• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (стіл, шафа, антрисоль, пенал, стелаж, тумба)

додаткові кошти, довідка № 1094 від 03.07.2019

Завершена

255 175.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 276.00 UAH
Період оскарження: 24.07.2019 17:28 - 04.08.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення порушень у сфері публічних закупівель.

Номер: d6663fd660e04a30b14f5e28b2cb40cf
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-24-001831-b.b1
Назва: Вимога про усунення порушень у сфері публічних закупівель.
Вимога:
Щановний Замовнику! Ця вимога подається відповідно до Закону України № 922-VIIІ від 25 грудня 2015р. «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі. Порушення законодавства у сфері державних закупівель полягають в наступному: У Додатку 2 до Тендерної документації на закупівлю зазначена наступна вимога «Замовник залишає за собою право відвідати потужності учасника для встановлення достовірності інформації, наданої учасником у складі тендерної пропозиції щодо підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, із залученням представників органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Учасник зобов’язаний надати вільний доступ до відповідних документів та об’єктів перевірки. Перевезення уповноважених осіб замовника до місця призначення та у зворотному напрямку здійснюється транспортом учасника, у разі якщо потужності знаходяться за межами м. Запоріжжя.» Вказана вимога є незаконною та дискримінаційною з наступних підстав: По перше: відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Відповідно до ч. 1, ст. 25 Закону Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Отже форма тендерної документації є електронною та не передбачає такого критерія, як відвідання замовником потужностей учасника. По друге: Перевірки підприємств установ організації здійснюються уповноваженими органами з метою виявлення порушень норм чинного законодавства. Замовник не має жодних законних підстав для проведення будь якої перевірки потужностей учасника, оскільки не відноситься до контролюючих органів, що мають право здійснювати такі перевірки. По третє: вимога щодо перевезення уповноважених осіб замовника до місця призначення та в зворотному напрямку , за рахунок учасника у разі, якщо потужності знаходяться за межами м. Запоріжжя значно звужує коло потенційних учасників, оскільки учасники із інших областей, а також ті, що знаходяться за кордоном мають налагоджений процес виробництва та чітко визначені графіки поставок товару. Задля виконання цієї вимоги учаснику потрібно витрати безліч часу, і можливо перепланувати роботу, що призведе до збою налагоджених процесів виробництва та поставок товару. Тому більшість з таких учасників не матимуть змоги прийняти участь у закупівлях. Статтею 3 Закону визначені Принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимогу, яка викладена у Додатку 2 Тендерної документації вважаємо дискримінаційною, та враховуючи вищенаведені підстави вимагаємо виключити із Додатку 2 Тендерної документації наступний абзац: «Замовник залишає за собою право відвідати потужності учасника для встановлення достовірності інформації, наданої учасником у складі тендерної пропозиції щодо підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, із залученням представників органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Учасник зобов’язаний надати вільний доступ до відповідних документів та об’єктів перевірки. Перевезення уповноважених осіб замовника до місця призначення та у зворотному напрямку здійснюється транспортом учасника, у разі якщо потужності знаходяться за межами м. Запоріжжя.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено