• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання основних засобів (автомобіль з вишкою)

Завершена

1 750 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 500.00 UAH
Період оскарження: 24.07.2019 12:53 - 05.08.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Усунення неточностей в документації

Номер: 661a51a7c4c64397acba92fcf9a5d1ab
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-24-001061-b.b1
Назва: Усунення неточностей в документації
Вимога:
Прохання до Замовника привести документацію у відповідність до ЗУ "Про публічні закупівлі": - видалити документ "Проект договору", який не актуальний( у Вас їх два) -розділ III, пункт 5, підпункт 5.1 містить вислів:- "..під аналогічним договором вважати договір на поставку маловантажного автомобіля...". Прохання замовника привести цей вислів відповідно до предмету закупівлі та переліку кодів ДК 021:2015. - у додатку 1 міститься застереження:- "Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, протягом трьох робочих днів після проведення електронного аукціону/ відхилення попередньої найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції надає Замовнику Тендерну пропозицію (Додаток № 1 до Тендерної документації), , приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалася за результатами проведеного аукціону." Прохання замовника видалити цей вислів і привести його відповідно до закону про "Публічні закупівлі" - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. На свій розсуд можете вказати часові рамки, які будуть для Вас прийнятними.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимога що до закупівлі частково задоволено.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 30.07.2019 18:17
Підтвердження вирішення: Тендерним комітетом комунального підприємства «Вінницький інформаційний центр» були розглянуті зауваження до оприлюдненої тендерної документації № UA-2019-07-24-001061-b та прийнято рішення про внесення наступних змін, а саме: 1. розділ І п. 2.1 «повне найменування» викласти в наступній редакції: комунальне підприємство «Вінницький інформаційний центр»; 2. розділ І п. 2.3 «посадова особа Замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з Учасниками» викласти наступним чином: Тудвасєв В. М. – голова тендерного комітету, Бригадир Сергій Сергійович – директор комунального підприємства «Вінницький інформаційний центр», 21050, Україна, м. Вінниця, вулиця Соборна, будинок 64 тел.: 8(0432)59-53-77 електронна пошта: BrygadyrSS@vmr.gov.ua; 3. розділ І п. 3.1. «джерело фінансування» викласти наступним чином: за рахунок власних коштів підприємства; 4. розділ І п. 3.2. «очікувана вартість закупівлі» - 1750 000,00 грн ( Один мільйон сімсот п’ятдесят тисяч гривень, 00 коп.) з урахуванням ПДВ. 5. розділ 3.2. «крок аукціону» - 0,5 % 8750,00 (Вісім тисяч сімсот п’ятдесят грн., 00 коп.) 6. розділ І п. 4.4. «місце, обсяг надання послуг» викласти наступним чином: 21050, Україна, м. Вінниця, вулиця Соборна, будинок 64. Обсяг надання послуг: 1 одиниця. Протягом 120 днів з моменту підписання сторонами договору про закупівлю, але не пізніше 01 грудня 2019 року. 7. у розділ ІІІ п. 5.1. вносимо наступні зміни «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (під аналогічним договором вважати договір на поставку автомобіля з вишкою, код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 34142100-5 «Вантажні автомобілі з підіймальними платформами»): учасник повинен підтвердити наявність досвіду виконання не менше одного договору поставки (купівлі-продажу тощо); 8. у додатку 1 до тендерної документації прикінцеве положення викласти в наступній редакції відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Що до питання наявності двох договорів, повідомляємо наступне: "на майданчику розміщено лише один проект договору" За детальною інформацією можете звернутися за номером телефону 0977078202