• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Шкільні меблі (меблі для загальноосвітніх закладів)

міські кошти

Торги відмінено

443 604.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 218.02 UAH
Період оскарження: 25.07.2019 17:16 - 05.08.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії Замовника

Номер: ec81efc7dc954ef78950e769e38a3b54
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-25-002639-b.a4
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Скарга та докази додані
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.09.2019 21:18
Дата виконання рішення Замовником: 20.09.2019 12:11
Коментар замовника щодо усунення порушень: протокол виконання рішення №13007-р/пк-пз від 16.09.2019
Автор: ТОВ "Меблі-Техностиль", Александр Сидельник +380577585001 info@mebel-ts.com.ua http://mebel-ts.com.ua
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 90001e5d07fa4f0ebf0b8dfa08e40e3b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-25-002639-b.b3
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовнику! Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу передбачену пунктом 4 додатку 3, а саме: «учасник надає документи, що підтверджують право власності учасника на зазначений вище матеріал та/або можливість використання вищезазначеного матеріалу для виготовлення товару відповідно до предмету закупівлі.» Вимога стосовно надання документів, що підтверджують право власності Учасника на зазначені матеріали, дискримінує тих учасників, які не є виробниками продукції, але можуть запропонувати товару та здійснити його поставку відповідно до умов т ендернгї документації. Офіційні дилери не мають документів на матеріали. вони закупляють головий товар. Інформація щодо постачальників, обсягу, асортименту матеріалів виробника є комерційною таємницею і не підлягає розголошенню покупцям. Зазначена вимога не може бути обов’язковою умовою для участі у процедурі закупівлі, оскільки порушує принцип недискримінаційності, оскільки істотно звужує коло потенційних учасників, а отже є незаконною.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація, окрім вимог щодо кваліфікаційних критеріїв, може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Перелік документів замовник визначає самостійно. У відповідності до частини 2 статті 27 вказаного закону під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону.Також зазначаємо, що рішення приймати участь у закупівлі учасник визначає самостійно, і тим самим дає згоду з умовами проведення закупівлі. Тендерна документації замовника підготовлена у відповідності до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги щодо матеріально-технічної бази

Номер: f4308c6ae74f404d8b95ec29adda106c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-25-002639-b.b2
Назва: Дискримінаційні вимоги щодо матеріально-технічної бази
Вимога:
Шановний замовнику! Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу передбачену пунктом 5 розділу 3 ТД, а саме: «Обов’язкова наявність зокрема, але не виключно шурупокрутів (не менше 2-х), электролобзики (не менше 2-х), шліфувальної машини, монтажні інструменти (викрутки, тощо), в довідці зазначити право користування, у разі користування на договірних засадах надати договір оренди/користування, у разі якщо обладнання є власністю Учасника надати підтверджуючи документи.» Відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупіві», яка передбачає наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, не передбачено зазначення Учасником конкретного переліку та кількості обладнання, факт наявності в Учасника шурупокрутів (не менше 2-х), электролобзики (не менше 2-х), шліфувальної машини, монтажні інструменти (викрутки, тощо) не може виключно стосуватися процесу виготовлення продукції, оскільки можно задіяти й іншу матеріально-технічну базу. Тому зазначена вимога не може бути обов’язковою умовою для участі у процедурі закупівлі, оскільки порушує принцип недискримінаційності, оскільки істотно звужує коло потенційних учасників, а отже є незаконною.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: ідповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16 вказаного закону, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; а також тендерна документація може містити інформацію про спосіб підтвердження відповідності установленим критеріям і вимогам та іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому перелік документів, що учасник надає на підтвердження кваліфікаційним критеріям замовник встановлює самостійно. Зазначаємо, що приведений в тендерній документації перелік обладнання не є специфічним чи таким що є рідкісним для такого виду діяльності як виготовлення товарів з деревини. Також вищезазначене обладнання є обов’язковим з урахуванням виконання п. 3 Додатку 4 до документації, а саме: «Транспортні витрати, вантажно-розвантажувальні послуги та зборка за рахунок постачальника». Оскільки товар закуповується для закладу освіти замовник розраховує на постачання якісного та безпечного товару, що буде наданий в зазначений термін, тому вважаємо що вищезазначена вимога не може вважатися дискримінаційною, а застосована замовником виключно відповідно до законодавства України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги щодо працівників

Номер: 0d5ff34fea0c400da4bad34afe1f432e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-25-002639-b.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги щодо працівників
Вимога:
Шановний Замовнику! 1. Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу передбачену Пунктом 5 розділу 3 Тендерної документації, а саме: «Обов’язкова наявність у штаті Учасника не менше 10 (десяти) працівників робочих спеціальностей (зокрема, але не виключно, не менше п’яти збірників меблів та не менше трьох вантажників).» Відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупіві», яка передбачає наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Ні цією статтею, ні Законом в цілому, конкретна кількість працівників не є визначеною. Враховуючи вищенаведене, наявність вимоги щодо 10 (десяти) працівників робочих спеціальностей (зокрема, але не виключно, не менше п’яти збірників меблів та не менше трьох вантажників) у ТД порушує принцип недискримінаційності, оскільки істотно звужує коло потенційних учасників, а отже є незаконною. З огляду на вищевикладене, вимагаємо внести відповідні зміни до ТД щодо кількісного значення працівників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16 вказаного закону, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; а також тендерна документація може містити інформацію про спосіб підтвердження відповідності установленим критеріям і вимогам та іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому перелік документів, що учасник надає на підтвердження кваліфікаційним критеріям замовник встановлює самостійно. Вимога щодо наявності у штаті 10 (десяти) працівників робочих спеціальностей (зокрема, але не виключно, не менше п’яти збірників меблів та не менше трьох вантажників), обумовлена поставкою товару у короткий період. До того ж зазначені строки, звичайно, включають поставку товару в повному обсязі, прийняття та підписання видаткових накладних і перерахування коштів за наданий товар. Замовник керується потребою в отриманні товару для зазначеного учбового закладу в зазначені строки в рамках укладеного договору, тому вважає за необхідне зазначити таку умову. Тим більше, що відповідно до умов тендерної документації учасник також забезпечує вантажно-розвантажувальні роботи, збирає та встановлює товар.
Статус вимоги: Відхилено