• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ПОСЛУГИ З ВИВЕЗЕННЯ ТА СКЛАДУВАННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ

ПОСЛУГИ З ВИВЕЗЕННЯ ТА СКЛАДУВАННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ

Завершена

340 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 25.07.2019 16:07 - 05.08.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 7f45b5a6891345bea898acffb70b7c96
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-25-002284-b.b2
Назва: Вимога
Вимога:
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ОДЕСЬКА ЮРИДИЧНА АКАДЕМІЯ" (далі - Замовник) оголошено процедуру закупівлі, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-25-002284-b, ID: ca4d42362b064f97a96748aebce4edeb, згідно тендерної документації предметом закупівлі є «ПОСЛУГИ З ВИВЕЗЕННЯ ТА СКЛАДУВАННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям. Ознайомившись з Тендерною документацією, ТОВ «ЧАСЮЛЯ» виявлено ряд недоліків і положень які суперечать між собою. Відповідно пункту 3 Проект договору про закупівлю розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю - умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Зазначаємо, що Додатком № 3 до тендерної документації Форма «Тендерна пропозиція» не передбачено заповнення графи ціни за одиницю товару, а отже Замовник даної закупівлі завідомо ставить учасників в положення при якому вони не зможуть надати пропозицію, яка б відповідала вимогам тендерної документації. В той же час зазначаємо, що ціна за одиницю товару (Вартість вивезення 1 контейнера ТПВ з ПДВ (з урахуванням вартості захоронення), грн.) передбачена Додатком № 2 «Розрахунок вартості послуг з вивозу ТПВ» до Договору Додатку № 2 до тендерної документації Проект договору про закупівлю, відповідно до якого визначаються наступні показники: - Планова кількість надання послуг ТПВ (спорожнень контейнерів 1.1.м3), шт. - Вартість вивезення 1 контейнера ТПВ з ПДВ (з урахуванням вартості захоронення), грн. - Всього вартість послуг з вивезення ТПВ з ПДВ (з урахуванням вартості захоронення), грн. Про те відповідно пункту 3 Проект договору про закупівлю розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю зазначено – що для погодження з проектом договору про закупівлю учасник надає його підписаний зі своєї сторони у складі тендерної пропозиції. Таким чином умови тендерної пропозиції не передбачають можливості внесення даних в Додатку № 2 до тендерної документації Проект договору про закупівлю. Крім того, що визначення вартості вивезення 1 контейнера ТПВ з ПДВ (з урахуванням вартості захоронення) є не можливим без відомостей про планову кількість надання послуг ТПВ (спорожнень контейнерів 1.1.м3), шт., яка в свою чергу Замовником в Тендерній документації не визначена. Відповідно Додаток № 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ визначає лише заплановану кількість спорожнень у місяць, а саме – 802. Згідно пункту 9.1 розділу 9 Термін дії Договору, порядок його зміни та припинення Додатку № 2 до тендерної документації Проект договору про закупівлю - Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до «31» грудня 2019 року, але в будь якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Таким чином Замовник передбачив лише заплановану кількість спорожнень в місяць, проте кількості запланованих спорожнень на весь строк дії договору не зазначив. Також повідомляємо, що оскільки дату підписання договору є не можливим визначити, то є не можливим навіть допустити кількість таких операцій по спорожненню контейнерів. У зв’язку з вище викладеним вимагаємо: - Надати роз’яснення з приводу заповнення Додатку № 2 до тендерної документації Проект договору про закупівлю та додатків до нього, які саме відомості потрібно заповняти, чи потрібно заповняти Додатком № 2 «Розрахунок вартості послуг з вивозу ТПВ» до Договору Додатку № 2 до тендерної документації Проект договору про закупівлю та Додаток № 4 Акт прийому-передачі контейнерів до Договору Додатку № 2 до тендерної документації Проект договору про закупівлю. - Визначати планову кількість надання послуг ТПВ (спорожнень контейнерів 1.1. м3), шт. - Усунути всі суперечності в тендерній пропозиції, викладені в відповідній вимозі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Невід’ємною частиною тендерної документації Замовника є: 1. Додаток № 1. Технічна специфікація щодо предмету закупівлі 2. Додаток № 2. Проект договору 3. Додаток № 3. Форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ». Тобто усі вище перелічені документи разом із самим документом «Тендерна документація» в цілому складають тендерну документацію Замовника. Зазначаємо, що умови зазначені в одному із складових документів тендерної документації Замовника не обов’язково повинні повторюватися в інших складових документах тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 3 розділу VI Тендерної документації - умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. У даному випадку п. 3 Розділу VI Тендерної документації, а саме щодо твердження «передбачення ціни за одиницю товару/послуги у тендерній пропозиції не повинно відрізнятися у тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі та в укладеному договорі» - мається на увазі, якщо така умова зазначалася б у Формі «Тендерна пропозиція», то ціна за одиницю товару/ надання послуги вказана Учасником у його тендерній пропозиції не повинна була б відрізнятися від ціни за одиницю товару/ надання послуги в укладеному договорі. Додатком № 3 до тендерної документації Форма «Тендерна пропозиція» не передбачено заповнення графи ціни за одиницю товару/надання послуги, саме тому невказання Учасником у тендерній пропозиції ціни за одиницю відповідає вимогам Додатку № 3 до Тендерної документації Форма «Тендерна пропозиція» та не є порушенням вимог тендерної документації. Умови, визначені у тендерній пропозиції не повинні відрізнятися від тих же умов в укладеному договорі. Умови Форми «Тендерна пропозиція» є вужчими, ніж у проекті Договору. Не зазначення у Формі «Тендерна пропозиція» умов, що передбачені проектом Договору не є порушенням вимог Тендерної документації. Відповідно до пункту 3 розділу VI Тендерної документації для погодження з проектом договору про закупівлю учасник надає його підписаний зі своєї сторони у складі тендерної пропозиції. Для погодження з проектом Договору Учаснику достатньо підписати наданий проект Договору, тобто зазначити свої найменування, реквізити, поставити підпис, печатку (заповнення додатків у проекті Договору не є обов’язковим та таке заповнення не буде порушенням умов Тендерної документації). Замовником у Додатку № 1 до Тендерної документації передбачена планова кількість спорожнень контейнерів у місяць (802 спорожнень). Також Замовником у Тендерній документації зазначається строк надання послуг, а саме: З 01.09.2019 року до 31.12.2019 року (п. 4.4. ч. 4 Розділу І Тендерної документації). Таким чином, у Тендерній документації наведені усі відомості для можливості визначення планової кількості надання послуг ТПВ (спорожнень контейнерів). У проекті Договору, окрім строку дії договору також передбачається строк надання послуг (дана умова визначається у Тендерній документації), що не є тотожними поняттями. Таким чином, Замовником передбачена запланована кількість спорожнень контейнерів у місяць та строк надання послуг, що дозволяє визначити загальну планову кількість спорожнення контейнерів.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

ВИМОГА

Номер: 0fc7934d410840b0a396bb3cea7f1c93
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-25-002284-b.b1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ОДЕСЬКА ЮРИДИЧНА АКАДЕМІЯ" (далі - Замовник) оголошено процедуру закупівлі, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-25-002284-b, ID: ca4d42362b064f97a96748aebce4edeb, згідно тендерної документації предметом закупівлі є «ПОСЛУГИ З ВИВЕЗЕННЯ ТА СКЛАДУВАННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям. Ознайомившись з Тендерною документацією, ТОВ «ЧАСЮЛЯ» виявлено ряд недоліків і положень які суперечать між собою. Відповідно пункту 3 Проект договору про закупівлю розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю - умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Зазначаємо, що Додатком № 3 до тендерної документації Форма «Тендерна пропозиція» не передбачено заповнення графи ціни за одиницю товару, а отже Замовник даної закупівлі завідомо ставить учасників в положення при якому вони не зможуть надати пропозицію, яка б відповідала вимогам тендерної документації. В той же час зазначаємо, що ціна за одиницю товару (Вартість вивезення 1 контейнера ТПВ з ПДВ (з урахуванням вартості захоронення), грн.) передбачена Додатком № 2 «Розрахунок вартості послуг з вивозу ТПВ» до Договору Додатку № 2 до тендерної документації Проект договору про закупівлю, відповідно до якого визначаються наступні показники: - Планова кількість надання послуг ТПВ (спорожнень контейнерів 1.1.м3), шт. - Вартість вивезення 1 контейнера ТПВ з ПДВ (з урахуванням вартості захоронення), грн. - Всього вартість послуг з вивезення ТПВ з ПДВ (з урахуванням вартості захоронення), грн. Про те відповідно пункту 3 Проект договору про закупівлю розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю зазначено – що для погодження з проектом договору про закупівлю учасник надає його підписаний зі своєї сторони у складі тендерної пропозиції. Таким чином умови тендерної пропозиції не передбачають можливості внесення даних в Додатку № 2 до тендерної документації Проект договору про закупівлю. Крім того, що визначення вартості вивезення 1 контейнера ТПВ з ПДВ (з урахуванням вартості захоронення) є не можливим без відомостей про планову кількість надання послуг ТПВ (спорожнень контейнерів 1.1.м3), шт., яка в свою чергу Замовником в Тендерній документації не визначена. Відповідно Додаток № 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ визначає лише заплановану кількість спорожнень у місяць, а саме – 802. Згідно пункту 9.1 розділу 9 Термін дії Договору, порядок його зміни та припинення Додатку № 2 до тендерної документації Проект договору про закупівлю - Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до «31» грудня 2019 року, але в будь якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Таким чином Замовник передбачив лише заплановану кількість спорожнень в місяць, проте кількості запланованих спорожнень на весь строк дії договору не зазначив. Також повідомляємо, що оскільки дату підписання договору є не можливим визначити, то є не можливим навіть допустити кількість таких операцій по спорожненню контейнерів. У зв’язку з вище викладеним вимагаємо: - Надати роз’яснення з приводу заповнення Додатку № 2 до тендерної документації Проект договору про закупівлю та додатків до нього, які саме відомості потрібно заповняти, чи потрібно заповняти Додатком № 2 «Розрахунок вартості послуг з вивозу ТПВ» до Договору Додатку № 2 до тендерної документації Проект договору про закупівлю та Додаток № 4 Акт прийому-передачі контейнерів до Договору Додатку № 2 до тендерної документації Проект договору про закупівлю. - Визначати планову кількість надання послуг ТПВ (спорожнень контейнерів 1.1. м3), шт. - Усунути всі суперечності в тендерній пропозиції, викладені в відповідній вимозі.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Неправильно подана
Дата скасування: 30.07.2019 16:39