• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021-2015 код 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезинфекційні засоби для закладів освіти)

ДК 021-2015 код 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезинфекційні засоби для закладів освіти)

Завершена

800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Період оскарження: 24.07.2019 10:44 - 02.09.2019 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на дії замовника у процедурі закупівлі UA-2019-07-24-000564-b

Номер: 274ecbdcd2fc42aba5953c8e72f1fe44
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-24-000564-b.b4
Назва: Скарга на дії замовника у процедурі закупівлі UA-2019-07-24-000564-b
Скарга:
Оскарження визначення переможця
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 11.10.2019 22:40
Автор: ТОВ "ІНТЕРДЕЗ", Наталія Таранович +380674224022 natasha@interdez.com.ua http://interdez.com.ua
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 978ca6ce889b4876b12b0eaad2b3fbf1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-24-000564-b.a3
Назва: Скарга
Скарга:
Щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.08.2019 22:35
Дата виконання рішення Замовником: 30.08.2019 16:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: Внесено зміни відповідно до рішення № 11678-р/пк-пз від 21.08.2019 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Автор: ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ", Дударєва Олена Федорівна office.dez-time@i.ua
Вимога
Відхилено

Документація торгів містить дискримінаційні вимоги, в т.ч. щодо наявеості документів, які є не обов'язковими у відповідності до чинного законодавства України

Номер: 859a23b79aa44ce289f244bfa3732e45
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-24-000564-b.c2
Назва: Документація торгів містить дискримінаційні вимоги, в т.ч. щодо наявеості документів, які є не обов'язковими у відповідності до чинного законодавства України
Вимога:
Шановний Замовнику В складі документації торгів Ви вимагаєте надати: Додаток №3, п.4. «Сертифікат відповідності виданий уповноваженим органом, дійсний на дату вихода оголошення про закупівлю». Але, дезінфекційні засоби в Україні підлягають державній реєстрації Водночас, в Україні наразі відсутній уповноважений орган по сертифікації дезінфекційних засобів, відсутній технологічний регламент, у відповідності до якого, гіпотетично можна було би сертифікувати таку продукцію. Отже вимога надання «Сертифікат відповідності виданий уповноваженим органом» є юридично нікчемною. Замовник вимагає наявність у складі тендерної пропозиції наявність паспорту (Сертифікату) якості від виробника. При цьому залишається незрозумілим, що вимагає замовник в п 6., Додатку №3 тендерної документації, а саме : «В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати технічний опис інгредієнтів на запропонований еквівалентний товар. В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена». З метою забезпечення прозорості торгів на всіх стадіях їх проведення Замовнику необхідно надати пояснення, які саме документи він передбачає наявними в складі пропозиції учасника? Адже вимога наявності Паспорта (Сертифіката) якості на продукцію, в якому повинні бути вказаними інгредієнти, які містяться в технічних вимогах до предмету закупівлі звучить в іншому підпункті документації торгів. Також Замовник п.8. Додатку 3 « В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати сертифікат відповідності на систему управління якістю на відповідність запропонованої еквівалентної продукції ДСТУ ІSO 9001:2015 та ДСТУ ІSO 14001:2015, виданий органом з сертифікації систем менеджменту по кожному найменуванню запропонованого товару». Водночас, проведення сертифікації за системою сертифікації у відповідності до ДСТУ ІSO 9001:2015 та ДСТУ ІSO 14001:2015 згідно чинного законодавства України є добровільною, не обов’язковою, але при цьому вимагає затрати часу, отже виконати дану сертифікацію у випадку її відсутності (а вона є не обов’язковою) саме для участі у даних торгах не представляється можливим. Отже даною вимогою Замовник обмежує конкуренцію, створює дискримінаційну умову для учасників, які не мають на момент проведення торгів вказаних не обов’язкових в Україні документів і не можуть за такий обмежений час їх отримати. Замовник вимагає надати в складі тендерної пропозиції наступне: П. 9.Додаток 3 тендерної документації Замовника « В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати протокол випробувань проведених в 2019 році, на запропонований еквівалент, на підтвердження технічних характеристик. В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена В складі тендерної пропозиції надати копію свідоцтва з додатками про акредитацію лабораторії яка зробила випробування продукції. Додатками повинна бути передбачена галузь відповідних випробувань». Водночас у відповідності до ЗУ Про метрологію та метрологічну діяльність» абсолютно рівнозначними Свідоцтву про акредитацію є «Сертифікати технічної компетентності виконавця вимірювань», а у деяких лабораторій ще не закінчилась дія «Атестата про акредитацію»і вони також продовжують діяти на законних підставах. То чому ж Замовник вимагає наявність саме «Свідоцтва із додатками про акредитацію»? Чому обмежує коло учасників і дана вимога дискримінаційна, наприклад, до нас як до майбутніх учасників, які можуть запропонувати продукцію від виробників, які перевіряють свою продукцію в лабораторіях із діючим «Атестатьм про акредитацію»? Зважаючи на викладене, вимагаємо від Замовника торгів вилучити із документації торгів вимоги, які штучно звужують коло учасників, перешкоджають вільній, чесній конкуренції, є дискримінаційними: - Наявність сертифікату відповідності на систему управління якістю на відповідність запропонованої еквівалентної продукції ДСТУ ІSO 9001:2015 та ДСТУ ІSO 14001:2015, виданий органом з сертифікації систем менеджменту по кожному найменуванню запропонованого товару, у зв’язку з тим , що даний документ є необов’язковим в Україні, а його отримання – потребує затрати часу, що перевищує час підготовки до торгів, отже отримати його для даних торгів неможливо, тому дана вимога є дискримінаційною - П.9, Додатку 3, про наявність «Свідоцтва про акредитацію» як єдиного документа на підтвердження випробувальної лабораторії, так як існують інші документи (вказані вище) - П. 4 Додатку 3 документації торгів, так як юридично нікчемної Вимагаємо внести відповідні зміни в тендерну документацію, провести торги із дотриманням чинного законодавства України
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога/скарга не задоволена.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 31.07.2019 17:54
Підтвердження вирішення: Шановні Учасники! Тендерна документація готується з дотриманням вимог ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерні пропозиції подаються Учасниками відповідно до чітко визначеного переліку вимог, які зазначені в даній тендерній документації.
Вимога
Відхилено

Звернення до замовника чи ТОВ Гренландія. Нехай замовник сам вирішить

Номер: f2180aae48984f10a9cf120fe229fdab
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-24-000564-b.c1
Назва: Звернення до замовника чи ТОВ Гренландія. Нехай замовник сам вирішить
Вимога:
Шановний замовнику, доброго дня. Ваша любов до ТОВ Гренландія та їх посіпак (ТОВ ПРОФБИТХІМ, Біотехнолоджі та декілька ФОПів) вже відома на всю країну. Ви дивились технічне завдання, що Вам надав "постачальник"? Які ще протоколи випробувань акредитованої лабораторії на деззасоби? Деззасоби перед реєстрацією проходять клінічні випробування в МОЗ. Чи може "прикормлена" Гренландією лабораторія з м. Біла Церква буде ставити під сумнів результати клінічних досліджень уповноважених підрозділів МОЗ? Чи може Гренландія взагалі не проводила випробування своїх засобів? Приберіть цю нісенітницю та не соромтесь. Ви знаєте для чого Ви купуєте деззасоби? звичайно окрім розпилення бюджету... Де вимоги щодо режимів використання, де вимоги щодо концентрацій, де вимоги щодо безпечності засобів, їх призначення? Внесіть відповідні зміни. Сподіваюсь, Ви знаєте, що перед публікацією оголошення Замовник повинен промоніторити ринок щодо цін на предмет закупки. То де ж можна знайти засоби з технічного завдання? У прайсі свого улюбленця, а ще де?. Яка чудова нагода купити 2230 л\кг засобів за 800 тисяч гривень по захмарним цінам, як би не довелось членам тендерного комітету в суді відповідати за це. 358,74 грн за л\кг засобу. Отямтесь, поки не пізно. Це, як мінімум втричі завищена ціна ніж середня по ринку. Ви нестимете відповідальність за цю закупівлю. Сподіваємось члени Вашого тендреного комітету зможуть пояснити для яких цілей Ви закуповуєте засіб для експрес дезінфекції, чому в хлорному засобі повинно бути 40% хлору, чому в засобі на основі ЧАС повинно міститись всього 9,0% діючої речовини. Ви, взагалі знаєте, що таке четвертинно-амонійні сполуки? Для чого вимога "В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати технічний опис інгредієнтів на запропонований еквівалентний товар. В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена"? Для чого вимога "5. Нормативну документацію та/або витяг з нормативної документації, завірений власником, згідно якої виготовляється запропонований учасником товар для підтвердження показників якості встановлених в таблиці технічної специфікації. В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена." Який сенс в цих вимогах, якщо всі показники на деззасоби затверджуються головним санітарним лікарем України в Методичних вказівках? Ви фаховіші в дез. засобах ніж головний санітарний лікар України? Дайте будь ласка разгорнуту відповідь на поставлені питання та внесіть зміни в документацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: вимога / скарга не задоволена
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 29.07.2019 14:49
Підтвердження вирішення: Шановні Учасники! Тендерна документація готується з дотриманням вимог ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерні пропозиції подаються Учасниками відповідно до чітко визначеного переліку вимог, які зазначені в даній тендерній документації.