• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані

Детальний опис зазначено у Документації

Завершена

1 748 645.40 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 17 486.45 UAH
Період оскарження: 25.07.2019 11:26 - 26.08.2019 00:00
Вимога
Відхилено

оскарження умов тендерноъ документації

Номер: 17c5a9272e17407db39a519976addea2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-25-000767-b.a1
Назва: оскарження умов тендерноъ документації
Вимога:
Шановний Замовник! З огляду на те, що у Додатку 3 тендерної документації вказані конкретні технічні характеристики на конкретну продукцію згідно каталогу виробника Atlas Copco (https://www.atlascopco.com/ru-ua/itba/products/material-removal-tools), що унеможливлює для інших учасників пропонування еквівалентів, та, зважаючи на те, що виробник Atlas Copco має єдиного офіційного представника на території України (https://www.atlascopco.com/ru-ua), вважаємо вимогу пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації (Додатку 10) щодо надання учасником "копії документу перекладеного на українську або російську мову (лист виробника, або сертифікат, або договір), який підтверджує статус учасника як офіційного представника, або дилера, або дистриб’ютора виробника товару" дискримінаційною, та такою, що обмежує коло можливих учасників цього тендеру. Окрім цього, звертаємо Вашу увагу, що надання документа, що підтверджує статус офіційного представника, або дилера, або дистриб’ютора виробника не відноситься до документів, що підтверджують відповідність предмета закупівлі технічним і якісним характеристикам, які необхідно надати Учасникам згідно назви Додатку 10 тендерної документації. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище умов, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Керуючись ч.1 ст. 23 ЗУ “Про публічні закупівлі”, а також ст.3 щодо принципу недискримінації учасників, а також ст.5 цього Закону щодо рівності всіх учасників у процедурах закупівель, забезпечення Замовником вільного доступу всіх учасників до інформації про закупівлю та неможливості встановлення Замовником дискримінаційних вимог до учасників, з метою недопущення встановлення дискримінаційних вимог Замовником, звертаємося з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме, виключити з пункту 2 розділу ІІІ дискримінаційну вимогу про надання замовнику завіреної учасником копії документу перекладеного на українську або російську мову (лист виробника, або сертифікат, або договір), який підтверджує статус учасника як офіційного представника, або дилера, або дистриб’ютора виробника товару.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесення змін не вбачається за необхідне.
Статус вимоги: Відхилено