-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Засіб для хірургічної та гігієнічної антисептики рук; швидкої дезінфекції поверхонь, інструментів, рукавичок; Засіб для гігієнічної та антисептичної обробки рук, шкірних покривів, поверхонь; Засіб для дезінфекції поверхонь, санітарно-технічного устаткування; знезаражування виробів медичного призначення одноразового використання, медичних відходів
Торги відмінено
165 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 825.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 825.00 UAH
Період оскарження:
26.07.2019 15:05 - 31.07.2019 16:00
Вимога
Без відповіді
що до відповіді
Номер:
57a8730be1014af493c8bfe64820dcf9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-26-001985-b.c2
Назва:
що до відповіді
Вимога:
Нічого конкретного не відповіли, а про 40% завищеної ціни покаже аукціон, та саме завідомий учасник з наближеною по сумі ціною до оголошеної суми. Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання того чи іншого засобу з відповідними АДР та відсотковими співвідношеннями у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Цікаво ,що за особливі процеси відбуваються у вашому закладі, що другий рік ви закуповуєте одні і тіж засоби ( "рекомендовані" тов. М...й), за завищеними цінами, до цього часу ви ж працювали і з іншими засобами , а тепер лише ті які вам дозволять "З ВЕРХУ" . Це образа? Ні , це факт, про який всі знають, як проводяться "цензурно" ваші закупівлі. Тож ваші образи про нібито безпідставні звинувачування посадових осіб Замовника в якихось «домовленостях», це ніщо, це є правда , то ж ви маєте право звернутися до правоохоронних органів та суду з метою захисту ділової репутації. і заодно детальному розслідуванні ваших "прозорих" закупівель.Та все ж таки дайте професійне обгрунтування коливання складових та їх обмеження, а то МОЗ не зміг цього зробити, тому й не видав жодного наказу про такі собі коливання та обмеження діючих речовин , особливо у милі та хлорвмісному засобі. Цитувати Закон вміють всі , тож і виконуйте їх. обгрунтуйте " коливання ", а не просто посилання на діючі речовини!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.07.2019 12:37
Вимога
Відхилено
порушення закону
Номер:
e73a33c26e224178997fc97335713745
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-26-001985-b.a1
Назва:
порушення закону
Вимога:
Шановний замовнику, може досить прописувати дискримінаційні вимоги, які прописані під конкретні засоби ,нав'язані вам деякими керівниками департаменту ОЗ. Засоби які ви замовляєте ( мило, антисептик та хлорвмісний засіб) не мають ніяких унікальних властивостей, окрім необгрунтовано високої ціни, яка включає в себе понад 40% " призових". Цікаво хто їх отримує? Так от мило на основі 2-феноксієтанолу має теж призначення та спектр дії ,що і звичайне, то в чому ж його переваги, лише в складі, який не поширюється на діє засобу тому спектр дії залишається не змінний, тож його бактеріцидна дія зводиться до звичайного мила. Але поясніть чому мило не може міститити інші діючі засоби, які дозволені до застосуванню та мають відповідну документацію? Чому вимоги до складу антисептика зводяться до складу конкретного засобу, та в складі повинні бути лише ті спирти на які ви вказали та чому дозволяєте ПГМГ та забороняєте ЧАСи? Адже наказ №236,
говорить, що повинні бути різні спирти ( не лише ті ,що ви вказали) , або ІНШІ швидкодіючі , куди входять ЧАСи, перекис водню, хлоргексидин та інші. Накінець вимоги до хлорвмісного засобу , чому при вмісті активного хлору, засіб повинен мати ДХІК не менше 75%, а чому не можна інші діючі речовини (ТХІК та інші), що виділяють активний хлор при розчинені у воді, чому саме вага таблетки 3,2г , якщо фасування зводиться до банки вагою 1кг. Або вимога :Приготування та застосування робочих розчинів у відповідності до викладених в методичних вказівках до засобу режимах. А що буває якось по іншому? Отже , вимагаємо внести зміни видалити дискримінаційні вимоги, які вказують на склад засобу, про декількох виробників можете не писати , бо відомо, що це за два однакових засоби та на яких площинах вони виготовляються. Тож не будіть лихо , поки тихо. Прийшла пора змін. Досить закуповувати засоби, які мають необгрунтовано високі ціни, та виготовляються на не сертифікованих підприємствах, які не маєть навіть а ні складських приміщень, а ні лабораторій. Жодна ваша закупівля через систему ПРОЗОРРО не принесла жодної копійки економії, бо прописуються "рекомендовані" засоби під завідомих "переможців", по ціні завищеній понад 40%. Тож що це за прозорість та економія, коли обирається пропозиція з найвищою ціною, а всі інші відхиляються за невідповідність за складом. Тож ще раз наголошуємо, видаліть дискримінаційні вимоги до складу!.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.07.2019 10:03
Вирішення:
Шановний Скаржнику! Замовник при складанні документації та проведенні процедури керувався виключно Законом України про публічні Закупівлі, а саме:
При формуванні предмету закупівлі згідно розділу 4, статті 22 пункту 3 Закону України про публічні закупівлі, документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Ще раз наголошуємо, що вміст активнодіючих речовин не обмежено конкретними відсотками допускається коливання, згідно медико-технічних вимог до засобів. Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання того чи іншого засобу з відповідними АДР та відсотковими співвідношеннями у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується.
Таким чином замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам..
То ж ваша скарга є безпідставною, забирає час медичних працівників на безглузду переписку, відволікає від прямих обов’язків. Ваші звинувачення та погрози носять характер тиску на Замовника за ради власних інтересів.
Щодо звинувачень про викладених у Вашій скарзі, вважаємо що такі безпідставні та абсурдні звинувачення грубо порушують наші права та законні інтереси. Відповідно до чинного законодавства у юридичної особи є таке право, як недоторканність ділової репутації, а також на інші немайнові права, що можуть їй належати. Звинувачуючи посадових осіб медичної установи у «корупційному зговорі», Ви принижуєте ділову репутацію нашого закладу. Поняття «ділова репутація» знайшло своє вираження у Постанові Пленуму Верховного Суду України від 27.02.2009 №1, де діловою репутацією юридичної особи розуміється оцінка її підприємницької, громадської, професійної чи іншої діяльності, яку здійснює така особа як учасник суспільних відносин. Аналізуючи ст. 201 та ст. 1116 ЦК України можна зробити висновок, що ділова репутація є немайновим благом, отже охороняється чинним законодавством України. Порушення права на недоторканність ділової репутації полягає в розповсюдженні неправдивих відомостей про юридичну особу, внаслідок чого вона зазнає немайнової шкоди. У разі наявності порушень, юридична особа має право вимагати відшкодування матеріальної та моральної шкоди за приниження її ділової репутації. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, як і будь-яка інша особа має право на захист ділової репутації, у тому числі шляхом звернення до суду з вимогою щодо відшкодування шкоди порушником. Якщо Ви продовжите безпідставно звинувачувати посадових осіб Замовника в якихось «домовленостях», ми будемо змушені звернутися до правоохоронних органів та суду з метою захисту ділової репутації. Враховуючи вищевикладене, залишаємо Вашу скаргу без задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено