-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
09110000-3 Тверде паливо. (Торфобрикет). Джерело фінансування Місцевий бюджет.
Детальна інформація в прикріплених файлах
Завершена
900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 000.00 UAH
Період оскарження:
25.07.2019 10:55 - 05.08.2019 00:00
Вимога
Без відповіді
Вимога на скасування дій Замовника за результатами процедури закупівлі
Номер:
4e65b6724d834282a880422de7ef4345
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-25-000620-b.b1
Назва:
Вимога на скасування дій Замовника за результатами процедури закупівлі
Вимога:
25.07.2019 року Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Чернігівської районної державної адміністрації (надалі Замовник) на порталі Уповноваженого органу опублікував Оголошення про проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-25-000620-b) предметом закупівлі якої є 09110000-3 Тверде паливо. (Торфобрикет), кількість 450 тони, розмір бюджетного призначення 900000,00 грн.
За результатом проведеного аукціону, який відбувся 12.08.2019 року переможцем став ТОВ ВУДПРОМ (код 37395329) (надалі Учасник).
За умовами тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи:
1. На підтвердження кваліфікації учасника ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та позитивний лист-відгук від контрагентів, зазначених в довідці (не менше одного), із зазначенням інформації про належне виконання договору.
Учасником було надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, скановані копії договорів та листи-відгуки
Лист-відгук від Відділу освіти Любарської РДА, (сканована копія не оригінал ) у Вас як Замовника не викликав жодного запитання; надрукований не на фірмовому бланку установи, немає дати та вихідного номера, ініціалів працівника, який підписав даний документ, що може свідчити про неналежне виконання умов договору.
(Довідково фірмовий бланк, повинен буди як того вимагають ПРАВИЛА організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджені Наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015 № 1000/5, Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22 червня 2015 р. за № 736/27181).
Крім того Учасник міг надати інші лист відгуки від бюджетних організацій, які перелічені в довідці та які здійснювали закупівлі через систему Прозоро, якщо б виконував добросовісно та в повному в обсязі умови передбачені договорами.
2. Замовником вимагалося від Учасника надання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції - у разі, якщо учасником є юридична особа, то учасник надає документ, який підтверджує її повноваження (наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол/рішення власників чи акціонерів про призначення керівника або виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління і т. п. або довіреність керівника учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції або інше) нащо ТОВ ВУДПРО в складі тендерної пропозиції надав оригінали протоколів засновників та наказ, які не посвідчені нотаріально, як того вимагає Закон України «Про господарські товариства» та «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», що може поставити під сумнів прийняте рішення, а також чи уповноважена дана особа підписувати документи в складі тендерної пропозиції.
3. Замовник вимагав Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам товару запропонованого на торги вимогам тендерної документації, визначеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Тендерна пропозиція, що не відповідає зазначеним вище вимогам, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
На підтвердження відповідності запропонованого товару встановленим технічним вимогам Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати:
- інформацію про виробника та назву предмета закупівлі;
- детальний опис основних технічних характеристик товару;
- копію документа (сертифікат якості (відповідності), посвідчення якості або інший документ, оформлений згідно чинного законодавства, який підтверджує якісні, технологічні та кількісні характеристики), який підтверджує якість товару;
- гарантійний лист від учасника, в якому він гарантує здійснити постачання якісного товару, відповідно до вимог замовника та здійснити постачання товару у строк, визначений Замовником.
- Інформація про необхідні кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі подається у вигляді специфікації у відповідності із переліком, наведеним у Додатку 3 до тендерної документації.
- Якість товару повинна підтверджуватись сертифікатами якості (відповідності), посвідченнями якості або іншим документом, оформленим згідно чинного законодавства, який підтверджує якісні, технологічні та кількісні характеристики.
В якості документа (сертифікат якості (відповідності), посвідчення якості або інший документ, оформлений згідно чинного законодавства, який підтверджує якісні, технологічні та кількісні характеристики), який підтверджує якість товару ТОВ ВУДПРОМ надав Паспорт №27 виданий Філією Ірванцівський торфзавод ДП Чернігівторф.
Філія Ірванцівський торфзавод ДП Чернігівторф немає акредитованої лабораторії, дозволу на видачу даного документу, оскільки сертифікат якості (відповідності), посвідчення якості або інший документ, оформлений, згідно чинного законодавства, який підтверджує якісні, технологічні та кількісні характеристики, видається лише підприємством, яке має відповідний дозвіл чи ліцензію на право провадження даної діяльності.
Ви як Замовник всупереч вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилили та допустили до оцінки тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВУДПРОМ», яка не відповідала умовам тендерної документації.
Тому на основі вище викладеного, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Вам. необхідно вижити заходів щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених вимозі, або надати аргументовані заперечення до вимоги, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Пов'язані документи:
Учасник
- 9.Договір Любар о.PDF 23.08.2019 18:12
- 13.Відгук Любар.pdf 23.08.2019 18:12
- 10.Договір Куликівка о.PDF 23.08.2019 18:12
- 11.Договір вч 2253 о.PDF 23.08.2019 18:12
- 8.Договір постачання КДЕЗ о.PDF 23.08.2019 18:12
- 14.Технічні характ.pdf 23.08.2019 18:12
- 12.Відгук Клавдиево.pdf 23.08.2019 18:12
- 20.Протоколи наказ.pdf 23.08.2019 18:12
- 24.Паспорт якості_документ про якість.pdf 23.08.2019 18:12
Дата подачі:
23.08.2019 18:12