• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Живильні середовища

Завершена

26 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 260.00 UAH
Період оскарження: 26.07.2019 13:24 - 07.08.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога на кваліфікацію

Номер: fadfb271aeea44aab6c805c6b5bd1a59
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-26-001382-b.a1
Назва: Вимога на кваліфікацію
Вимога:
26.07.2019 року тендерним комітетом Львівського відокремленого підрозділу державної установи "Лабораторний центр на залізничному транспорті Міністерства охорони здоров'я України" (далі - Замовник) було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів №UA-2019-07-26-001382-b на електронному майданчику PROZORRO (Код ДК 021-2015 – 24930000-2 «Фотохімікати» (Код ДК 021-2015 – 24931250-6 «Живильні середовища»). Безлотова закупівля. Протоколом засідання тендерного комітету Замовника щодо розгляду тендерних пропозицій від 29.08.2019 року було визнано переможцем закупівлі №UA-2019-07-26-001382-b Товариство з обмеженою відповідальністю “ТК ГРУП”. Дане рішення є неправомірним та протизаконним, оскільки пропозиція ТОВ “ТК ГРУП” не відповідає вимогам тендерної документації з наступних причин. По-перше, відповідно до пункту 6 Розділу 3 Тендерної документації з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, яких вимагає ця документація, учасник надає гарантійний лист виробника (якщо виробником є іноземна компанія - дистриб’ютора, представництва, філії – якщо їх повноваження поширюються на територію України). ТОВ “ТК ГРУП” у складі своєї тендерної пропозиції надав гарантійний лист від ТОВ “Фармактив”, однак цей документ не містить печатки виробника, попри те, що ТОВ “Фармактив” використовує у своїй діяльності печатку. По-друге, в пункті 2 Додатку 2 Тендерної документації зазначено, що учасник надає єдиним документом у формі довідки (окремо по кожному пункту) на фірмовому бланку Учасника із зазначенням дати, вихідного номера реєстрації інформацію про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції за статтею 17 ЗУ “Про публічні закупівлі”. Однак, переможець закупівлі подав довідку, яка не містить ні дати, ні вихідного номера реєстрації. Також, в цій документації відсутня інформація по пункту 9 ч. 1 ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ “ТК ГРУП”. По-третє, відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з проектом договору згідно п.3. Розділу 6 цієї Документації, який повинен бути заповнений та підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (крім підприємців, що здійснюють діяльність без печатки згідно чинного законодавства). ТОВ “ТК ГРУП”, подаючи проект договору до тендерної пропозиції, не виконав вимоги, що стосуються заповнення договору, а саме: не зазначив Учасника у преамбулі договору, та не вказав ціну договору (пункт 3.1. Проекту договору). Пунктом 3 Розділу 5 Тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. З огляду на вищенаведене, пропозиція ТОВ “ТК ГРУП” не відповідає встановленим вимогам, через що має бути відхилена Замовником. Таким чином, на підставі вищевказаного та керуючись чинним законодавством України про публічні закупівлі, ВИМАГАЄМО: 1.Скасувати Протокол засідання тендерного комітету Замовника від 29.08.2019 року про визнання переможцем закупівлі №UA-2019-07-26-001382-b ТОВ “ТК ГРУП”. 2.Визнати пропозицію ТОВ “ТК ГРУП” такою, що не відповідає вимогам закупівлі №UA-2019-07-26-001382-b , та відхилити дану пропозицію. 3.Перейти до кваліфікації наступного учасника закупівлі №UA-2019-07-26-001382-b з найбільш економічно вигідною ціновою пропозицією.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Законом України від 15.04.2014 № 1206-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення порядку відкриття бізнесу», який набрав чинності 31.10.2014, розпочато поступовий перехід від обов’язкового до добровільного використання печаток юридичними особами. 20 липня 2017 року набув чинності Закон України від 23 березня 2017 року № 1982-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними-особами підприємцями», згідно з яким суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатку, але її використання не є обов’язковим, а також чітко зазначено, що наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків. Пунктом 2 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, що «Учасник на виконання вимоги статті 17 Закону надає: Інформацію, викладену нижче у пунктах 1-8 частини 2 цього Додатку (передбачену ст.17 Закону), Учасник надає єдиним документом у формі довідки (окремо по кожному пункту) на фірмовому бланку Учасника (за наявності) із зазначенням дати, вихідного номера реєстрації (за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника із зазначенням назви посади, прізвища, ініціалів та відбитка печатки Учасника (у разі наявності)». Частиною 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. У пункті 5 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено відповідно до вимог частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» про те, що «Для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, учасник повинен надати відповідну довідку, складену в довільній формі». Учасником надано відповідно до вимог частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» довідку, складену в довільній формі на фірмовому бланку Учасника із зазначенням дати, за підписом директора і проставленням печатки. Ведення реєстрації вихідних документів (чи відсутність такої) відноситься до питань організації документообігу ТОВ і не може створювати юридичних наслідків. Відповідно до пункту 9 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо «у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Відповідно до пункту 9 частини другої статті 9 Закону України від 15 травня 2003 року № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, а саме: «інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності. У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається». Учасником надано в складі тендерної пропозиції довідку про те, що засновником ТОВ «ТК ГРУП» є фізична особа, що підтверджено під час перевірки відкритих реєстрів, зокрема, Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. У складі тендерної пропозиції Учасником надано проект договору із заповненими реквізитами ТОВ, за підписом директора та містить печатку учасника. Допущені помилки у заповненні проекту договору не впливають на зміст пропозиції. Окрім того, Учасником надано у складі тендерної пропозиції також лист-згоду на погодження з істотними умовами проекту договору і зобов’язання підписати його, якщо пропозиція Учасника буде акцептована. Частиною 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тендерною документацію встановлено, що «У тендерній пропозиції учасникам необхідно надати документальне підтвердження відповідності таким кваліфікаційним вимогам, встановленим статтею 16 Закону: а) наявність обладнання та матеріально-технічної бази: - довідка учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (МТБ), необхідних для постачання товару та виконання умов договору, складена у довільній формі; б) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - довідка учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, складена у довільній формі; в) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору*: 1) копія аналогічного договору* разом з документами (1-2 актами виконаних робіт, накладними тощо, платіжними дорученнями і т.п.), що свідчать про його виконання. *Примітка: під аналогічним договором відповідно до цієї Документації розуміється виконання учасником договору щодо поставок товарів, які належать за показником четвертого знаку, Державного класифікатора продукції та послуг ДК 021:2015 до того ж товару, який є предметом закупівлі для цих торгів. За бажанням учасник може надати також лист-відгук до цього аналогічного договору від замовника про його фактичне виконання із обов’язковим зазначенням номера та дати договору. У разі якщо учасник вважає, що відомості, вказані у копії договору містять комерційну таємницю та/або носять конфіденційний характер, такі відомості можуть бути заретушовані». Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; копії аналогічних договорів разом з документами, що свідчать про їх виконання. Таким чином, вимога щодо скасування Протоколу засідання тендерного комітету Львівського відокремленого підрозділу Державної установи «Лабораторний центр на залізничному транспорті МОЗУ» від 29.08.2019 про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю живильних середовищ 17 найменувань з переможцем у процедурі закупівлі (UA-2019-07-26-001382-b по (Код ДК 021-2015 – 24930000-2 «Фотохімікати» (Код ДК 021-2015 – 24931250-6 «Живильні середовища») є необґрунтованою та безпідставною і не може бути задоволеною.
Статус вимоги: Не задоволено