• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Колодка гальмівна типу Ф

Завершена

1 594 699.50 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 15 946.00 UAH
Період оскарження: 26.07.2019 16:13 - 08.08.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога внести зміни в тендерну документацію та ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4)

Номер: 480bdf8914054dfdaf983b0f796d7821
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-26-000596-c.a2
Назва: Вимога внести зміни в тендерну документацію та ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4)
Вимога:
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши дану тендерну документацію, бажає прийняти участь в даних торгах та невідкладно просить Вас внести нижче вказані зміни в: 1) ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4), а саме: 4) З переліку перерахованих документів п. п. 5.6. видалити наступне: - документів, що підтверджують проведення інспекторського контролю. В розділі Тендерної документації IV. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця, в п. 1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерних пропозиції торгів із зазначенням питомої ваги критерію, чітко вказано, з чого складається та що включає Ціна пропозиції. Ні в одному з пунктів переліку не йдеться про затрати на інспекторський контроль. До речі, у всіх Ваших ТД на закупівлю вищевказаної продукції ясно і зрозуміло написано з чого складається ціна пропозиції і там нічого не йдеться про таку складову як інспекторський контроль. Про вищевикладене ми неодноразово повідомляли Вас своїми листами №22/10-01 від 22.10.2018 року та №11/03-01 від 11.03.2019 року. Вкотре нагадуємо, що інспекторський контроль проводиться на комерційній основі і якщо дану «Послугу» буде оплачувати Постачальник (Виробник), вартість поставленої по Договору продукції виросте щонайменше на 10%. Тому не потрібно нав’язувати потенційним учасникам торгів дану послугу, тим більше що в складі ціни пропозиції вона не передбачена. 5) З розділу VI. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН, видалити п.п. 6.3.3., так як в момент поставки на адресу Покупця надається весь комплект документів, вказаний у розділі V. ПОСТАВКА ТОВАРІВ, п.п. 5.6. П.п. 6.4.3. викласти в новій редакції: У разі невиконання зобов’язань Покупцем Постачальник має право зупинити подальшу поставку Товару, до повної оплати раніше поставленого Товару ПОКУПЦЕМ та достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Покупця у 10-ти денний строк. При цьому штрафні санкції до нього не застосовуються. 6) Розділ VII. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН п.п. 7.6. викласти в наступній редакції: - Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Покупця за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 20% (двадцять) відсотків річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором. Тому що, якщо залишити цей пункт без змін то Покупець може рік не платити за отриманий Товар і за це не понесе ніякої відповідальності…, при тому, що Постачальник повинен виконати всі умови Договору. 7) П.п. 7.9. видалити взагалі, так як Постачальник сам зацікавлений в тому, щоб вчасно зареєструвати податкову накладну і не попасти під штрафні санкції ДФС. Покупець при цьому нічого не втрачає. Не отримавши податковий кредит в поточному періоді він його отримає в наступному. Тому про який штраф у розмірі 20% може йти мова, коли Покупець отримує Товар (товарний кредит), не платить за нього вчасно, хоче провести п.п. 7.6. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ де йдеться про відповідальність Покупця, в редакції 0,1 (нуль цілих одна десята) відсотка річних, чим підтверджує те, що вчасно не оплатить поставлений Товар! 8) - Додаток №6 Тендерної документації П. 2., п.п. 2.7. Учасник повинен надати документи… - викласти в наступній редакції: - для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 № 044, учасник повинен надати документи чи їх копії, завірені виробником вказаної продукції: а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»; або б) копію витягу з вказаного договору; або в) акт обстеження виробництва фахівцями АТ «Укрзалізниця»; або г) копію документу уповноваженої організації АТ «Укрзалізниця», щодо визнання результатів проведення інспекторського контролю уповноваженими органами з інспектування країн-учасниць Співдружності (для продукції, щодо якої інспекторський контроль здійснюється такими органами з інспектування).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – закон). Відповідно до п.29 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Оскільки не було порушено норм чинного законодавства, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до проекту тендерного договору.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога внести зміни в тендерну документацію та ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4)

Номер: b22b43ea9eec40ddb642e4f7722c6238
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-26-000596-c.c1
Назва: Вимога внести зміни в тендерну документацію та ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4)
Вимога:
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши дану тендерну документацію, бажає прийняти участь в даних торгах та невідкладно просить Вас внести нижче вказані зміни в: 1) ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4), а саме: П. IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, п.п. 4.1. викласти в наступній редакції: розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом: Для платників ПДВ: за наявності підписаного акта приймання-передачі Товару, видаткової накладної, товаро-транспортної накладної, оплата здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки Товару. Нагадуємо, що відповідно додатку №4, а саме - П. 1. Предмет ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, п.п. 1.1. Постачальник зобов’язується у 2019 році поставити Покупцеві Товар, ..…., а Покупець - прийняти і оплатити такий Товар. Не потрібно коригувати Податковий кодекс України, в якому все чітко і ясно прописано. Податкова накладна повинна бути зареєстрована Постачальником в обумовлені Податковим кодексом України строки. Зазначена норма передбачена п. 201.1, п. 201.10 ст. 201 ПКУ та п. 3 «Порядку ведення єдиного реєстру податкових накладних», затвердженого постановою КМУ 29.12.2010 року №1246. Ви отримуєте Товар без передоплати, з відстрочкою платежу, Товар, яким Ви одразу починаєте користуватись і який з першого дня його використання починає приносити прибуток Вашому підприємству, тому і розрахуйтесь за нього. В цьому ж ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, для неплатників ПДВ – в П. IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, п.п. 4.1. Покупець здійснює оплату протягом 10 (десяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі Товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної… Не дискримінуйте платників ПДВ і неплатників ПДВ. Адже виходячи з тексту Вашого ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ платник ПДВ протягом 10 (десяти) банківських днів не отримає нічого, а неплатник ПДВ отримує кошти без суми ПДВ. Таким чином Ви підтримуєте виробника і економіку іншої країни. Якщо це не навмисно, то ДЕ ЛОГІКА??? 2) П. П. 4.2. викласти в наступній редакції: усі платіжні документи за договором оформлюються та надаються з дотриманням законодавства. 3) п.п.5.2.2. видалити зовсім, так як він протирічить багатьом П.П. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, а саме: - п.п. 5.2.1., п.п. 5.2.3., п.п. 5.3., п.п. 5.4., п.п. 5.5., п.п. 5.6., п.п. 5.7., VI. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН, п.п. 6.1., п.п. 6.1.1., п.п. 6.1.2. (якщо вищевказане узагальнити і конкретизувати, то ПОКУПЕЦЬ відправивши зареєстровану заявку зі своєї адреси, знімає з себе відповідальність та зобов’язання по оплаті продукції, як була поставлена ПОСТАЧАЛЬНИКОМ і прийнята ПОКУПЦЕМ належним чином, відповідно до необхідного переліку документів і яку він експлуатує, і з якої отримує прибуток). До вище викладеного повідомляємо: - ПОСТАЧАЛЬНИК не наділений повноваженнями перевірки справжності підписів чи компетенції підписанта заявки, це компетенція зовсім інших органів…!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що редакція (Додаток №4) ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ затверджена юридичною особою та є обов’язковим для використання в роботі. Звертаємо увагу, що оплата здійснюється Покупцем ПРОТЯГОМ 10 (десяти) банківських днів з дати поставки Товару.
Статус вимоги: Задоволено