-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Технічні і моторні оливи та мастила
11 найменувань: 11 950 л; 225,4 кг; 100 шт.
Завершена
3 750 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 37 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 37 500.00 UAH
Період оскарження:
26.07.2019 18:13 - 12.08.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
5fc17630c5254ee29e76fc8d4e7fdf29
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-26-002847-b.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Повідомляємо, що під час ознайомлення зі змістом тендерної документації за даною закупівлею та додатків до неї було встановлено, що окремі кваліфікаційні умови документації порушують Закон України «Про публічні закупівлі», а саме Замовник в п. 2.7 Додатку 3 встановив наступний кваліфікаційний критерій який встановлює, що продукція яка буде пропонуватися до закупівлі повинна мати офіційне підтвердження від виробників машин та устаткування щодо відповідності мастильних матеріалів зазначеним нижче допускам:
Позиція № 1 Олива трансмісійна:
-ZFTE-ML 03E, 05F, 06K ,17E, 21F
Позиція № 2 Олива моторна:
-VOLVOVDS-4
-MB-APPROVAL 228.51
-MAN M 3477
Позиція № 5 Олива моторна:
-MB 229.3
-RENAULTRN0700 та RN0710
-VWStandard 501 01 та 505 00
Позиція № 7 Олива трансмісійна:
-MAN 341 TYPEZ4;
-ZFTE-ML 01L, 02L, 16K
Вважаємо, що вказана вище вимога є дискримінаційною яка обмежує широкого кола учасників в праві участі у даній процедурі закупівлі.
Крім того вбачається, що даний кваліфікаційний критерій виписаний під певного учасника.
Відповідно до вищевикладеного вимагаємо виключити даний кваліфікаційний критерій зі складу тендерної документації.
Повідомляємо, що під час ознайомлення зі змістом тендерної документації за даною закупівлею та додатків до неї було встановлено, що окремі кваліфікаційні умови документації порушують Закон України «Про публічні закупівлі», а саме Замовник в п. 2.7 Додатку 3 встановив наступний кваліфікаційний критерій який встановлює, що продукція яка буде пропонуватися до закупівлі повинна мати офіційне підтвердження від виробників машин та устаткування щодо відповідності мастильних матеріалів зазначеним нижче допускам:
Позиція № 1 Олива трансмісійна:
-ZFTE-ML 03E, 05F, 06K ,17E, 21F
Позиція № 2 Олива моторна:
-VOLVOVDS-4
-MB-APPROVAL 228.51
-MAN M 3477
Позиція № 5 Олива моторна:
-MB 229.3
-RENAULTRN0700 та RN0710
-VWStandard 501 01 та 505 00
Позиція № 7 Олива трансмісійна:
-MAN 341 TYPEZ4;
-ZFTE-ML 01L, 02L, 16K
Вважаємо, що вказана вище вимога є дискримінаційною яка обмежує широкого кола учасників в праві участі у даній процедурі закупівлі.
Крім того вбачається, що даний кваліфікаційний критерій виписаний під певного учасника.
Відповідно до вищевикладеного вимагаємо виключити даний кваліфікаційний критерій зі складу тендерної документації.
Повідомляємо, що під час ознайомлення зі змістом тендерної документації за даною закупівлею та додатків до неї було встановлено, що окремі кваліфікаційні умови документації порушують Закон України «Про публічні закупівлі», а саме Замовник в п. 2.7 Додатку 3 встановив наступний кваліфікаційний критерій який встановлює, що продукція яка буде пропонуватися до закупівлі повинна мати офіційне підтвердження від виробників машин та устаткування щодо відповідності мастильних матеріалів зазначеним нижче допускам:
Позиція № 1 Олива трансмісійна:
-ZFTE-ML 03E, 05F, 06K ,17E, 21F
Позиція № 2 Олива моторна:
-VOLVOVDS-4
-MB-APPROVAL 228.51
-MAN M 3477
Позиція № 5 Олива моторна:
-MB 229.3
-RENAULTRN0700 та RN0710
-VWStandard 501 01 та 505 00
Позиція № 7 Олива трансмісійна:
-MAN 341 TYPEZ4;
-ZFTE-ML 01L, 02L, 16K
Вважаємо, що вказана вище вимога є дискримінаційною яка обмежує широкого кола учасників в праві участі у даній процедурі закупівлі.
Крім того вбачається, що даний кваліфікаційний критерій виписаний під певного учасника.
Відповідно до вищевикладеного вимагаємо виключити даний кваліфікаційний критерій зі складу тендерної документації.
Повідомляємо, що під час ознайомлення зі змістом тендерної документації за даною закупівлею та додатків до неї було встановлено, що окремі кваліфікаційні умови документації порушують Закон України «Про публічні закупівлі», а саме Замовник в п. 2.7 Додатку 3 встановив наступний кваліфікаційний критерій який встановлює, що продукція яка буде пропонуватися до закупів
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.07.2019 17:15
Вирішення:
На Вашу вимогу UA-2019-07-26-002847-b.c1 від 31.07.2019 року.
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Технічні вимоги (додаток 3 тендерної документації) складено замовником з урахуванням особливостей предмета закупівлі та потреб підрозділів підприємства, що мають у своєму розпорядженні техніку виробництва KALMAR, Volvo, Fantuzzi, Valmet, ZPMC, MAN, ZF Friedrichshafen AG, Renault, Mercedes-Benz, Volkswagen, Conecranes, при роботі якої передбачено використання мастильних матеріалів у відповідності до вимог, вказаних безпосередньо її виробником.
Загальноприйняті класифікаційні системи, що розроблені SAE, API, ACEA, ГОСТ, ДСТУ та викладені в них норми щодо якості на ті чи інші мастильні матеріали, не можуть повністю задовольнити вимоги виробників техніки, оскільки встановлюють мінімальні базові критерії до мастильних матеріалів.
Виробники техніки розробляють свої методи тестування, та встановлюють жорсткіші критерії щодо таких показників як зміна в’язкості та швидкість зменшення лужного числа, знос поршневих кілець, полірування та знос циліндрів, ступінь зносу та корозії підшипникових вузлів, витрата оливи та інші.
У зв’язку з вищезазначеним, в технічних вимогах встановлено такий кваліфікаційний критерій як офіційне підтвердження від виробників машин та устаткування щодо відповідності мастильних матеріалів зазначеним в технічних вимогах допускам. Це дає замовнику можливість упевнитись, що продукція, яка буде запропонована учасниками, дійсно відповідатиме вимогам виробників техніки та в подальшому надаватиме можливість надійно експлуатувати вищезгадану техніку, використовуючи при цьому мастильні матеріали з максимальними показниками щодо продовжених інтервалів заміни, мінімальної витрати палива та інше, чим виконується один із ключових принципів здійснення закупівель, такий як «максимальна економія та ефективність» (ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»), тобто усувається можливість придбання неякісної продукції, що в подальшому може привести до низької ефективності закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів підприємства внаслідок високих витрат на аварійний ремонт техніки.
Скаржник, як і інші учасники, не позбавлений права звернутись до будь-якого виробника техніки або його офіційного представника в Україні, щодо надання необхідної інформації про відповідність його продукції всім необхідним нормам та стандартам та вимогам замовника.
Зважаючи на вищевикладене, вимога UA-2019-07-26-002847-b.c1 від 31.07.2019 року підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено