинного законодавства, та оголосити нову закупівлю без застосування будь-яких антиконкурентних вимог.». «…просимо не розглядати дану скаргу як відмову від укладання договору. При відсутності відповідного рішення службових осіб Замовника про відміну Закупівлі, ми готові укласти та виконати відповідний договір належним чином та в повному обсязі.». Замовник фактично скаргу по суті не розглянув. Вказана скарга, відповідні документи, що стали підставою для її подання та відповідь Замовника завантажені у систему електронних закупівель Prozorro. 2). Замовник листом від 03.09.2019 № 125 звернувся до ТОВ «ТИФЛОЦЕНТР» з проханням терміново підписати договір про закупівлю згідно вимог тендерної документації, невід‘ємною частиною якою був проект договору, згоду з умовами якого ТОВ «Тифлоцентр» підтвердив ще під час подання тендерної пропозиції (лист від 14.08.2019 № 140807/19). Лист від 03.09.2019 № 125було відправлено поштою з повідомленням про вручення, а також на електронну адресу, вказану у тендерній пропозиції ТОВ «ТИФЛОЦЕНТР». Лист Замовника №125 від 03 вересня 2019 року отримано ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР" електронною поштою о 13 год. 32 хв. 03.09.19р. У тексті вказаного листа зазначено: «просимо терміново підписати з Вашого боку договір з додатками, з умовами якого Ви погодились у своїй тендерній пропозиції, та подати його на підпис до КРУ «Київський центр незрячих» у строк до 10.09.2019 за фактичним місцезнаходженням: 03062, м. Київ, пр. Перемоги 98/2.» Відповідно до вищевказаної вимоги Замовника, ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР" направив кур’єрською службою «КМ Експрес» належним чином підписаний Договір на адресу Замовника 09.09.19р.. Кур’єрська служба доставила вказаний Договір Замовнику 09.09.2019 о 17:20, проте співробітників Замовника вже не було на робочому місці (про що зроблено відповідний запис у транспортній накладній). Тому, Договір повторно було доставлено та отримано Замовником 10.09.19р. о 09 год. 12 хв. Даний факт підтверджується Замовником у п. 4 Протоколу. Скан-копії направленого Замовнику Договору та транспортної накладної завантажені ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР" у систему електронних закупівель Prozorro 09.09.2019 о 17:55. Скан-копія транспортної накладної з позначкою про вручення завантажена ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР" у систему електронних закупівель Prozorro 11.09.2019р. о 17:32. Факт направлення Замовником листа №125 від 03 вересня 2019 року жодним чином не може бути доказом ухилення ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР" від укладання Договору. 3). У зв’язку з тим, що згідно інформації «Укрпошти» щодо відстеження поштових відправлень лист від 03.09.2019 № 125 надійшов до поштового відділення 05.09.2019, однак станом на 09.09.2019 не був отриманий ТОВ «ТИФЛОЦЕНТР», Замовник надіслав засобами електронного зв’язку лист від 09.09.2019 № 138 з повторним проханням підписати договір. Вказане електронне повідомлення містило проект договору з додатками, однак воно також було проігнороване переможцем закупівлі. Лист Замовника від 09.09.2019 № 138 надійшов на електронну пошту ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР" об 12 год.13 хв. 10.09.19р.. Оригінали підписаного ТОВ «ТИФЛОЦЕНТР» Договору отримано Замовником 10.09.19р. о 09 год. 12 хв. Після отримання Замовником підписаного Договору, між представниками Замовника та ТОВ «ТИФЛОЦЕНТР» відбулася телефонна розмова, у ході якої представник Замовника повідомив, що Договір про закупівлю повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника, жодних зауважень до тексту Договору в Замовника немає. Представник Замовника висловив зауваження виключно щодо оформлення Додатків №1 та №2 до Договору. Відразу після отримання цих зауважень, ТОВ «ТИФЛОЦЕНТР» було внесено відповідні зміни до Додатків №1 та №2, та разом з супровідним листом вих. № 100901/19 від 10 вересня 2019 р. підписані належним чином два примірники Додатків №1 та №2, направлені Замовнику кур’єрською службою. Час вручення відправлення кур’єру – 12 год. 50 хв. 10.09.19р. Скан-копії відправлених документів а також копія транспортної накладної завантажені ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР" у систему електронних закупівель Prozorro 10.09.2019 о 19:55. 10.09.19р. о 16:55 ці документи були отримані представником Замовника. Копія відповідної транспортної накладної з позначкою про вручення завантажена ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР" у систему електронних закупівель Prozorro 11.09.2019р. о 17:32. Лист Замовника від 09.09.2019 № 138, що надійшов на електронну пошту ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР" об 12 год.13 хв. 10.09.19р., було прочитано о 13 год. 15 хв., тобто вже після відправлення Замовнику підписаних Додатків №1 та №2 до Договору з змінами внесеними відповідно до вимог Замовника. Факт направлення Замовником від 09.09.2019 № 138 жодним чином не може бути доказом ухилення ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР" від укладання Договору. 4). 10.09.2019, тобто в останній день 20-денного строку, передбаченого частиною другою статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)на укладення договору про закупівлю з учасником-переможцем, о 9 год 12 хв кур’єрською службою «КМ Експрес» було доставлено оригінал договору з додатками, підписаний збоку ТОВ «ТИФЛОЦЕНТР», який не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: у проекті специфікації до договору вказано 4 комплекти навчальних комп’ютерних місць для незрячих і слабозорих замість 3-х, вказаних в тендерній документації; у проекті специфікації до договору після назви обладнання вказано «або еквівалент», що суперечить загальним вимогам законодавства, та взагалі створює невизначеність щодо того, яке обладнання планує поставити ТОВ «Тифлоцентр»; технічна специфікація не відповідає вимогам тендерної документації, а саме відсутня графа «гарантійний строк». Процес та строки внесення коригувань в оформлення Додатків №1 та №2 до Договору за вимогою Замовника описані у відповіді на п.3. Станом на 10.09.19р. Замовник отримав належним чином підписаний Договір та Додатки №1 та №2 до нього з відповідними виправленнями. Факт отримання Замовником підписаного Договору о 9 год. 12 хв. 10.09.2019р. жодним чином не може бути доказом ухилення ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР" від укладання Договору. 5). Членами тендерного комітету було повідомлено у телефонному режимі ТОВ «ТИФЛОЦЕНТР» про виявлені недоліки з метою оперативного їх усунення та підписання договору відповідно до вимог тендерної документації та у строки, визначені Законом. Крім того, членами тендерного комітету підготовлено лист від 10.09.2019 № 139, в якому перераховані вказані вище недоліки та терміново о 15.00 направлено разом з підписаним примірником договору з додатками кур’єрською службою «DIMEX», про що свідчать відповідні документи. Згідно інформації, наданої кур’єрською службою, о 17.00 представники ТОВ «ТИФЛОЦЕНТР» були відсутні за місцезнаходженням, вказаним у тендерній документації: м. Київ, вул. Нижньоюрківська, 45А. 11.09.2019р. об 11:23 на електронну пошту ТОВ «ТИФЛОЦЕНТР» надійшов лист Замовника вих. № 139, датований 10.09.2019р. з зауваженнями щодо оформлення Додатків №1 та №2, що були озвучені представником Замовника у телефонній розмові ще 10.09.19р., Вказані зауваження були прийняті ТОВ «ТИФЛОЦЕНТР» та відповідні зміни внесені до Додатків до Договору. Вказані Додатки отримані Комунальною реабілітаційною установою «Київський центр незрячих» 10.09.2019р. Відповідь на лист Замовника вих. № 139, датований 10.09.2019р. надано ТОВ «ТИФЛОЦЕНТР» листом вих. № 110901/19 від 11.09.19р. (переданий кур’єрській службі 11.09.2019р. о 14:00, отриманий Замовником 11.09.2019р. о 14:22). Скан-копії транспортних накладних про відправлення та одержання цього листа завантажені ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР" у систему електронних закупівель Prozorro 11.09.2019р. о 17:32 та 12.09.2019р. о 14:23 відповідно. Факт телефонної розмови та відправлення Замовником листа № 139 від 10.09.2019р. жодним чином не може бути доказом ухилення ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР" від укладання Договору. 6). Водночас 10.09.2019 о 17.00 кур’єрською службою «КМ Експрес» було доставлено додатки до договору, підписані збоку ТОВ «ТИФЛОЦЕНТР», однак документи були знову оформлені всупереч вимог до предмету закупівлі. Так, предметом закупівлі є навчальні комп’ютерні місця для незрячих і слабозорих в комплекті. Натомість в специфікації, надісланій ТОВ «ТИФЛОЦЕНТР», до складу комплекту № 1 входять комп’ютери та їх комплектуючі, до складу комплекту № 2 входять навушники і мережеве сховище, до складу комплекту № 3 входять читаючі машини україномовні. Такий поділ комплектів тендерний комітет розцінює як умисне ухилення від укладення договору, оскільки кожне навчальне комп’ютерне місце для незрячих і слабозорих повинно містити у своєму складі комп’ютер та його комплектуючі, навушники та читаючу машину, що відповідає суті предмету закупівлі і що має бути відомо ТОВ «ТИФЛОЦЕНТР» як постачальнику з досвідом роботи. Слід також відзначити, що до надісланих в електронному вигляді листів Замовника про укладення договору від 09.09.2019 та 10.09.2019 щоразу додавався у вкладенні проект договору з усіма додатками, оформленими у відповідності до вимог тендерної документації, однак ТОВ «ТИФЛОЦЕНТР» ці листи було проігноровано. Надавалися роз’яснення представнику ТОВ «ТИФЛОЦЕНТР» і усно в телефонному режимі. ТОВ «ТИФЛОЦЕНТР» мав можливість звернутися до Замовника із запитанням з метою уточнення складу комплекту, однак таку можливість також не використав. У тендерній документації Замовника взагалі відсутні будь які вимоги до кількості та складу комплектів, що постачаються. Як повідомив по телефону представник Замовника, єдина вказівка на кількість комплектів, яку бажає закупити Замовник, наявна лише в оголошенні про проведення закупівлі. ТОВ «ТИФЛОЦЕНТР», як постачальнику з досвідом роботи, достеменно відомо, що у разі закупівлі робочого місця, воно повинно бути готовим до використання. У даній Закупівлі, Замовник визначив найменування товару, що є предметом закупівлі, наступним чином: № п/п Найменування товару Одиниця виміру Кількість Ціна за одиницю з урахуванням ___________ (учасником зазначається вид податку та його ставка)* Сума 1. Системний блок шт. 3 2. Монітор шт. 3 3. Комплект бездротовий клавіатура + миша шт. 3 4. Акустична система шт. 3 5. Навушники з кістковою провідністю шт. 3 6. Джерело безперебійного живлення шт. 3 7. Мережний фільтр-подовжувач шт. 3 8. Мережеве сховище шт. 1 9. Читаюча машина україномовна шт. 3 Загалом (цифрами): При цьому, до складу системного блоку не входить навіть операційна система, а мережеве сховище в принципі не може бути елементом робочого місця користувача, оскільки є складовою СКС (структурованої кабельної системи). Тобто, при будь якому поділі на комплекти, вказане обладнання не може розглядатись як робоче місце, та потребує подальшого доопрацювання. Будь який поділ обладнання на комплекти, якщо склад комплектів не визначено тендерною документацією (факт відсутності вимоги у тендерній документації щодо формування комплектів фактично визнано Замовником у абзаці 5 п.6 Протоколу) жодним чином не може бути доказом ухилення ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР" від укладання Договору. Таким чином, у Протоколі № 12/09 від 12.09.2019 р. щодо рішення тендерного комітету Комунальної реабілітаційної установи "Київський центр незрячих" про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР" на підставі ч. 3 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано шість пунктів, що на думку членів тендерного комітету Замовника свідчать про ухилення ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР" від укладання договору. Насправді, у вказаних пунктах відсутні будь які фактичні данні, що підтверджують відмову Переможця від укладання договору. При цьому, усі викладені членами тендерного комітету Замовника відомості підтверджують, що Замовником у строк встановлений ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» були отримані належним чином підписані ТОВ «ТИФЛОЦЕНТР» оригінали Договору про закупівлю та додатки до нього, що повністю відповідають тендерній документації Замовника. З огляду на вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР" на підставі ч. 3 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» та укласти з ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР" відповідний Договір.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Позиція Замовника, викладена у протоколі від 12.09.2019 № 12/09, залишається без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: 566601c9742947d9adde4946d7583f60
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-27-000054-b.a2
Назва: Скарга
Вимога:
Вих. № 270801/19 від 27 серпня 2019 р. Комунальна реабілітаційна установа «Київський центр незрячих» проспект Комарова,7, м. Київ, 03165 С К А Р Г А щодо організації та проведення публічної закупівлі за попередньою змовою пов’язаними особами 15.08.2019р. Комунальною реабілітаційною установою «Київський центр незрячих» (далі за текстом Замовник) за процедурою «Відкриті торги» проведено закупівлю «Навчальні комп'ютерні місця для незрячих і слабозорих (Класифікація за ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання)», ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-27-000054-b ID 59bde4601016414ab4682a35f5aa2fd6. Відповідно до Додатку №4 «Перелік документів, що надаються учасником» тендерної документації Замовника, учасник повинен подати у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи та накласти електронну цифрову печатку Учасника або електронний цифровий підпис уповноваженої особи або представника: 1. Тендерна пропозиція (форма наведена у додатку № 1 до тендерної документації). 2. У разі, якщо документи тендерної пропозиції підписуються керівником Учасника (юридичної особи) – сканована копія протоколу зборів учасників/засновників та наказу (іншого розпорядчого документу) про його призначення. 3. Довідка/інформація в довільній формі про те, що відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначені у частинах першій і другій статті 17 Закону. 4. Довідка/інформація в довільній формі про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним, якісним та кількісним характеристикам, які визначені Замовником. 5. Довідка/інформація в довільній формі про те, що учасник провадить господарську діяльність відповідно положень свого статуту, яким/якими передбачена можливість постачання предмету закупівлі. 6. Довідка/інформація в довільній формі про конкретних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з поставки спеціального обладнання та програмного забезпечення для людей з інвалідністю по зору зі вказанням конкретних поставок та контрагентів. Ця довідка повинна також містити підтвердження в довільній формі відсутності фактів відмови Учасника від укладання договору та/або неукладання договору з вини Учасника у строк, визначений Законом, та/або невиконання/неналежного виконання Учасником умов договору. 7. Довідка про досвід поставки аналогічних товарів за встановленою формою. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, надається сканкопія не менш ніж одного оригіналу аналогічного договору. 8. Довідка/інформація щодо можливості сервісного гарантійного обслуговування техніки у місті Києві або з транспортуванням такої техніки до сервісного центру у інших містах або країнах з її поверненням до Замовника за рахунок Учасника (зазначити контактну інформацію про сервісний центр). 9. Електронна банківська гарантія. 10. Відеофайл з демонстрацією функціонування читаючої машини з використанням української мови для підтвердження відповідності технічним вимогам у форматі MPEG, MP4 (див. додаток 2). У своїй тендерній пропозиції учасник Закупівлі ФОП Міцук Євген Іванович не надав документи з п.3 по п.10 включно. Тобто, беручи участь у Закупівлі, ФОП Міцук Є.І. не виконав 80% вимог Замовника, тобто не відповідає кваліфікаційним критеріям, не надав забезпечення тендерної пропозиції, що свідчить про «технічну» роль учасника у торгах та відсутність наміру здобути перемогу і укласти відповідний договір. 30.07.2018р. Комунальною реабілітаційною установою «Київський центр незрячих» (далі за текстом Замовник) за процедурою «Відкриті торги» проведено закупівлю «Робочі місця для незрячих та слабозорих в комплекті; спеціальне обладнання для осіб з інвалідністю по зору із адаптованим програмним забезпеченням (Класифікація за ДК 021:2015:30230000-0 —Комп’ютерне обладнання)», ідентифікатор закупівлі UA-2018-07-06-002195-a ID 59aec895bbb44f9c89adf056201b5176. У своїй тендерній пропозиції від 26 липня 2018 року учасник закупівлі ПП "ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО IНВАЛIДIВ ЛАУРА" завантажило у систему електронних закупівель Prozorro Довідку №115 від 26.07.2018р. про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з поставки товару. У вказаній довідці зазначено: «Приватне підприємство інвалідів «ЛАУРА» на виконання вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації, повідомляє про наявність у складі підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання умов договору про закупівлю, досвід з поставки товару, а саме:… Москалець Сергій Дмитрович – директор, менеджер-економіст, магістр державного управління, стаж роботи – 29 років. Має стаж 19 років в соціальній сфері, соціальній реабілітації інвалідів на посаді президента ХМГОІ «Соціально-реабілітаційний центр незрячих»… У якості директора ПОГ «Лемур» ХМГОІ «СРЦН» та приватного підприємця брав участь у десятках закупівель через систему Prozorro, виконав біля 40 договорів… Міцук Євген Іванович - технічний спеціаліст, член Ради ХМГОІ «Соціальнореабілітаційний центр незрячих». Вища освіта – психолог, тренер з навчання використанню комп'ютерної техніки із спеціальним програмним забезпеченням для людей звадами зору. Має 19 років досвіду виконання соціальних проектів у ХМГОІ «Соціально-реабілітаційний центр незрячих»…». Таким чином, документи надані директором ПП "ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО IНВАЛIДIВ ЛАУРА" Москальцем С.Д. свідчать, що Москалець С.Д. у якості президента ХМГОІ «Соціально-реабілітаційний центр незрячих» та директора ПП "ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО IНВАЛIДIВ ЛАУРА" здійснює контроль над Міцуком Є.І., який є членом ради ХМГОІ «Соціально-реабілітаційний центр незрячих» та станом на 26.07.2018р. технічним спеціалістом ПП "ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО IНВАЛIДIВ ЛАУРА". Тобто, у закупівлі «Навчальні комп'ютерні місця для незрячих і слабозорих (Класифікація за ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання)», ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-27-000054-b ID 59bde4601016414ab4682a35f5aa2fd6 учасники торгів ПП "ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО IНВАЛIДIВ ЛАУРА" та ФОП Міцук Євген Іванович є пов’язаними особами у розумінні п.16 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі». Предметом закупівлі «Навчальні комп'ютерні місця для незрячих і слабозорих (Класифікація за ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання)», ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-27-000054-b ID 59bde4601016414ab4682a35f5aa2fd6, у тому числі, була читаюча машина україномовна. Технічним характеристикам предмету закупівлі відповідає лише одна читаюча машина - KOBA Vision EasyReader. Українська мова у вказаній читаючій машині була інстальована виробником на початку липня 2019 року. Вказана читаюча машина з інстальованою українською мовою жодного разу не постачалася на митну територію України до дати оголошення Закупівлі - 27.07.19р. Тобто до моменту оголошення торгів жоден з учасників ринку не мав можливості виконати вимоги Замовника викладені у п.10 Додатку №4 «Перелік документів, що надаються учасником» тендерної документації Замовника: (надати) «Відеофайл з демонстрацією функціонування читаючої машини з використанням української мови для підтвердження відповідності технічним вимогам у форматі MPEG, MP4». Відео, що було надано у складі тендерної пропозиції двома з трьох учасників торгів, було виготовлено виробником читаючої машини KOBA Vision EasyReader на запит представників учасника Закупівлі ПП "ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО IНВАЛIДIВ ЛАУРА" ще до 27.07.19р., тобто до дати оголошення Закупівлі (зазначений факт може бути підтверджений правоохоронними органами при проведенні відповідного розслідування). А те, що надання вказаного відео стало однією з вимог тендерної документації Замовника, та згідно відповіді Замовника на скаргу щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів вих. № 020801/19 від 02 серпня 2019 р. «підставою для відхилення пропозиції на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» свідчить про здійснення контролю Замовником над Учасником Закупівлі або Учасником Закупівлі над Замовником. Відповідно до вимог п.7 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника. Відповідно до вимог пп.5 п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відміняє торги в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. Зважаючи на викладене, пропонуємо службовим особам Замовника визнати, що вчинені ними дії під час підготовки та проведення закупівлі «Навчальні комп'ютерні місця для незрячих і слабозорих (Класифікація за ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання)», ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-27-000054-b ID 59bde4601016414ab4682a35f5aa2fd6 були спрямовані на обмеження конкуренції та фальсифікацію результатів торгів за попередньою змовою групою пов’язаних осіб, відмінити дану закупівлю відповідно до вимог чинного законодавства, та оголосити нову закупівлю без застосування будь-яких антиконкурентних вимог. Просимо розглянути дану скаргу та прийняти відповідне рішення у строк до 02.09.19р. Також просимо не розглядати дану скаргу як відмову від укладання договору. При відсутності відповідного рішення службових осіб Замовника про відміну Закупівлі, ми готові укласти та виконати відповідний договір належним чином та в повному обсязі. Проте залишаємо за собою право звернутися з відповідною заявою до правоохоронних органів. Додаток: Довідка №115 від 26.07.2018р. що була завантажена у систему електронних закупівель Prozorro у складі тендерної пропозиції ПП "ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО IНВАЛIДIВ ЛАУРА".
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Щодо ознак пов‘язаних осіб. На підставі інформації, отриманої з документів, наданих учасниками торгів у складі їх пропозицій, поданих щодо участі саме у цій процедурі закупівлі, на думку Замовника відсутнє підтвердження наявності підстав для відхилення пропозиції відповідно до пункту 7 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Щодо вимог, встановлених Замовником у тендерній документації. У разі порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких були порушені право чи законні інтереси учасника (зокрема щодо вимог тендерної документації) такий учасник мав змогу звернутись до Антимонопольного комітету або суду. Враховуючи безпідставний характер вимоги визначеного переможця щодо відміни процедури закупівлі, Замовник попереджає, що відмова визначеного переможця від укладання договору на поставку предмету закупівлі розглядатиметься Замовником як цілеспрямована спроба зірвати закупівлю і прояв його недоброчесності.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога Замовнику

Номер: 24a2732a566b44bdbd7e3c7101ecb1ab
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-27-000054-b.c1
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
Вих. № 020801/19 від 02 серпня 2019 р. Комунальна реабілітаційна установа «Київський центр незрячих» проспект Комарова,7, м. Київ, 03165 С К А Р Г А щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів 27.07.2019р. Комунальною реабілітаційною установою «Київський центр незрячих» (далі за текстом Замовник) оголошено закупівлю «Навчальні комп'ютерні місця для незрячих і слабозорих, класифікація за ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання)», ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-27-000054-b, ID 59bde4601016414ab4682a35f5aa2fd6. Ознайомившись з Тендерною документацією Замовника, ми виявили в ній вимоги, що не відповідають чинному законодавству України, мають окремі ознаки узгоджених антиконкурентних дій та створюють підстави та передумови для обмеження конкуренції і незаконної дискваліфікації учасників, а саме: 1). У п.6. Додатку №4 «Перелік документів, що надаються Учасником» до Тендерної документації Замовника зазначено: «Довідка/інформація в довільній формі про конкретних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з поставки спеціального обладнання та програмного забезпечення для людей з інвалідністю по зору зі вказанням конкретних поставок та контрагентів. Ця довідка повинна також містити підтвердження в довільній формі відсутності фактів відмови Учасника від укладання договору та/або неукладання договору з вини Учасника у строк, визначений Законом, та/або невиконання/неналежного виконання Учасником умов договору». Зважаючи на те, що вираз «конкретних працівників» законодавчо не визначений та може мати доволі широке тлумачення, таке формулювання створює підстави і передумови для незаконної дискваліфікації учасників. Зокрема, які б дані не вказав учасник про працівників, замовник має можливість стверджувати що вони є недостатньо конкретними та використати це як привід для незаконної дискваліфікації учасників. Зважаючи на викладене, вимагаємо від Замовника чітко визначити обсяг інформації про працівників, що необхідно вказати учасникам у вищезазначеній довідці та внести відповідні зміни до п.6 Додатку №4 «Перелік документів, що надаються Учасником» Тендерної документації. 2). У п.10 Додатку №4 «Перелік документів, що надаються Учасником» до Тендерної документації Замовника передбачено надання учасниками у складі своєї Тендерної пропозиції: «відеофайлу з демонстрацією функціонування читаючої машини з використанням української мови для підтвердження відповідності технічним вимогам у форматі MPEG, MP4 (див. додаток 2).» Предметом даної закупівлі є продукція, що виробляється серійно іноземною компанією. Вся інформація про таку продукцію є відкритою та розміщена на веб-сайті компанії виробника. Для перевірки відповідності запропонованих учасниками товарів технічним вимогам Замовника до предмету закупівлі достатньо відвідати відповідний сайт. Якщо відео, яке вимагає надати Замовник є загально доступним, то фактично Замовник, вимагаючи завантажити таке відео у форматі MPEG, MP4 на сайт державних закупівель України, створює підстави та передумови для обмеження конкуренції і незаконної дискваліфікації учасників, оскільки переважна більшість офіційних електронних майданчиків системи державних закупівель не підтримують можливість завантаження відеофайлів у форматі MPEG, MP4. Якщо таке відео не є загальнодоступним, то Замовник, у державній закупівлі предметом якої є постачання товару а не виготовлення відеопродукції, фактично обмежує конкуренцію серед учасників закупівель та створює умови для незаконної дискваліфікації учасників, які не мають технічних можливостей для виготовлення та завантаження на сайт державних закупівель України відеофайлу. Крім того, вимога Замовника щодо зйомки відеофайлу учасниками закупівлі обладнання для незрячих і слабозорих, фактично позбавляє слабозорих та незрячих осіб, які здійснюють підприємницьку діяльність, взяти участь у даній закупівлі. Зважаючи на викладене, вимагаємо від Замовника, шляхом внесення відповідних змін у Тендерну документацію з закупівлі «Навчальні комп'ютерні місця для незрячих і слабозорих, класифікація за ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання)», ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-27-000054-b, ID 59bde4601016414ab4682a35f5aa2fd6, усунути вимоги, що можуть призвести до обмеження конкуренції і незаконної дискваліфікації учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо пункту 1 вимоги. Роз‘яснення з порушеного питання було надане Замовником. Щодо пункту 2 вимоги. Ненадання відеофайлу, визначеного додатком № 4 до тендерної документації, є підставою для відхилення пропозиції на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Слід зазначити, що заявником не надано підтвердження щодо неможливості завантаження відеофайлів форматів MPEG або MP4 через жоден з авторизованих електронних майданчиків. Крім того повідомляємо, що Замовником не встановлено вимоги щодо статусу суб‘єкта, яким має бути створено (відзнято) зазначений відеофайл. Враховуючи викладене, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації з порушених у вимозі питань.
Статус вимоги: Відхилено