-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
розробка проектно-кошторисної документації для виконання капітального ремонту внутрішніх приміщень будівлі комунального комплексного позашкільного навчального закладу "Маріупольський міський Палац естетичного виховання" (МПЕВ) за адресою: пр. Металургів, 19 в м. Маріуполь, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71242000-6 Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат)
Торги відмінено
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період оскарження:
26.07.2019 12:07 - 02.08.2019 16:00
Вимога
Є відповідь
Вимога на рішення Замовника.
Номер:
38e4a91354a145a58361745825147e34
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-26-001080-b.a1
Назва:
Вимога на рішення Замовника.
Вимога:
Замовник: Департамент розвитку житлово-комунальної інфраструктури Маріупольської міської ради.
Код за ЄДРПОУ: 37426079.
Предмет закупівлі розробка проектно-кошторисної документації для виконання капітального ремонту внутрішніх приміщень будівлі комунального комплексного позашкільного навчального закладу "Маріупольський міський Палац естетичного виховання" (МПЕВ) за адресою: пр. Металургів, 19 в м. Маріуполь, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71242000-6 Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат).
Учасник: Приватне підприємство «БАХМУТ-ПРОЕКТ»
ВИМОГА
Учасник не може погодитися з рішенням Замовника та вимагає скасувати його з наступних причин:
1. Учасник подав всі необхідні документи і підтвердив свою спроможність виконувати вказані роботи за найнижчу ціну. Всі вимоги ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» були виконані і Учасник повністю відповідає кваліфікаційним вимогам.
2. Відсутні підстави для дискваліфікації за ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Замовник може надавати оцінку лише тим порушенням які стосуються вимог, висунутих у Тендерній документації. Оскільки, не надав перелік робіт для виконання проектних робіт вказаних у тендерній документації, Замовник надав тим самим право Учасникам обирати порядок і перелік робіт, згідно з їх фаховим досвідом, та з діючими нормами та правилами в проектуванні. До того ж ні Замовник ні Учасник не може знати вартість державної експертизи, оскільки вона пов'язана з вартістю всього будівництва, а вона ще не відома.
Вважаємо цю дискваліфікацію незаконною, упередженою , та таку що призведе до подорожчання предмету закупівлі та завдасть суттєвих збитків державі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.08.2019 12:56
Вирішення:
По першому та другому питанню: допорогові закупівлі не регулюються Законом України «Про публічні закупівлі».
Єдиним документом, що регулює допорогові закупівлі, є наказ ДП “ПРОЗОРРО” вiд 19.03.2019 №10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” та наказ від 20.03.2019 №11, який вносить зміни у нову Інструкцію.
По третьому питанню: згідно п.5 технічного завдання – «вартість проектно-вишукувальних робіт уточнюється за результатами перевірки наданих кошторисів на розробку проекту на відповідність завданню на проектну роботу».
У п. 7 завдання на проектну роботу надано інформацію про стадію проектування та об’єм проектної документації, а саме – «робочий проект» в складі: записка пояснювальна; робочі креслення; кошторис. Вимоги про виконання обстеження у завданні відсутні.
Учасник має право виконати обстеження як передпроектну роботу для власних потреб, але вносити в розрахунок вартості проектних робот не потрібно.
Стосовно державної експертизи, то зауваження Замовника має відношення не до її вартості, а до власно правильності складання зведеного кошторисного розрахунку.
Крім того, Учасник порушив вимоги п.1 технічного завдання, а саме: «Учасник складає кошториси на виконання робіт згідно візуального огляду об’єкту капітального ремонту». Тобто не врахував складність проектної роботи, яку необхідно виконати за умовами тендеру, тому його вартість значно зменшена відносно тендерної пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено