• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Футболки та сорочки (футболка брендована)

джерело фінансування -міські кошти

Завершена

90 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 450.00 UAH
Період оскарження: 25.07.2019 15:38 - 30.07.2019 21:00
Вимога
Відхилено

Скарга

Номер: 3d064e44ed324e17827059a81ad718b5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-25-002069-b.a1
Назва: Скарга
Вимога:
ФОП ЯКИМЧУК ВАДИМ БОРИСОВИЧ є учасником допорогових торгів, які проводив ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник), а саме по предмету закупівлі: Футболки та сорочки (футболка брендована) (UA-2019-07-25-002069-b) від 25.07.19 року. 02.08.19 відбувся аукціон пропозицій учасників. На розгляд було подано цінову пропозицію: ФОП Костюченко Олександр Анатолійович. З аналізу поданих документів учасника: ФОП Костюченко Олександр Анатолійович видно, що тендерна пропозиція не відповідають вимогам Замовника, тому Уповноважена особа замовника Соклакова С.В. ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ зобов’язаний прийняти рішення про не відповідність пропозиції учасника: ФОП Костюченко Олександр Анатолійович вимогам, зазначеним у оголошенні Закупівлі і відхилити цю тендерну пропозицію та провести розгляд і оцінку наступних пропозицій. Закон України про публічні закупівлі № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон № 922-VIII) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до п. 29 ст.1 цього Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником, оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Закупівля проводиться відповідно до рішення Дніпровської міської ради від 08.06.2016 № 30/9 «Про затвердження Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді» (із змінами та доповненнями) В документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (Додаток 1, 2, 3, 4,5 та в оголошені) Замовник прописав вимоги до кваліфікації Учасників та зміст і спосіб їх підтвердження. В порушеннях цих вимог, ФОП Костюченко Олександр Анатолійович не надав в складі своєї тендерної пропозиції ряд документів: - Гарантійні зобов’язання виробника. - Разом із аналогічним договором на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати акти про виконані роботи. До аукціону накладна була подана без підпису та печатки отримувача, а після порушення всіх строків була подана з печаткою і підписом але без дати та зазначення до якого договору вона стосується. Відповідно п.2 ст.2 Закону № 922-VIII умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом. Зміна положень цього Закону може здійснюватися виключно шляхом внесення змін до цього Закону, тому учасники, які беруть участь у процедурах закупівель, зобов’язані однаково дотримуватись вимог законодавства та тендерної документації Замовника. Замовником було встановлено кінцеву дату (до 01.08.19) подання тендерних пропозицій учасникам. ст. 28 чт. 5 аб. 4 Закону України від 25.12.2015 № 922-VII «Про публічні закупівлі» - Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Відповідно до п. 1 та п.3 ст. 25 Закону № 922-VIII кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію, та тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Відповідно до оголошення закупівлі та рішення Дніпровської міської ради від 08.06.2016 № 30/9 «Про затвердження Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді» (із змінами та доповненнями) учасник, який в ході аукціону подав пропозицію з найменшою вартістю, в продовж 1 робочого дня з дати закінчення аукціону, повинен завантажити в систему електронних закупівель документи, якщо такі не були завантажені до кінцевого терміну подання пропозицій. Якщо рахувати дату аукціону 02.08.2019р. то 1 день робочий з дати аукціону це є 02.08.19. для дозавантаження документів, навіть якщо не враховувати день аукціону то 1 день робочий є 05.08.2019 для дозавантаження, а ФОП Костюченко Олександр Анатолійович дозавантажив документи 06.08.2019 року, чим порушив всі вимоги Замовника. Отже, з вище вказаних причин, пропозиція: ФОП Костюченко Олександр Анатолійович не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, тому Уповноважена особа замовника зобов’язана її відхилити. Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Ст. 3 Закону № 922-VIII встановлені принципи здійснення закупівель. п. 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до п. 3 ст. 11 Тендерний комітет Замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Відповідно до п. 4 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» та розділу 5 «Документації Замовника», Замовник відхиляє пропозицію Учасника, якщо пропозиція не відповідає вимогам Замовника, зазначеним в тендерній документації. Враховуючи вище викладене, керуючись Конституцією України, ЗУ «Про публічні закупівлі» та іншими нормативно-правовими актами вимагаємо: 1. Зареєструвати та розглянути дане звернення. 2. Відхилити тендерну пропозицію: ФОП Костюченко Олександр Анатолійович, по вище вказаній процедурі закупівлі, як така що не відповідає вимогам тендерній документації Замовника, та провести розгляд і оцінку наступних пропозицій.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Під час оголошення допорогових закупівель Замовник керується рішенням Дніпровської міської ради від 08.06.2016 № 30/9 (зі змінами та доповненнями). Відповідно до п. 4.9. даного положення замовник у строк, що становить не більше ніж 5 робочих днів з дня закінчення електронного реверсивного аукціону, аналізує визначену системою пропозицію. 02.08.2019 року по даній закупівлі відбувся аукціон. Учасник ФОП Костюченко Олександр Анатолійович подав пропозицію з найнижчою ціною. Розгляд даної пропозиції учасника та закупівлі замовник розпочав 06.08.2019р, тобто не пізніше 5 робочих днів. Того ж дня уповноваженою особою замовника було прийнято рішення щодо визначення переможця закупівлі. Товар відповідає заявленим замовником технічним, якісним та кількісним характеристикам в повному об'ємі та є більш економічно вигідним.
Статус вимоги: Відхилено