-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Медичне обладнання (матеріали перев`язувальні:бинти,вата,марля,лейкопластирь, маски та т.п.,апаратура медична різна:шприці,системи,катетери,клейонка,перчатки,вакутайнери,зонт шлунковий,термометр,тонометр, та т.п.)
Завершена
62 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 312.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 312.50 UAH
Період оскарження:
26.07.2019 08:30 - 06.08.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Номер:
77072184205c42d4bdf38f5f871c07f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-26-000018-a.c2
Назва:
Вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Вимога:
Центральна районна лікарня Нікольського району
87000, Донецька область, смт Нікольське, вул. Свободи,1
Товариство з обмеженою відповідальністю «Меркурій Вест»
Код ЄДРПОУ 38738625
79011, м. Львів, вул. І. Франка, 107/7
e-mail : info.mercurywest@gmail.com
Вимога
про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
(номер оголошення про закупівлю : UA-2019-07-26-000018-a)
22 серпня 2019 року на сайті закупівлі оприлюднений протокол повідомлення про визнання переможцем учасника ТОВ "БАРТЕНДЕРС" та оприлюднений протокол № б\н від 22 серпня 2019 року, згідно до якого ТОВ «БАРТЕНДЕРС» було визнано переможцем в закупівлі.
Ми ТОВ «МЕРКУРІЙ ВЕСТ», як учасник який надав економічно найвигіднішу пропозицію з таким рішення не згідні, оскільки воно винесено з грубим порушення ЗУ «Про публічні закупівлі».
Шановний замовнику, нагадуємо Вам, що нами ТОВ «МЕРКУРІЙ ВЕСТ» було подане оскарження щодо нашої дискваліфікації, згідно до протоколу № б/н від 15.08.2019 року, та наведені доводи та факти неправомірного рішення. Станом на цей час Замовник скаргу не розглянув, а просто проігнорував визнавши переможцем необхідного учасника, пропозиція якого що найменше на 13700гривень, (різниця між нами та запропонованою ціною наступного учасника), вища ніж запропонована нашим підприємством на аналогічний товар.
Таким чином Замовник знову порушує вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» а саме, ст. 3 в якій зазначено, що одним з принципів здійснення закупівлі має бути, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, недискримінація учасників (а така дискримінація прямо вбачається з протоколу Замовника б/н від 15.08.2019 року, та з протоколу б\н від 22 серпня 2019 року), об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
При визначенні переможця процедури закупівлі Замовником грубо порушені норми ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині ст. 3 в якій зазначено, що один з принципів здійснення закупівлі має бути максимальна економія та ефективність.
Якщо поглянути на тендерну пропозицію переможця, то вбачається, що вона складалася під поріг суми закупівлі. Про це свідчить наприклад той факт, що згідно до запропонованої переможцем позиції 6., то вартість бинта 5х10 складає 2,5грн, а наступна сьома запропонована позиція, де вартість бинта 7х14 складає захмарні 25,1 гривень, майже в 10 разів більше! Напевно якийсь ексклюзив. Весь термопапір ЕКГ 110х25, 80х23, 50х20 у рулонах по одній вартості.
Також про те, що переможець та інший учасник зацікавлені особи говорить не тільки ті доводи які раніше наводилися (обидва учасника з одного міста, більш того кінцеві бенефіціари обох учасників з однаковими прізвищами, з одного міста…), а ще й тендерні пропозиції обох учасників які один в один (навіть однакові помилки, відступи, технічні моменти, як приклад 27 позиція обох учасників, вартість зсунута на край полів) окрім невеличкої різниці в вартості.
Замовник який навмисно порушує норми діючого законодавства, ігнорує звернення та скарги інших учасників, ухиляється від відповіді них, визнаючи переможцем найбільшу за ціною пропозицію, напевно вже свідчить лише про одне – про корупційну складову, та про намагання Замовником протягнути до переможця певного учасник, пропозиція якого в притул наближена до зазначеної суми тендерної пропозиції.
Виходячи з вищенаведеного, Замовник при проведені закупівлі порушує є ЗУ «Про публічні закупівлі» та норми чинного законодавства України, порушує принципи здійснення закупівель такі як, максимальна економія та ефективність, та об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, недискримінація учасників.
Згідно до вищевикладеного, керуючись Законом України Про публічні закупівлі»,
Вимагаю:
- розглянути подану скаргу ТОВ «МЕРКУРІЙ ВЕСТ» від 19.08.2019 року.
- скасувати прийняте рішення про дискваліфікацію ТОВ «МЕРКУРІЙ ВЕСТ»
- скасувати прийняте рішення про визнання переможцем ТОВ «ТОВ «БАРТЕНДЕРС»
- провести неупереджену оцінку пропозиції усіх учасників.
Якщо наша вимога знову буде проігнорована, та не буде задоволена, ми будемо змушені звернутися до усіх Державних контролюючих установ України, в тому числі Антимонопольний комітет України, МОЗ України, Департамент захисту економіки Національної поліції України, Прокуратуру України, НАБУ, громадських Організацій та інше.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про усунення порушень 23.08.2019 11:53
- Відповідь на оскарження 29.08.2019 16:14
Дата подачі:
23.08.2019 11:53
Вирішення:
Шановний Участнику!
Надаємо відповідь на вашу скаргу по ідентифікатору закупівлі: UA-2019-07-26-000018-a від 19.08.2019 року згідно встановлених строків статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендерний комітет згідно статті 28 п.4 після оцінки пропозицій системою замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки, визначена найбільш економічно вигідною. Розглянувши Вашу пропозицію ми знайшли порушення (у п.6 Додатку №2 Довідка в довільній формі щодо додержання учасником заходів із захисту довкілля при виконанні замовлення. Натомість Учасник надав довідку, що товар відповідає вимогам із захисту довкілля. Немає жодної згадки, що Вони будуть додержуватись заходів із захисту довкілля при виконанні замовлення. В додатку №4 Лист-згода на обробку персональних даних надається щодо кожної особи, персональні дані якої використовується у тендерній документації. Натомість лист – згода наданий лише на директора, а не на всіх працівників указаних в Довідці, що містить інформацію працівників, які мають необхідні знання і досвід по поставці заявленого товару. Додаток №3 МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ № п/п 9,10,11,12,13 шприци не має довідки, що запропонований еквівалент відповідає усім показникам замовленого товару. Додаток №2 таблиця 1 п.1 Відсутня довідка можливості забезпечення умов температурного режиму «холодний ланцюг» - якщо зберігання та доставка товару потребує дотримання цього режиму) та склали протокол, документи іншого учасника ми розглядали лише після вашої дискваліфікації. При розгляді документів ТОВ «БАРТЕНДЕРС» не було знайдено порушень згідно Закону України «Про публічні закупівлі». Що стосується розгляду цін в тендерній пропозиції ми розглядаємо загальну вартість пропозиції, а не окремі пункти. Як правило на практиці показує, що дешевий товар не означає якісний. Так як ми бюджетна організація ми плануємо наші плани асигнувань , на цей рік і у нас не заплановані зайві кошти щоб проводити експертну оцінки на товар (якщо нас не влаштує ваш товар). Ми розглядаємо тендерні пропозиції згідно законодавства, а не перевіряємо помилки, відступи, технічні моменти у тендерних пропозиціях наших учасників. Дискваліфікувати учасників за те що, вони з одного міста, такий пункт у Законі України «Про публічні закупівлі» - відсутній. Ваші не обґрунтовані звинувачення нашого тендерного комітету у зговорі з учасником тягнуть за собою кримінальну відповідальність.
Голова тендерного комітету Узун Ю.І.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Без відповіді
Скарга щодо дискваліфікації учасника ТОВ Меркурій Вест
Номер:
07216c93bd7a40348f9e560204bb297c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-26-000018-a.c1
Назва:
Скарга щодо дискваліфікації учасника ТОВ Меркурій Вест
Вимога:
Шановний Замовнику!
В системі державних закупівель було оприлюднене оголошення щодо закупівлі – «Закупівлі товарів», ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-26-000018-a Центральною районною лікарнею Нікольського району Донецької області.
Учасником ТОВ «МЕРКУРІЙ ВЕСТ» було подано необхідний пакет документів та виконані усі умови для участі у вищезазначеній закупівлі, згідно до ЗУ «Про публічні закупівлі».
15 серпня 2019 року на сайті закупівлі оприлюднений протокол № б\н від 15.08.2019 року, згідно до якого ТОВ «МЕРКУРІЙ ВЕСТ» було дискваліфіковано, та зазначені підстави дискваліфікації.
З підставами наведеними в протоколі № б/н від 15.08.2019 року повністю незгодні з наступних підстав.
По перше:
В протоколі № б/н від 15.08.2019 року, зазначено, що учасник повинен подати довідку в довільній формі (текст в тендерній документації не надавався), щодо додержання учасником заходів із захисту довкілля при виконанні замовлення. ТОВ «МЕРКУРІЙ ВЕСТ» надало таку довідку, але Замовник вважає, що довідка яка має бути в довільній формі не відповідає критеріям Замовника, бо немає жодної згадки в тексті довідки про захист довкілля при виконанні замовлення.
Шановний Замовнику, наше підприємство не є виробником хімічної або будь якої іншої продукції, а при виконанні замовлення ми лише будемо транспортувати замовлення до Замовника. Ми це зможемо зробити наприклад власним транспортом, перевізником і так далі. В цьому випадку ми ніяким чином не можемо забруднювати, або наносити шкоду довкіллю.
Необхідну довідку в довільній формі було надано, вона складана конкретно під наше підприємство згідно до зазначених Вами вимог, вимога Замовника виконана, конкретного тексту довідки не зазначалося, а формальність буде коштувати що найменше 13700гривень, (різниця між нами та запропонованою ціною наступного учасника), що складає приблизно 20 % від суми закупівлі. Не забагато як до формальностей? Таким чином Замовник не дотримується ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» в якій зазначено, що один з принципів здійснення закупівлі має бути максимальна економія та ефективність.
По друге:
В протоколі б/н від 15.08.2019 року, зазначено, що лист згода на обробку персональних даних надана лише на директора, а потрібна на всіх працівників.
Шановний Замовнику звертаємо Вашу увагу, що в додатку № 4 зазначено, «Відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" від 01.06.10 № 2297-VI даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України "Про публічні закупівлі", а також згідно з нормами чинного законодавства моїх персональних даних (у т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво про державну реєстрацію, свідоцтво платника податку, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифіковані дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у процедурах торгів, цивільно-правових та господарських відносин», та слово в слово нашим підприємством наданий лист-згода на обробку персональних даних, згідно до зазначених вимог Замовником. Наш лист - згода на обробку персональних даних до того ж відповідає не лише вимогам Замовника а і вимогам зазначеним в Законі України "Про захист персональних даних".
Звертаємо Вашу увагу, що в тендерній документації ніде не зазначено посилання, що Учасник має надати лист-згоду на обробку персональних даних на всіх працівників учасника, та надати на усіх працівників персональні данні.
По третє:
В протоколі б/н від 15.08.2019 року, зазначено, що учасником ТОВ «МЕРКУРІЙ ВЕСТ» не надано довідки, що запропонований еквівалент відповідає усім показникам замовленого товару (№ п/п 9, 10 ,11 ,12, 13).
Шановний замовнику, в тендерній документації не зазначено, що якщо учасник пропонує еквіваленти має надати довідку, що запропонований еквівалент відповідає усім показникам замовленого товару!
Нами було запропонований еквівалент та зазначені усі необхідні дані, відповідно до яких вбачається, що запропонований предмет закупівлі по п. № п/п 9, 10 ,11 ,12, 13 є еквівалентом.
В Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що Замовник не може не розглядати в тендерній пропозиції запропоновані учасником еквіваленти або аналоги, норми щодо надання в такому випадку довідок відсутні.
Звертаємо вашу увагу на норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
ст. 16. п.1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
п. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
тобто в законі чітко зазначені, що замовник вимагає від учасників документально підтвердженої інформації, та в п. 2 зазначено обов’язкові критерії!
В п. 3. ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що «визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)».
Вами такої довідки не вимагалось, а посилання на документ який не був зазначений в тендерній документації веде до порушення Замовником вищенаведених норм ЗУ «Про публічні закупівлі», а це є неприпустимо.
Також посилання на довідку яка не була зазначена в тендерній документації призводить до порушення Замовником ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» в якій зазначено, що одним з принципів здійснення закупівлі має бути, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, недискримінація учасників (а така дискримінація прямо вбачається з протоколу Замовника б/н від 15.08.2019 року), об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
По четверте: В протоколі б/н від 15.08.2019 року, зазначено, що у учасника ТОВ «МЕРКУРІЙ ВЕСТ» відсутня довідка про можливості зберігання умов температурного режиму «холодний ланцюг» - якщо зберігання та доставка товару потребує дотримання цього режиму.
Шановний замовнику оскільки зберігання та доставка товару, що є предметом закупівлі не потребує дотримання режиму «холодний ланцюг» то нами і не була надана така довідка оскільки в ній немає потреби, а факт що предмет закупівлі не потребує дотримання режиму «холодний ланцюг» Вам відомо.
Хоча для Замовника, навіть якщо зберігання та доставка товару, що є предметом закупівлі не потребує дотримання режиму «холодний ланцюг» то для Вас все одно є однією з підстав для відхилення економічно найвигіднішої пропозиції, якщо не надано довідка яка непотрібна!!!
Підстави наведені в протоколі б/н від 15.08.2019 року, згідно до яких Замовник відхиляє по формально-надуманим підставам економічно найвигіднішу пропозицію, та вимагає довідки які не зазначені в тендерній документації, при цьому навмисно порушуючи норми ЗУ «Про публічні закупівлі» може свідчити лише про одне – про корупційну складову, та про намагання Замовником протягнути до переможця певного учасника, пропозиція якого в притул наближена до зазначеної суми тендерної пропозиції, ну і авжеж такі маніпуляції робляться не за просто так а за «відкат» або хабар!
Дуже цікаво поглянути на інших учасників, як зазначено раніше тендерна пропозиція яких в притул наближена до зазначеної суми тендерної пропозиції. Обидва учасника з одного міста, більш того кінцеві бенефіціари обох учасників з однаковими прізвищами (з одного міста), а це вже багато про що говорить.
Також дуже цікавий є той факт, що учасник з найбільшою ціною надав лише цінову пропозицію, без жодних документів та довідку № 2 від 07.08.2019 року про те що він немає досвіду виконання аналогічних договорів. Це все свідчить про те, що учасника з найбільшою ціною поставили формально, щоб заздалегідь бути впевненими, що закупівля відбудеться та переможцем буде певний учасник з яким є домовленості.
Також на підтвердження вищезазначеного, вбачаються аналогічні схеми (один в один) в інших тендерних закупівлях, які будуть направлені в відповідні правоохоронні органи, якщо Замовник не буде дотримуватися норм законодавства України.
Дуже цікаво буде спостерігати за тим, чи знайде тендерний комітет Замовника порушення в наступного учасника, який подав свою пропозицію впритул до зазначеної суми тендерної пропозиції, оскільки учасник з найбільшою вартістю не подав ніяких документів, та ще й перестрахувався на всякий випадок довідкою № 2 від 07.08.2019 року про те, що він немає досвіду виконання аналогічних договорів.
До відома замовника і його тендерного комітету:
Відповідно до ст. 38 ч.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Виходячи з вищенаведеного, Замовник при відхилені пропозиції ТОВ «МЕРКУРІЙ ВЕСТ» посилається на формальні підстави, порушуючи при цьому ЗУ «Про публічні закупівлі» та норми чинного законодавства України, порушуються принципи здійснення закупівель такі як, максимальна економія та ефективність та об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, недискримінація учасників, та скоріш за все запобігання корупційним діям і зловживанням, але останній пункт це вже компетенція відповідних державних органів.
Згідно до вищевикладеного, керуючись Законом України Про публічні закупівлі»,
Вимагаю:
- скасувати прийняте рішення про дискваліфікацію ТОВ «МЕРКУРІЙ ВЕСТ»;
- провести неупереджену оцінку пропозиції ТОВ «МЕРКУРІЙ ВЕСТ».
Якщо наша вимога не буде задоволена, ми будемо змушені звернутися до усіх Державних контролюючих установ України, в тому числі МОЗ України, Департамент захисту економіки Національної поліції України, Прокуратуру України, НАБУ, громадських Організацій та інше.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист-скарга щодо дискваліфікації учасника 19.08.2019 17:16
Дата подачі:
19.08.2019 17:16