• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С201409 Вишнівчик – Гвардійське на ділянці км 0+000 – км 8+820 (окремими ділянками) Теребовлянського району Тернопільської області

Завершена

8 252 315.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 261.58 UAH
Період оскарження: 25.07.2019 15:17 - 23.08.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА щодо дій та прийнятих рішень Замовника про відхилення тендерної пропозиції МПП «Нара» та допуск до оцінки (аукціону) тендерних пропозицій інших учасників

Номер: 781c8386f6e04ddbb10728adff95f20f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-25-001924-b.a1
Назва: СКАРГА щодо дій та прийнятих рішень Замовника про відхилення тендерної пропозиції МПП «Нара» та допуск до оцінки (аукціону) тендерних пропозицій інших учасників
Скарга:
03.09.2019 р. № 2972 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель ________________________________________ Вул. Митрополита В.Липківського,45 м. Київ,03680 Суб’єкт оскарження Мале приватне підприємство «Нара» вул. Шкільна, б.13, кв.4, с. Гаї, Бродівського району Львівської області ЄДРПОУ: 22363217 E-mail: mppnara@gmail.com Тел/факс: (03266) 4-22-74 Найменування Замовника рішення і дії якого оскаржуються Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації ЄДРПОУ – 04014074 Тел.: (03236) 6-00-10, email.: skpo@i.ua 46021, вул. Грушевського,8 м.Тернопіль Тернопільська область Закупівля UA-2019-07-25-001924-b 1 послуга: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 201409 Вишнівчик-Гвардійське на ділянці км 0+000 - км 8+820 (окремими ділянками) Теребовлянського району Тернопільської області СКАРГА щодо дій та прийнятих рішень Замовника про відхилення тендерної пропозиції МПП «Нара» та допуск до оцінки (аукціону) тендерних пропозицій інших учасників Підставою для подання скарги є: Неправомірне рішення Замовника (протокол засідання тендерного комітету Замовника (без номера) від 29 серпня 2019 року (далі по тексту – Протокол від 29.08.2019 р., оскаржуване Рішення) про відхилення тендерної пропозиції МПП «Нара» та допуск до оцінки (аукціону) тендерних пропозицій ТОВ «Техно-Буд-Центр» і ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» Обґрунтування: 25 липня 2019 року, в порядку ч.4 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) Замовником, на веб-порталі Уповноваженого органу, розміщено оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С201409 Вишнівчик – Гвардійське на ділянці км 0+000 – км 8+820 (окремими ділянками) Теребовлянського району Тернопільської області. 27 серпня 2019 року електронною системою закупівель автоматично розкрито частину тендерної пропозиції учасників. 29 серпня 2019 року Замовником оприлюднено Протокол від 29.08.2019р., у відповідності до якого тендерну пропозицію МПП «Нара» відхилено через невідповідність вимогам тендерної документації. Тендерні пропозиції інших учасників – ТОВ «Техно-Буд-Центр» та ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» допущено до оцінки (аукціону). Вважаю, що Замовник помилково прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції МПП «Нара». Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Оскаржуваним Рішенням Замовник всупереч принципам добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, в порушення вимог ст.30 Закону, вимог і умов тендерної документації відхилив тендерну пропозицію МПП «Нара» та застосовуючи дискримінаційний підхід допустив до оцінки (аукціону) тендерні пропозиції ТОВ «Техно-Буд-Центр» та ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ». Такий вибірковий, дискримінаційний підхід Замовника до оцінювання тендерних пропозицій учасників порушує права нашого підприємства на добросовісну конкуренцію, неупереджену оцінку тендерної пропозиції та інші, що витікають з основоположних принципів здійснення публічних закупівель та вимог Закону. МПП «Нара», як учасник закупівлі має право розраховувати на те, що Замовник діятиме і прийматиме рішення виключно в рамках Закону. Проте, фактичні дії та рішення Замовника вказують на протилежне. Обґрунтування незаконності Оскаржуваного рішення. У відповідності до Оскаржуваного рішення тендерна пропозиція МПП «Нара» не відповідає технічним вимогам тендерної документації, а саме: «Учасники мають підтвердити наявність машин, механізмів та техніки необхідних для надання послуг, зазначених у довідці наступними документами: оригіналом(-ами) договору(-ів) оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки – залучених для надання послуг машин, механізмів, техніки. Крім того, учасником обов’язково надаються оригінали/копії техпаспортів або свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу….. Учасником МПП «Нара» у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для виконання робіт згідно предмету закупівлі. У довідці зазначено, що МПП «Нара» крім власних машин, механізмів і техніки планує залучати до виконання робіт орендовані машини, механізми і техніку, що підтверджується наданим оригіналом договору оренди транспортних засобів і механізмів укладених між МПП «Нара» та ТДВ «ШРБУ №88». Проте, свідоцтва про реєстрацію машин: Автомобіль самоскид Камаз-35511, Екскаватор ЕО-2681, бульдозер Т-150Д, Автогудронатор Д-641, Асфальтоукладач Vogele Super 1800-1, два автомобілі ЗІЛ-133ГЯ надані в складі тендерної пропозиції не підтверджують їх належність орендодавцю ТДВ «ШРБУ №88». Згідно свідоцтв про реєстрацію машин власниками є Відкриті Акціонерні Товариства зі схожими назвами, однак іншими організаційно-правовими формами. Це свідчить про те, що ТДВ «ШРБУ №88» не являється власниками цих транспортних засобів і не може передавати їх у оренду МПП «Нара»». Така підстава для відхилення пропозиції МПП «Нара» є надуманою, не обґрунтованою суперечить чинному законодавству України та не відповідає вимогам та умовам тендерної документації. По-перше: Відповідно поданої тендерної пропозиції МПП «Нара» не планує, для надання послуг за вказаним предметом закупівлі, використовувати транспортні засоби, механізми, техніку на умовах Оренди, як це зазначає Замовник в Оскаржуваному рішенні. Для надання послуг МПП «Нара» залучатиме транспортні засоби, техніку відповідно до Договору надання послуг № 01-07/19 від 04.07.2019р. укладеного з ТДВ «ШРБУ №88», який і надано в складі тендерної пропозиції. Договір є чинним, і підстав для визнання його недійсним немає. По-друге: ТДВ «ШРБУ №88» є правонаступником ВАТ «ШРБУ №88», а відтак володіє вищевказаними Замовником транспортними засобами та механізмами на законних підставах. По-треттє: Чинне законодавство України не містить вимоги про те, що послуги можуть надаватися Виконавцем виключно власними транспортними засобами. В цей же час, Замовник не встановлював вимогу щодо того, що транспортні засоби, механізми за договорами Оренди чи Надання послуг повинні належати виключно «Орендодавцю» чи «Виконавцю» відповідно. Більше того, як вже зазначалось ТДВ «ШРБУ №88» є правонаступником ВАТ «ШРБУ №88», а відтак володіє згаданими транспортними засобами на законних підставах. Окрім цього Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації не є органом уповноваженим на визнання договору недійсним. Разом з цим хочу звернути увагу Колегії на наступне. 1) Учасник закупівлі – ТОВ «Техно-Буд-Центр» в складі тендерної пропозиції надав Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за №7580 від 22.08.2019р.. Відповідно до цієї довідки ТОВ «Техно-Буд-Центр» окрім власної техніки планує, для надання послуг за вказаним предметом закупівлі, залучати транспортні засоби, механізми відповідно до договору надання послуг №САІ 1-0306/19-пс від 03.06.2019р. укладеного з ТОВ «СПЕЦАВТОІНВЕСТ». В складі тендерної пропозиції таким учасником надано договір надання послуг №САІ 1-0306/19-пс від 03.06.2019р. та відповідні йому копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів і механізмів. Жоден із транспортних засобів, механізмів, які зазначено в Довідці №7580, які залучаються відповідно до Договору надання послуг №САІ 1-0306/19-пс від 03.06.2019р. не належить Виконавцю за договором – ТОВ «СПЕЦАВТОІНВЕСТ». Проте, це не стало підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Техно-Буд-Центр». 2) Учасник закупівлі – ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» в складі тендерної пропозиції надав Довідку про наявність основного обладнання та матеріально-технічної бази за №249 від 15.08.2019р.. Відповідно до цієї довідки ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» окрім власної техніки планує, для надання послуг за вказаним предметом закупівлі залучати механізми – коток дорожній HAMM HD75,4K р.н. 30507 ВО відповідно до договору надання послуг № 1-03/05/ від 03.05.2019р. укладеного з ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД». В складі тендерної пропозиції таким учасником надано договір надання послуг № 1-03/05/ від 03.05.2019р та відповідну йому копію свідоцтва про реєстрацію машини ЕЕ №194162, у відповідності до якого коток належить фізичній особі Паньків Ю.І., а не Виконавцю за договором – ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД». Проте, це не стало підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ». Отже, за наявності аналогічних обставин, які містяться в тендерних пропозиціях усіх учасників, Замовник тендерну пропозицію МПП «НАРА» відхилив, а тендерні пропозиції ТОВ «Техно-Буд-Центр», ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» допустив до оцінки. Такий вибірковий дискримінаційний підхід Замовника до оцінювання тендерних пропозицій учасників порушує права нашого підприємства на добросовісну конкуренцію, неупереджену оцінку тендерної пропозиції та інші, що витікають з основоположних принципів здійснення публічних закупівель та вимог Закону. Зазначені дії Замовника є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених ст.3 Закону, зокрема, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Приймаючи до уваги викладене, керуючись ст.18,28,30,31 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти заяву до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення (Протокол засідання тендерного комітету Замовника від 29.08.2019 року) про відхилення тендерної пропозиції МПП «Нара» та допуск до оцінки тендерних пропозицій ТОВ «Техно-Буд-Центр», ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ». Додатки: Копія платіжного доручення №3317 від 02.09.2019р. про внесення оплати за подання скарги. З повагою, Генеральний директор МПП «Нара» С.А. Аветісян
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.09.2019 21:20
Дата виконання рішення Замовником: 30.09.2019 10:09
Коментар замовника щодо усунення порушень: Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації скасовує своє рішення про відхилення тендерної пропозиції малого приватного підприємства "НАРА". Та приймає рішення про допущення МПП НАРА до аукціону.
Задовільнена: Так
Автор: МПП НАРА, Грігорян Руберт Аветікович +380326642274 mppnara@mail.ru http://nara.com.ua