• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи по об’єкту: «Реконструкція нежитлових приміщень універсальної концертної зали існуючої будівлі по вул. Театральна, 15 в м. Вінниці»

Торги відмінено

38 689 852.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 386 898.52 UAH
Період оскарження: 23.07.2019 17:52 - 04.08.2019 00:00
Скарга
Очікує розгляду

СКАРГА

Номер: e96696d7d1624d86b92f023006c754aa
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-23-001845-c.c4
Назва: СКАРГА
Скарга:
23.07.2019 Департаментом будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації (далі - Замовник) в системі електронних торгів оприлюднено оголошення № UA-2019-07-23-001845-c про проведення процедури закупівлі – відкритих торгів з предмету закупівлі: роботи по об’єкту:«Реконструкція нежитлових приміщень універсальної концертної зали існуючої будівлі по вул. Театральна, 15 в м. Вінниці» шляхом розміщення на сайті zakupki.prom.ua. Відповідно до Документації кінцевий строк для подання тендерної пропозиції визначено до 17:57 год. 08.08.2019. Початок аукціону – 12:04 год. 09.08.2019 У вказаній процедурі закупівлі приймали участь наступні Учасники: 1. Комунальне підприємство «Вінницький обласний молодіжний центр праці» (код ЄДРПОУ 34886970, далі – КП «ВОМЦП»); 2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Подільські будови» ((код ЄДРПОУ 40953172, далі – ТОВ «Подільські будови»); 3. Приватне підприємство «Рослана» (код ЄДРПОУ 31950566, далі – ПП «Рослана»); 4. Міське комунальне підприємство «Аварійно-диспетчерська служба» (код ЄДРПОУ 13328305, далі – МКП «АДС»). 16.08.2019 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено рішення Замовника, яке оформлено протоколом № 65 засідання тендерного комітету Департаменту будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації «Про визначення переможця» (надалі – Протокол № 65 від 16.08.19), відповідно до якого міське комунальне підприємство «Аварійно-диспетчерська служба» визнано переможцем вказаної процедури закупівлі. В свою чергу, 16.08.2019 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено рішення Замовника, яке оформлено протоколом № 64 засідання тендерного комітету Департаменту будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації «Про відхилення тендерної пропозиції» (надалі – Протокол № 64 від 16.08.19), відповідно до якого тендерну пропозицію комунального підприємства «Вінницький обласний комунальний центр праці» у числі інших, відхилено. Згідно з Протоколом № 64 від 16.08.19, Замовник зазначив причини відхилення, зокрема: Заступник голови тендерного комітету Сахаров В. М. Повідомив, що тендерні пропозиції КГІ «Вінницький обласний молодіжний центр праці». IIIІ «Рослана» та ГОВ «Подільські будови» підлягають відхиленню на підставі статті ЗО Закону, так як вони не відповідає умовам тендерної документації. КП «Вінницький обласний молодіжний центр праці»: - в тендерній пропозиції не вказано строк виконання робіт; - в календарному плані кількість працівників - 30 чол. а в довідці про працівників зазначено 18 чол, що недостатньо для виконання робіт в термін, який визначено графіком. Вказане твердження Замовника не відповідає дійсності з наступних підстав: Щодо нібито не вказування в тендерній пропозиції строку виконання робіт. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон):  тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації;  тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав; Отже, виходячи із суті і змісту Закону, тендерна пропозиція, це всі документи щодо предмета закупівлі, які учасник подав замовнику відповідно до вимог тендерної документації. В свою чергу, Учасник КП «ВОМЦП» завантажив в електронну систему закупівель файл «календарний графік.pdf» (режим посилання https://p.zakupki.prom.ua/p?u=https%3A%2F%2Fpublic.docs.openprocurement.org%2Fget%2F006ba0ebbfad41d48c74eaa4f57d5b2c%3FKeyID%3D52462340%26Signature%3Dq8Yhhv8odpEYFI2YsKSITLFljLZkGO8xGK7WhK8wdEByrPrPXF0RbvOoiOb60Q7IY%252FDFcNYumPWb4Goow%252FiqDw%25253D%25253D&s=bxxgogxe&h=_6voH3x5G0LbUYyOvDKnQg&m=application%2Fpdf), на який також посилається Замовник у Протоколі № 64 від 16.08.19, в якому відповідно до Додатку Л. (ДБН А.3.1-5:2016) виконано Графік виконання робіт (орієнтовний), згідно з якого роботи по предмету закупівлі починаються 08.08.19, а закінчуються 29.05.20, що на один день раніше строку визначеного Замовником у п.4.4. Тендерної документації. З урахуванням вищевикладеного, в тендерній пропозиції Учасника вказано строк виконання робіт. Щодо нібито недостатньої кількості працівників для виконання робіт в термін, який визначено графіком. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:  наявність обладнання та матеріально-технічної бази;  наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;  наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. На виконання вказаних критеріїв Учасник дійсно завантажив, на електронний майданчик в числі інших файл «Довідка по персоналу і кваліфікаціі.pdf», в якому міститься інформація про основний інженерно-технічний персонал, які мають необхідні знання та досвід, а також про наявність робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (обл. № 190808/07 від 08.08.19 на 2 арк.). Відповідно до вказаної довідки кількість працівників Учасника КП «ВОМЦП» становить – 5 працівників керівного і інженерно-технічного персоналу та 18 робітників різного фаху та посад. Крім того, на виконання ст. 22 Закону, завантажив відомості про субпідрядників, які плануються для виконання робіт, визначених у Закупівлі:  «Довідка про субпідрядників.pdf» (довідка  «Вікторія гарантійний лист.pdf»  «Договір послуги крана Вікторія.pdf»  «Договір про наданя послуг автопідйомнику.pdf»  «Договір ТОВ Баскурт на техніку техпаспорти.pdf»  «Договір ТОВ Баскурт на техніку.pdf»  «ТОВ Атлант-1 ознайомлення з договором.pdf»  «Гарантійний лист від ТОВ БАСКУРТ.pdf» та інші, відповідно до яких (довідка обл. № 190808/06 від 08.08.19) комунальне підприємство «Вінницький обласний молодіжний центр праці», як Учасник процедури закупівлі, планує залучати до виконання робіт зазначених у закупівлі «роботи по об’єкту: «Реконструкція нежитлових приміщень універсальної концертної зали існуючої будівлі по вул. Театральна, 15 в м. Вінниці» (UA-2019-07-23-001845-с) субпідрядника – товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Вікторія» в обсязі що може перевищувати 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. ТОВ «Будівельна компанія «Вікторія» (код ЄДРПОУ 38144250, директор Панкевич Василь Миколайович) зареєстрована за адресою: вул. Козацька, 10, м. Вінниця, 21017, і має відповідну ліцензію на господарську діяльність з будівництва об’єктів IV i V категорії складності. Також повідомляємо, що комунальне підприємство «Вінницький обласний молодіжний центр праці», як Учасник процедури закупівлі, планує залучати до виконання робіт зазначених у закупівлі «роботи по об’єкту: «Реконструкція нежитлових приміщень універсальної концертної зали існуючої будівлі по вул. Театральна, 15 в м. Вінниці»» (UA-2019-07-23-001845-с) субпідрядника – товариство з обмеженою відповідальністю «БАСКУРТ» в обсязі що може перевищувати 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. ТОВ «БАСКУРТ» (код ЄДРПОУ 41627082, директор Ільченко Володимир Віталійович) зареєстрована за адресою: вул. Некрасова, буд. 26, кв. 51, м. Вінниця, 21001, і має відповідну ліцензію на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3). Крім того, у разі необхідності проведення робіт за допомогою спеціального вантажного автокрану, планується залучення ТОВ «Будівельна компанія «Вікторія», в обсязі що неперевищуватиме 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, на підставі відповідного Договору надання послуг, б/н від 20.11.2018 (автомобіль КРАЗ 250 спеціальний вантажний автокран більше 20Т-С державний номерний знак АВ 6032 СМ). Для проведення робіт за допомогою автопідйомнику також планується залучення ТОВ МВКП «Атлант-1» у формі ТОВ, в обсязі що неперевищуватиме 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, на підставі відповідного Договору надання послуг автопідйомнику б/н від 28.05.19. (автомобіль ГАЗ 5312 спеціальний вантажний автопідйомник –С, державний номерний знак АВ 3690 СВ). ТОВ МВКП «Атлант-1» у формі ТОВ: код ЄДРПОУ 20080076, директор Бурик Сергій Петрович) зареєстрована за адресою: 21050, Вінницька обл., місто Вінниця, вул. Магістратська, буд.11, кв. 5). Крім того, субпідрядники ТОВ «Будівельна компанія «Вікторія» та ТОВ «БАСКУРТ» надали відповідні гарантійні листи, якими запевнили про готовність виконати роботи визначені в Закупівлі. Також варто зазначити, що відповідно до документів субпідрядників, які Учасник завантажував на іншу процедури закупівлі «Реконструкція спального корпусу Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні по вул..Шолом Алейхема,8 в м.Хмільник, Вінницької області. Код ДК 021:2015 45000000-7» (ID: 785658a0f2c147a9aa9bd702c4da0aae, Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-19-003038-b): - субпідрядник ТОВ «БАСКУРТ» (файл «Довідка про наявність працівників баскурт.pdf», який містить довідку № 01/08-19 від 01.08.19, режим посилання (https://p.zakupki.prom.ua/p?u=https%3A%2F%2Fpublic.docs.openprocurement.org%2Fget%2F5604dd1161e64a5784591c443e9b0fea%3FKeyID%3D52462340%26Signature%3DxUqGwaq3ijNbd7N3u5smf8C3UeLaIUCsUFegJ8rjq%25252B3cqTGoKa8pNZCpjoKStSq2rMCe4BgzeORGxjHsu6kkCA%25253D%25253D&s=oijklfrb&h=RVdsRNXjgxzEoMnRxKZneQ&m=application%2Fpdf) має 5 працівників керівного і інженерно-технічного персоналу та 8 робітників різного фаху та посад;ґ - субпідрядник ТОВ «Будівельна компанія «Вікторія» (файл «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації Вікторія.pdf», який містить довідку № 0208/01 від 02.08.19, режим посилання (https://p.zakupki.prom.ua/p?u=https%3A%2F%2Fpublic.docs.openprocurement.org%2Fget%2Fba3430f8deae4b0f8d070ae6d7468453%3FKeyID%3D52462340%26Signature%3DA69soRMQ3155nFpAcPUEQlgaZq%252FBuYZ%252FxcObehc%25252BhGj3Gj37TB98yKfnYAW4pg0gK0X8l5Ffjeh0lgThCB2gAw%25253D%25253D&s=fbuszjyq&h=_197aFjesIZjfQSe_Ansiw&m=application%2Fpdf) має 6 працівників керівного і інженерно-технічного персоналу та 14 робітників різного фаху та посад. Отже сумарна кількість робітників Учасника КП «ВОМЦП» та його субпідрядників ТОВ «БАСКУРТ» та ТОВ «Будівельна компанія «Вікторія», які будуть зайняті на виконанні робіт визначених вказаною Закупівлею становить (18+8+14) 40 осіб, що на 10 робітників більше, ніж це передбачено розрахунком наведеним в файлі «календарний графік.pdf», у якому міститься Графік виконання робіт (орієнтовний) (режим посилання https://p.zakupki.prom.ua/p?u=https%3A%2F%2Fpublic.docs.openprocurement.org%2Fget%2F006ba0ebbfad41d48c74eaa4f57d5b2c%3FKeyID%3D52462340%26Signature%3Dq8Yhhv8odpEYFI2YsKSITLFljLZkGO8xGK7WhK8wdEByrPrPXF0RbvOoiOb60Q7IY%252FDFcNYumPWb4Goow%252FiqDw%25253D%25253D&s=bxxgogxe&h=_6voH3x5G0LbUYyOvDKnQg&m=application%2Fpdf) В свою чергу, Тендерною документацією Замовника не вимагалось від учасників подавати відомості про наявність у субпідрядників працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. До того ж залучення Учасником субпідрядника з працівниками, які перебувають з ним (субпідрядником) у трудових відносинах чи діють на підставі цивільно-правових угод, не може бути підставою для відмови Учаснику в участі, оскільки це було б дискримінацією учасників за критерієм наявність працівників на умовах лише перебування у штаті підприємства Учасника. До аналогічного висновку щодо встановлення критеріїв, визначених в ст. 16 Закону, прийшла постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні № 3723-р/пк-пз від 12.06.2017. Крім того, Учасник КП «ВОМЦП» у складі тендерної пропозиції надало Гарантійний лист № 190808/1 від 08.08.19 ( файл «Гарантійний лист матеріали, строки , роботи.pdf») відповідно до якого гарантує Замовнику якісно виконати роботи в строки, встановлені Замовником. Враховуючи вищевикладене, Протокол № 64 засідання тендерного комітету Департаменту будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації «Про відхилення тендерної пропозиції» від 16.08.19, відповідно до якого тендерну пропозицію комунального підприємства «Вінницький обласний молодіжний центр праці» у числі інших, відхилено, не відповідає вимогам умов тендерної документації Замовника, а значить дана пропозиція повинна бути визнана переможцем тендерної закупівлі Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Учасника (Скаржника), адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Учасника (Скаржника), що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем міське комунальне підприємство «Аварійно-диспетчерська служба» (код ЄДРПОУ 13328305). Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку будівельних робіт та послуг. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції КП «Вінницький обласний молодіжний центр праці» зазначене у Протоколі № 64 засідання тендерного комітету Департаменту будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації «Про відхилення тендерної пропозиції» від 16.08.19; 4. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем МКП «Аварійно-диспетчерська служба» зазначене у Протоколі № 65 засідання тендерного комітету Департаменту будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації «Про визначення переможця» від 16.08.19; 5. Зобов’язати Замовника визнати КП «Вінницький обласний молодіжний центр праці» переможцем тендеру на закупівлю робіт/послуг «роботи по об’єкту: «Реконструкція нежитлових приміщень універсальної концертної зали існуючої будівлі по вул. Театральна, 15 в м. Вінниці» ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-23-001845-c. Додатки: 1. довідка ТОВ «БАСКУРТ» № 01/08-19 від 01.08.19, на 2 арк.; 2. довідка ТОВ «Будівельна компанія «Вікторія» № 0208/01 від 02.08.19, на 2 арк.; 3. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. Директор
Автор: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ", Петро Гордійчук +380673697187, +380636806900 mcp@ukrtop.net
Вимога
Є відповідь

Безпідставна дискваліфікація учасника

Номер: 4a5afa09e7ca453499278e00c765d226
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-23-001845-c.a1
Назва: Безпідставна дискваліфікація учасника
Вимога:
Згідно протоколу №64 від 16.08.2019, тендерна пропозиція КП "Вінницький обласний молодіжний центр праці" не відповідає вимогам тендерної документації: - в тендерній пропозиції не вказано строк виконання робіт - в календарному плані кількість працівників - 30 чол. а в довідці про працівників зазначено 18 чол. що не достатньо для виконання робіт в термін, який визначено графіком. По першому питанню повідомляємо: строк виконання робіт з 30.08.2019 до 29.05.2020 чітко вказаний в календарному графіку, котрий наданий в складі тендерної пропозиції. Однак, в формі "Тендерна пропозиція", внаслідок технічної помилки ці дані відсутні. Нагадаємо, що "Форма "Тендерна пропозиція" є документом, призначеним для оформлення тендерної пропозиції, тому механічні помилки в ній відносяться до формальних помилок. А згідно з ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" (Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.) Відповідно до цього ж закону, допущення учасниками формальних помилок не призводить до відхилення їх пропозицій. По другому питанню повідомляємо: Що окрім довідки про штатних робітників у кількості 18 чол. Учасник надав довідку про зулучення субпідрядників: ТОВ "БАСКУРТ" - 8 робітників, ТОВ "Будівельна компанія "Вікторія" - 14 робітників. Що в загальній кількості 40 чоловік перевищує необхідну кількість робітників, для забезпечення виконання договору у термін, визначений календарним графіком. Зазначимо, що в тендерній документації не було вимоги щодо надання субпідрядниками довідки про працівників. Виходячи з вищевикладеного, вважаємо дискваліфікацію КП "Вінницький обласний молодіжний центр праці" безпідставною, і такою, що суперечить Закону України "Про державні закупівлі" і вимагаємо її відміни у 5-ти денний термін, котрий визначений системою "Prozorro".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Враховуючи вищевикладене вимога задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Корупційна складова

Номер: 5c36c9836eee4f22a55fa908fd77a7a1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-23-001845-c.a3
Назва: Корупційна складова
Вимога:
Проводячи роботи по об’єкту: «Реконструкція залу засідань, холу та нежитлових приміщень існуючої адміністративної будівлі під ляльковий театр по вул. Хмельницьке шосе, 7 в м. Вінниця» працівники МКП"АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА" на очах у сотень вінничан проводили капітальний ремонт даху з грубими порушеннями технології. На фото, прикріплених до вимоги чітко видно, як працівники, замість того, щоб демонтувати старі шари руберойду, влаштувати стяжку і обробити її праймером, зарівняли старий покривлений руберойд стяжкою поверх старого шару покриття і, необробивши її праймером, покривають руберойдом. Ця процедура проводилась відкрито, під вікнами обласних контролюючих органів від Податкової поліції до Антимонопольного комітету. Незважаючи на це, посадові особи замовника "Департаменту будівництва, містобудування та архітектури Вінницької ОДА" не лише не заставили підрядника переробити дах, а й надали йому в подальшому рекомендаційного листа, для участі в цій закупівлі. Враховуючи те, що такі спільні дії замовника і підрядника є злочином, вважаємо це беззаперечним доказом існування корупційної складової у відносинах між ДБМА ВОДА і МКП "АДС". Тому вимагаємо у відповідності до п.1 ч.1 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилити тендерну пропозицію учасника.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Враховуючи вищевикладене вимога задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам чинного законодавства та вимогам тендерної документації

Номер: 9065a68cc19c4cdfb3582b64bee82173
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-23-001845-c.a2
Назва: щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам чинного законодавства та вимогам тендерної документації
Вимога:
Відповідно до файлу «9.1 ст.17. pdf», Учасник МКП «АДС» завантажив Антикорупційну програму (витяг)міського комунального підприємства «Аварійно-диспетчерська служба», яка не відповідає вимогам рішення Національного агентства з питань запобігання корупції № 75 від 02.03.17, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 березня 2017 р. за № 326/30194. Так, Антикорупційну програму (витяг) міського комунального підприємства «Аварійно-диспетчерська служба», затверджено наказом МКП «АДС» № 74 від 03.06.2015 року, що раніше ніж вищевказане рішення НАЗК, яким затверджено Типову антикорупційної програми юридичної особи. Як видно з витягу, завантаженого МКП «АДС», він відрізняється від Типової антикорупційної програми юридичної особи, затвердженої НАЗК. У преамбулі вищевказаного Рішення НАЗК зазначено: Відповідно до пункту 12 частини першої статті 11, пункту 5 частини першої статті 12, статті 63 Закону України "Про запобігання корупції", підпункту 1 пункту 19 Завдань і Заходів з виконання Державної програми щодо реалізації засад державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційної стратегії) на 2015-2017 роки, наведених у додатку 2 до Державної програми щодо реалізації засад державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційної стратегії) на 2015-2017 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 року № 265, Заходів щодо запобігання корупції в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, затверджених розпорядженням Кабінету Міністрів України від 05 жовтня 2016 року № 803-р, Національне агентство з питань запобігання корупції ВИРІШИЛО: 1. Затвердити Типову антикорупційну програму юридичної особи, що додається. 2. Установити, що юридичні особи, визначені у частині другій статті 62 Закону України "Про запобігання корупції", затверджують свої антикорупційні програми на основі Типової антикорупційної програми, затвердженої пунктом 1 цього рішення. Отже антикорупційна програма Учасника – міське комунальне підприємство «Аварійно-диспетчерська служба» не відповідає вимогам чинного законодавства. Крім того, у п.2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено: Всі документи, які завантажуються при поданні тендерної пропозиції, мають бути підписані уповноваженою посадовою особою учасника, відскановані та збережені у форматі PDF.Всі довідки та гарантійні листи повинні бути видані не раніше дати оголошення закупівлі та обов’язково мати такі реквізити, як дата та реєстраційний номер документа. В свою чергу при детальному і збільшеному (400% і 800%) розгляді завантаженого Учасником МКП «АДС» файлу «6.0 розрахунки дц. pdf», встановлено, що Локальні кошториси створені не шляхом відсканування роздрукованих документів і збереження у форматі PDF, а шляхом переведення електронного файлу програмного комплексу АВК («*.ims», «*.imd», «*.imp») безпосередньо у формат PDF, без роздруковування і сканування, з додаванням останніх сторінок документів виготовлених шляхом: роздрукування, підписання і пропечатування, відсканування, збереження у форматі PDF та комп’ютерного монтажу. Про це свідчить збільшені скріншоти передостанньої та останньої сторінок документів (176 та 177 відповідно), які містяться у файлі «6.0 розрахунки дц. pdf», наведені у малюнках: Будь-яка експертиза підтвердить, що неможливо відсканувати зображення такою точністю і чіткістю як це зроблено у документах наданих МПК «АДС», і до того що б вони відрізнялись один від одного по якості (це фактично аналогія «растрової» і «векторної» графіки) З урахуванням вищевикладеного, пропозиція МКП «Аварійно-диспетчерська служба» не відповідає вимогам чинного законодавства, у т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимогам Тендерної документації.. На підставі вищевикладеного ВИМАГАЄМО відхилити тендерну пропозицію МПК «Аварійно-диспетчерська служба».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Враховуючи вищевикладене вимога задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Не задоволено