-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 33600000-6 «Фармацевтична продукція» Розчин для інфузій
Завершена
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 200.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 200.00 UAH
Період оскарження:
25.07.2019 14:28 - 08.08.2019 00:00
Вимога
Відхилено
запит на зміни
Номер:
f1602f5e394d48d1ad207477ede0c108
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-25-001580-b.b1
Назва:
запит на зміни
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- ЛИСТ -вимога.doc 30.07.2019 14:13
- вимога.PDF 02.08.2019 15:56
Дата подачі:
30.07.2019 14:13
Вирішення:
Шановний Учасник!
Тендерний комітет КНП «БЛІЛ м.Бахмут» розглянув Вашу вимогу та повідомляє наступне .
Дана вимога формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 3 Закону) та з метою:
- Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника або його представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику. До того ж у зв’язку з регулярним надходженням розпоряджень Державної служби з лікарських засобів щодо вилучення з обігу неякісних лікарських засобів, на підставі викладеного вимога щодо надання Учасниками Авторизаційного листа виробника щодо можливості поставки товарів, що є предметом закупівлі, являється необхідною з метою унеможливлення участі недобросовісних учасників.
Зауважимо, що найефективніше використання бюджетних коштів являє собою закупівлю максимально ефективних та якісних товарів за найвигіднішими цінами .
Щодо посилання скаржника на спільне роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України, то варто звернути увагу на наступне:
Спільний лист Мінекономрозвитку та МОЗ «Щодо закупівлі лікарських засобів» № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 не є нормативним документом, а носить лише рекомендаційних характер.
Відповідно до вказаного листа, замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Тобто у листі Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018р. мова йде виключно про гарантійний лист від виробника та про строки поставки. При цьому, замовником у тендерній документації Замовника вказано не лише виробник товару, але й вказані представництва, філії, що виключає будь – які обмеження для учасників.
Відповідно до Закону України «Про Антимонопольний комітет України» постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України розглядає скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та виконує функцію органу оскарження. Рішення та розпорядження АМКУ являються обов’язковими до виконання учасниками та замовниками закупівель та забезпечують методичне застосування законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішеннями АМКУ №2037-р/пк-пз від 13.12.2016 року та №372-р/пк-ск від 29.02.2016 року ухвалено, що Замовник має право вимагати гарантійні листи виробника з метою отримання гарантій того, що переможець торгів дійсно матиме змогу постачати якісний товар ( з відповідним строком придатності ) в обумовлені терміни та необхідній кількості для забезпечення безперешкодної роботи установи Замовника.
Таким чином Ваша вимога щодо внесення змін в тендерну документацію та виключення пункту 10 в додатку 2 не підлягає задоволенню, так як наші вимоги ґрунтуються на вимогах законодавства та не суперечать йому.
Статус вимоги:
Відхилено