-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічний нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт (відновлення роботи закладу) в дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 782 Деснянського району міста Києва, вул. Олександра Сабурова, 16-А»
Завершена
1 100 205.79
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 501.03 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 501.03 UAH
Період оскарження:
24.07.2019 19:52 - 29.07.2019 19:57
Вимога
Вирішена
Вимога щодо перегляду результатів проведення процедури закупівлі
Номер:
bee07f68e802447ca5eafcfec353a68b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-24-001954-b.a2
Назва:
Вимога щодо перегляду результатів проведення процедури закупівлі
Вимога:
Опис у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо перегляду результатів проведення процедури закупівлі.pdf 06.08.2019 13:40
Дата подачі:
06.08.2019 13:40
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Повідомляємо Вас, що Замовник дотримується всіх принципів здійснення закупівлі на всіх етапах її проведення, при цьому, звертаємо Вашу увагу, що процедура проведення допорогової закупівлі «Технічний нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт (відновлення роботи закладу) в дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 782 Деснянського району міста Києва, вул. Олександра Сабурова, 16-А»,з гідно оголошення UA-2019-07-24-001954-b регулюється Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", та Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Відповідно до п.14 Додатку 2, для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен надати довідку, складеною у довільній формі про наявність виконаних аналогічних договорів (не менше двох).
Учасник ФОП Левитський В.О. надав довідку №30 , в якій зазначена інформація в довільній формі про наявність 3-х (трьох) договорів. Таким чином, Учасник виконав умову Замовника.
Замовник також передбачив в умовах оголошення, надати копії таких договорів, (з усіма додатками) до них. Учасник ФОП Левитський В.О. надав копії 3-х (трьох) договорів разом із усіма додатками, які передбачені у копії договору.
Умови оголошення не містять жодних інших вимог до його істотних умов, так і до його оформлення. Відповідно до умов оголошення, документами, що підтверджують виконання договорів є (акти виконаних робіт) та листи – відгуки про якість виконаних робіт. Учасник ФОП Левитський В.О. надав копію договору №193/19Т від 23.05.2019 р. в повному обсязі , акту та листа-відгуку, отже повністю виконав умову оголошення, яка передбачена п.14 Додатку №2. Договір чинності набув, та виконаний в повному обсязі, про що свідчить акт виконаних робіт та відгук від Замовника з інформацією про те, що послуги були виконані в повному обсязі, відповідної якості, без жодних нарікань та порушень. Таким чином, Учасник виконав умову Замовника.
Надана копія Договору №104 від 29.05.2019 р, міститься серед документів пропозиції Учасника ФОП Левитський В.О. разом із додатками № 1 та №2. Таким чином, Учасник виконав умову Замовника щодо надання копію договору разом із додатками до них. Умови оголошення не містять жодних інших вимог до його істотних умов, так і до його оформлення такого договору, тому умова Замовника виконана в повному обсязі.
Відповідно до Відповідно до п.14 Додатку 2, для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен надати, в тому числі листи – відгуки про якість виконаних робіт Учасником від Замовників (з обов’язковим зазначенням номеру, дати та предмету договору, інформації про вартість виконаних робіт (в грошовому еквіваленті), якість виконаних робіт, копії яких надаються). Листи-відгуки оформлюються на бланку Замовника, а також повинні мати вихідний номер, та дату, не раніше 2019 року.
Лист-відгук до Договору № 193/19Т від 23.05.2019 р. та до Договору № 201/19Т від 27.05.2019 р. містять всю обов’язкову інформацію, яка вимагається умовами оголошення , оформлений на бланку Замовника, а також має вихідний номер, та дату, не раніше 2019 року.
Вартість у відгуках зазначені БЕЗ ПДВ, так як Учасник ФОП Левитський В.О. не є платником ПДВ, відповідно до поданих ним документів. А з урахуванням податку, який сплачує Учасник, така вартість співпадає з вартістю, яка зазначена і в договорі і в акта виконаних робіт, що підтверджує факт виконання договорів в повному обсязі.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до умов оголошення, Замовник не вимагав зазначення вартості виконаних робіт (в грошовому еквіваленті) з урахуванням ВСІХ податків та зборів.
Відповідно до умови Додатку №3 , Учасник у складі пропозиції надає окрему довідку в довільній формі про підтвердження можливості приїзду на об’єкт впродовж двох годин після виклику з інформацією про адресу офісу Учасника. У разі проведення господарської діяльності Учасником за межами Києва та Київської області, такий Учасник надає скановані копії (договору(ів) оренди житлового(их) приміщення(-ь) або паспорту(ів) працівника(ів) Учасника, які підтвердять можливість працівника Учасника, який буде здійснювати технічний нагляд, доїхати з місця реєстрації/проживання до місця розташування об’єкту Замовника впродовж двох годин.
Іншими словами, надання документів, а саме - копії (договору(ів) оренди житлового(их) приміщення(-ь) або паспорту(ів) працівника(ів) Учасника, які підтвердять можливість працівника Учасника, який буде здійснювати технічний нагляд, доїхати з місця реєстрації/проживання до місця розташування об’єкту Замовника впродовж двох годин, передбачено лише у разі проведення господарської діяльності Учасником за межами Києва та Київської області.
Учасник ФОП Левитський В.О. надав довідку, в якій зазначив про місцезнаходження офісу в м. Києві. Таким чином, умова щодо надання копії (договору(ів) оренди житлового(их) приміщення(-ь) або паспорту(ів) працівника(ів) Учасника, які підтвердять можливість працівника Учасника, який буде здійснювати технічний нагляд, доїхати з місця реєстрації/проживання до місця розташування об’єкту Замовника впродовж двох годин для нього не передбачена взагалі.
В будь-якому разі, акт-приймання передачі приміщення з ТОВ «Лега-С» не є невід’ємною частиною Договору суборенди та не вимагалося умовами оголошення про закупівлю. Таким чином, Учасник виконав умову Замовника.
Відповідно до п.13 Додатку 2, Учасник повинен надати копії медичних книжок працівників за формою №1-ОМК, які зазначені в довідці відповідно до форми 1 Додатку 1 про працівників відповідної кваліфікації.
Учасник ФОП Левитський В.О. надав медичну книжку за формою №1-ОМК, тим самим повністю виконав умову оголошення.
Інших умов до її оформлення, чи зазначення будь-яких обов’язкових вимог оголошення не передбачає.
В будь-якому разі, згідно п. 4.6. Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка», Форма № 1-ОМК підписується керівником та засвідчується печаткою закладу охорони здоров’я. Медична книжка має підпис та печатку керівника закладу охорони здоров’я.
Таким чином, пропозиція Учасника ФОП Левитський В.О. повністю відповідає умовам оголошення, а Замовник не має підстав для відхилення його пропозиції.
Дякуємо за участь в торгах!
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо перегляду результатів проведення процедури закупівлі
Номер:
cef44f9ed39e4e2eac61702c92f17b04
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-24-001954-b.c1
Назва:
Вимога щодо перегляду результатів проведення процедури закупівлі
Вимога:
Опис у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо перегляду результатів проведення процедури закупівлі.pdf 06.08.2019 10:14
Дата подачі:
06.08.2019 10:14
Опис причини скасування:
Коригування
Дата скасування:
06.08.2019 13:43